Paljonko maksatte vakuutuksia vuodessa yhteensä?
Kävin miettimään tätä kun käytiin kaikki vakuutukset juuri läpi ja ne on melko pakollisia. Autot (2kpl) talo, lapset (2kpl) ja meidän vanhempien sairauskulu ja tapaturmavakuutus. Koiralle myös ell vakuutus.
Nämä olivat 4500e vuodessa.
Lisäksi on yrityksen YEL vakuutus ja yrittäjän sairaspv rahavakuutus johon sisältyy henkivakuutus ja vastuuvakuutus.
Nämä tähän päälle 5500e/v
Saako joku näitä halvemmalla?
Kommentit (54)
Käyttäjä41640 kirjoitti:
Moikka,
Teen yksillöllisesti jokaiselle räätälöidyn vakuutustarjouksen Turva vakuutuksesta. Voit soittaa minulle, nii jutellaan lisää!
040 5897298 tai laittaa viestillä oman puhelinnumerosi, niin soitan. leena.heikkala@turva.fi
Hep! Täällä myös toinen vakuutusedustaja, tosin Pohjolalta OP:lta. Minut tavoittaa maililla riiamari.uusipaikka@pohjola.fi
Teen kotitalouden vakuutuksia ja olen erikoistunut lasten sairauskuluvakuutuksiin.
Ja keskusteluketjuun viitaten, vakuutuspaketteja on vaikea vertailla, sillä niihin vaikuttaa esim. vakuutuksenottajan ikä ja asuinpaikkakunta jne. Paras on kilpailuttaa välillä eri yhtiöitä, jos vaan jaksaa nähdä sen vaivan😅
Riiamari
Vierailija kirjoitti:
Nolla euroa. Köyhällä ei ole varaa vakuutuksiin.
Onko köyhällä varaa uuteen asuntoon ja korvauksiin, kun talo palaa, tulee vesivahinko tai ihan mitä tahansa.
Satanen vuodessa on melko vähän kymmenien tuhansien pikavoitosta.
Käyttäjä41640 kirjoitti:
Moikka,
Teen yksillöllisesti jokaiselle räätälöidyn vakuutustarjouksen Turva vakuutuksesta. Voit soittaa minulle, nii jutellaan lisää!
040 5897298 tai laittaa viestillä oman puhelinnumerosi, niin soitan. leena.heikkala@turva.fi
Teillä sentään on firman omat sähköpostit. Vakuutustarkastajanne käyttävät pelkkää gmailia ja lopputulos sen mukainen. Halvalla ei saa hyvää.
Noin 1500 €. En muista tarkkaa summaa ulkoa. Sisältää kotivakuutuksen (kerrostaloasunto), auton vakuutukset, lasten (2) tapaturmavakuutus ja sairausvakuutus sekä kahden aikuisen tapaturmavakuutus sekä henkivakuutus. Auton vakuutus maksaa eniten.
Asuntolaina turvattu, maksaa 200e/vuosi
Kotivakuutus 150e/vuosi
autovakuutus 350e/vuosi
Yhteensä siis 700e/vuosi
Muuta en tarvitse.
Kotivakuutus kerristalokaksioon, auton liikenne- ja osakasko, vakavan sairauden varalta, lapsen tapaturma. Jotain 500€.
POP Vakuutuksista -25€ alennus tämän linkin kautta vwww.popvakuutus.fi/ref/OUPVOA
suosittelen esim. pieniin kerrostalon kotivakuutuksiin, saattaa hinta puolittua vuodessa
Minulla myös alennus 25 euroa linkin kautta(ei liikennevakuutus)
-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE
Nonni. Kerrotaanpa tämmöseen vanhaan:
Laaja kotivakuutus, uudehko omakotitalo 160 neliöö vajaa tonni.
Tesla M3 täystöppi 1300
Sähköpösö täystöppi 900
Lasten vakuutukset 400€ / nenä
pariturva jonku satkun
aikuisten terveysvakuutukset molemmat rapian 500
matkavakuutukset ja lasten tapaturvat yhteensä vajaa 200
Mitähän tosta puuttuu ku viime vuonna oli yhteensä karvan vajaa 6000€
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt kyllä apinaa koijataan. Vakuutukset ovat lähtökohtaisesti huijausta, joten itse maksan vain pakollisen eli kaksion kotivakuutus 100e + liikennevakuutus 160e Vuodessa. Maksat järkyttävää ylihintaa lumeturvasta.
Minäkin ajattelin näin ennen, en enää. Sairastuin vakavasti, ja kunnollisella vakuutuksella olisin saanut hoitoa nopeasti yksityiseltä. Jäin julkisen varaan, ja hoidon laatu ollut aivan umpisurkeaa. Vakuutukset voivat tuntua turhilta niin kauan, kunnes jotain todella ikävää käy.
Juuri vaihdatin lasin omaan autoon. Hinta oli vajaa 300 €. Ihan tavallinen Toyota tuo kiesi.