Netflix: Mikä on huonoin sarja jonka olet katsonut tai yrittänyt katsoa?
Kommentit (68)
Alice in borderland on mun yks lemppareista!
Mut ei nyt tuu mieleen mistä en tykkää.
Foundation. Wöööööööööööööö. Brave New World. Bööööööööö. Mutta tais se Lost in Spaceki jäädä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Outlanderin alkuosuus oli ihan jees. Siinä vaiheessa meni mun mielestä maku, kun päätyyppi palasi menneisyyteen kymmeniä vuosia myöhemmin ja näytti edelleen ihan yhtä nuorelta, mitä nyt joku harmaa haituva oli hiuksiin lisätty. Päähahmon tytär näytti samanikäiseltä kuin äiti, äh. Ja ne hahmot muutenkin vesittyi kautta linjan, ei jaksanu enää kiinnostaa. Malliesimerkki liian pitkäksi väkisin venytetystä sarjasta.
Sarjahan perustuu kirjasarjaan. Kirjasarjassa on monta kirjaa ja ne ovat pitkiä kuin nälkäkuolema. Että siinä mielessä sarjaa ei ole venytetty väkisinkin. Kun eivät edes ole saaneet tuohon sarjaan kaikkea, mitä kirjoissa oli, vaikka kuinka venytetään ja vanutetaan.
Helsinki syndrooman alku oli niiiiin huono että vartin jälkeen jäi siihen. Sama juttu Koskinen-sarjassa. Alussa oli piletyskohtaus, niiiin huono ja teennäinen, en jaxanut enempää.
Uutiset & sää. Samaa jaanausta päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki syndrooman alku oli niiiiin huono että vartin jälkeen jäi siihen. Sama juttu Koskinen-sarjassa. Alussa oli piletyskohtaus, niiiin huono ja teennäinen, en jaxanut enempää.
Onko nämä Netflixissä?
Outlanderin alkuosuus oli ihan jees. Siinä vaiheessa meni mun mielestä maku, kun päätyyppi palasi menneisyyteen kymmeniä vuosia myöhemmin ja näytti edelleen ihan yhtä nuorelta, mitä nyt joku harmaa haituva oli hiuksiin lisätty. Päähahmon tytär näytti samanikäiseltä kuin äiti, äh. Ja ne hahmot muutenkin vesittyi kautta linjan, ei jaksanu enää kiinnostaa. Malliesimerkki liian pitkäksi väkisin venytetystä sarjasta.