Netflix: Mikä on huonoin sarja jonka olet katsonut tai yrittänyt katsoa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken jäi ainakin Breaking Bad. Tervetuloa alapeukut😄
Minullakin jäi kesken Breaking Bad, katsoin kolme jaksoa mutta sitten luovutin. En pitänyt sitä objektiivisesti huonona, se ei vain ollut niin kiinnostava minusta kuin kaikki hype antoi ymmärtää.
Sarja paranee koko ajan ja nuo alkujaksot eivät tosiaan ole niin kamalan koukuttavia. Sama juttu on The Wire-sarjassakin. Molemmat ovat sarjojen ehdotonta aatelia.
Jäi muuten tämäkin kesken. Ei vaan tuo rikosgenre kiinnosta niin että jaksaisi katsoa.
T.1
Vierailija kirjoitti:
Rahapaja
Eka kausi oli hyvä, siitä eteenpäin ihan käsittämätöntä kuraa.
Superstore. Jumalattoman huonoa huumoria ainakin ensimmäisissä jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sarja on paikoitellen hitaasti etenevä, mutta lähtee lentoon kahdella viimeisellä kaudella.
The Good Place, se taivaskomediasarja tms.
Niin typerää ajatustenjuoksua, dialogia ja muka-ongelmia että en jaksanu katsoa paria jaksoa enempää. En tiedä kenelle se on tarkoitettu tai minkä ikäisille? Kaikki tuntui olevan siinä hankalaa ja kaikki henkilöt kävi siinä vähän hitaalla :D ehkä se vähäjärkisyys oli siinä pointtina, en tiedä, mutta mua se vaan ärsytti.
Olen todella monesta täysin eri mieltä täällä.
Ja ikää on 40. Alice in Borderlands, hyvä. Breaking Bad loistava, Witcher ihana (lääh, Henry Cavill witcherinä).
No ihmisillä on eri makuja.🤷
Tosin itselläni muitakin suoratoistokanavia niin liikaakin katsottavaa.
Suuret odotukset uudelle HBO:n House of dragonille. (Ohis).
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi oli kökkö. Oli siinä ja siinä että jaksoin eteenpäin. Mutta kakkoskaudenkin homma alkaa rulettaa.
Sellainen sarja jäi itseltä kesken kun USAn 1930-luvun pula-ajasta kertova Carneval. Ei vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin jäi kesken Breaking Bad, katsoin kolme jaksoa mutta sitten luovutin. En pitänyt sitä objektiivisesti huonona, se ei vain ollut niin kiinnostava minusta kuin kaikki hype antoi ymmärtää.
Sarja paranee koko ajan ja nuo alkujaksot eivät tosiaan ole niin kamalan koukuttavia. Sama juttu on The Wire-sarjassakin. Molemmat ovat sarjojen ehdotonta aatelia.
Olen pari kertaa aloittanut tuota The Wirea mutta ei ole napannut. Pitää kai väkisin katsoa muutama jakso, jos se siitä lähtisi.
Friends from college - 1,5 jaksoa jaksoin katsoa ja sinne oli tungettu tyyliin 10 seksikohtausta..näillä ne sarjat näköjään "myy". En ole mikään siveyden sipuli mut toi ei pitänyt olla sarjan pääpointti ja ärsyttävän halpaa täytettä. Virgin riverin 3. kausi pilattu samalla setillä, 2 ekaa kautta oli hyviä. 4s varmaan tulee vielä, saa nähdä jaksaako enää katsoa. Grace& Frankien viimeisen kaudet ekat jaksot kanssa melko venyttelyä, saa nähdä mitä loppu tuo tullessaan. The Crownin ekat 2 kautta hyviä, sen jälkeen ollut melko masentavaa varsinkin Dianan kausi, saa nähdä katsonko sen viimeisen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- On becoming a god in central Florida: asetelma lupaava, mutta lainasi liikaa ja huonosti Weedsiltä, tylsät henkilöhahmot, huumori typerää muka-vinksahtanutta (todellisuudessa nähty sataan kertaan)
-Harlan Cobenin Stay safe: Hesarin kriitikko lyttääkin tämän tämän päivän lehdessä aika samoin perustein kuin minä. Typerä juoni, liian uskomattomat juonenkäänteet.
-Sex Education: kaksi ekaa kautta jees, mutta kolmoskausi ihan eri maailmasta. Sormella osoittelevaa, alleviivavaa hyvesignalointia, päähenkilöiden persoonat redusoitu stereotypioksi.
-Better Call Saul: en muista katsoinko 3 vai 4 kautta, mutta jotenkin vaan kertakaikkinen kyllästyminen hahmoihin ja juoneen.
- The Fall: en tiedä onko vika Gillian Anderssonissa (tuskin), mutta tälle kävi samat kuin Sex Educationille eli kolmas kausi ihan eri maailmasta kuin edelliset ja kauheeta roskaa.
-Ozark: kiinnostus lopahti kahden kauden jälkeen. Liikaa väkinäisiä twistejä ja herutuksia, kliseinen perhekuvaus alkoi tökkiä.
Sukupuolihörhöjen mukaan tuleminen pilaa kaiken hyvän. Rasittavampaa hahmoa kuin se muusuilijamuija saa kyllä hakea. Toivottavasti kirjoitetaan sarjasta ulos.
Wokismi pilaa kaikki hyvät sarjat. Siinä kolmannessa kaudessa hämäsi myös naispäähahmon yllätysromanssi vaikeasti vammaisen pyörätuolityypin kanssa. Se tuntui niin saarnaavalta kans, että tajuavathan kaikki nyt, että jokaikinen tyyppi pitää nähdä potentiaalisesti haluttavana kumppanina. Myös vaikeasti vammaiset. Muuten olet paha tyyppi, jos tunnet vetoa vain normaalivartaloisiin. "Ableismia".
Mun mielestä taas se romanssi oli ihan hyvä siinä, musta se kasvoi niiden välille ihan hyvin kun olivat kuitenkin samoista oloista niin jotenkin se meni omalla painollaan. Eikä se nyt niin vaikeasti vammainen ollut, muuta kuin pyörätuolissa ja käsissä hankaluutta.
Enemmän häiritsi siinä se päälleliimattu korostettu muusuilu ja hahmojen tempoilu edestakaisin. Ei ollut selkeää linjaa jotenkin juonessa eikä ollut samalla tavalla oivaltava kuin ne kaksi ekaa kautta. Se suhdekuvio edestakaisin niiden Jeanin ja Jakobin välillä oli myös jotenkin rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäin kyllä kiinni Breaking Badiin :D
Mua hämmensi, etten jaksa seurata yhtään Crownia, vaikka Downtown Abbey on ihan super. Crown on silti hyvin tehty ja molemmat hidastempoisia, mutta löydän aina itseni tekemästä jotain muuta, kun alan sitä katsomaan :D
Minulla taas kävi tuon Downtonin kanssa ihan sama kuin sinulla Crownissa, vaikka periaatteessa tuollainen BBC:n pukudraama on just mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa aloittanut tuota The Wirea mutta ei ole napannut. Pitää kai väkisin katsoa muutama jakso, jos se siitä lähtisi.
Mulla on se, että jos sarja ei nappaa heti mukaansa, en uhraa sille enempää aikaani. Maailmasta ei katsottava lopu, niinpä en halua väkisin katsoa jotain joka ei viihdytä.
Vierailija kirjoitti:
Alice in Borderland
Tykkäsin kunnes löysivät rannan, sitten meni ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
The Good Place, se taivaskomediasarja tms.
Niin typerää ajatustenjuoksua, dialogia ja muka-ongelmia että en jaksanu katsoa paria jaksoa enempää. En tiedä kenelle se on tarkoitettu tai minkä ikäisille? Kaikki tuntui olevan siinä hankalaa ja kaikki henkilöt kävi siinä vähän hitaalla :D ehkä se vähäjärkisyys oli siinä pointtina, en tiedä, mutta mua se vaan ärsytti.
No just se oli siinä pointtina. Että he ovatkin joutuneet helvettiin. Olis pitänyt tajuta siitä, että kaikki on niin vaikeaa ja ongelmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna A lopussa. Eka kausi vielä menetteli, mutta sitten koko sarja pilattiin typerällä wokismilla.
Jaksoin tätä pari jaksoa, en enempää. Outlander jäi kesken siinä kohtaa, kun päähenkilönainen palasi takaisin menneisyyteen, en jaksanut sen päähenkilönaisen jatkuvaa egotrippailua.
Outlander on sarjana jotenkin oudon pitkäveteinen, vaikka kirjoista pidän. Ja Claire on tosiaan sarjassa kirjoitettu paljon ärsyttävämmäksi kuin kirjoissa. Toisaalta mielestäni Jamie taas oli kirjoissa rasittava, mutta sarjassa pidin hänestä.
Minullakin jäi Outlander kesken, kun päähenkilöt on jo keski-ikäisiä ja silti ei elämässä ole hetkeäkään rauhaa vaan pelkkää draamaa ja vielä aivan överiksi vedettyä sellaista. Ei vaan pystynyt katsomaan aikuisten ihmisten teineilyä, enkä ole itse edes kuin kolmekymppinen.
The Crown jäi myös kesken, mutta päinvastaisesta syystä: oli todella tylsä ja pitkäveteinen. Toiselle kaudelle pääsin ennen kuin kyllästyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- On becoming a god in central Florida: asetelma lupaava, mutta lainasi liikaa ja huonosti Weedsiltä, tylsät henkilöhahmot, huumori typerää muka-vinksahtanutta (todellisuudessa nähty sataan kertaan)
-Harlan Cobenin Stay safe: Hesarin kriitikko lyttääkin tämän tämän päivän lehdessä aika samoin perustein kuin minä. Typerä juoni, liian uskomattomat juonenkäänteet.
-Sex Education: kaksi ekaa kautta jees, mutta kolmoskausi ihan eri maailmasta. Sormella osoittelevaa, alleviivavaa hyvesignalointia, päähenkilöiden persoonat redusoitu stereotypioksi.
-Better Call Saul: en muista katsoinko 3 vai 4 kautta, mutta jotenkin vaan kertakaikkinen kyllästyminen hahmoihin ja juoneen.
- The Fall: en tiedä onko vika Gillian Anderssonissa (tuskin), mutta tälle kävi samat kuin Sex Educationille eli kolmas kausi ihan eri maailmasta kuin edelliset ja kauheeta roskaa.
-Ozark: kiinnostus lopahti kahden kauden jälkeen. Liikaa väkinäisiä twistejä ja herutuksia, kliseinen perhekuvaus alkoi tökkiä.
Sukupuolihörhöjen mukaan tuleminen pilaa kaiken hyvän. Rasittavampaa hahmoa kuin se muusuilijamuija saa kyllä hakea. Toivottavasti kirjoitetaan sarjasta ulos.
Wokismi pilaa kaikki hyvät sarjat. Siinä kolmannessa kaudessa hämäsi myös naispäähahmon yllätysromanssi vaikeasti vammaisen pyörätuolityypin kanssa. Se tuntui niin saarnaavalta kans, että tajuavathan kaikki nyt, että jokaikinen tyyppi pitää nähdä potentiaalisesti haluttavana kumppanina. Myös vaikeasti vammaiset. Muuten olet paha tyyppi, jos tunnet vetoa vain normaalivartaloisiin. "Ableismia".
Mun mielestä taas se romanssi oli ihan hyvä siinä, musta se kasvoi niiden välille ihan hyvin kun olivat kuitenkin samoista oloista niin jotenkin se meni omalla painollaan. Eikä se nyt niin vaikeasti vammainen ollut, muuta kuin pyörätuolissa ja käsissä hankaluutta.
Enemmän häiritsi siinä se päälleliimattu korostettu muusuilu ja hahmojen tempoilu edestakaisin. Ei ollut selkeää linjaa jotenkin juonessa eikä ollut samalla tavalla oivaltava kuin ne kaksi ekaa kautta. Se suhdekuvio edestakaisin niiden Jeanin ja Jakobin välillä oli myös jotenkin rasittavaa.
Minusta se taas ei mennyt noin. Vaan sen vammaisen tyypin piti itse oikein alleviivata sitä, että hei me ollaan samanlaisia ja me ollaan samasta tilanteesta, köyhistä oloista ja huonoista kotioloista lähtöisin, me ollaan oltu uhreja ja altavastaajia, meidän pitää pitää yhtä. Eli se piti iskostaa sen tytön päähän, miksi hänen pitäisi olla kiinnostunut pyörätuoliheebosta, jota hän ei ollenkaan nähnyt niin alunperin. Tuli itselle täysin säälipano olo siitä koko jutusta.
Suosituista Orange is the new black alkoi tökkimään todella pahoin parin kauden jälkeen. Seinfeldia yritin joskus aikanaan telkkarista ja nyt flixistä uudemman kerran. Jaksoin muutaman jakson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin kyllä kiinni Breaking Badiin :D
Mua hämmensi, etten jaksa seurata yhtään Crownia, vaikka Downtown Abbey on ihan super. Crown on silti hyvin tehty ja molemmat hidastempoisia, mutta löydän aina itseni tekemästä jotain muuta, kun alan sitä katsomaan :DMinulla taas kävi tuon Downtonin kanssa ihan sama kuin sinulla Crownissa, vaikka periaatteessa tuollainen BBC:n pukudraama on just mun juttu.
Mua myös ärsytti Downtown Abbey. Edes yhtä jaksoa en saa katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna A lopussa. Eka kausi vielä menetteli, mutta sitten koko sarja pilattiin typerällä wokismilla.
Jaksoin tätä pari jaksoa, en enempää. Outlander jäi kesken siinä kohtaa, kun päähenkilönainen palasi takaisin menneisyyteen, en jaksanut sen päähenkilönaisen jatkuvaa egotrippailua.
Outlander on sarjana jotenkin oudon pitkäveteinen, vaikka kirjoista pidän. Ja Claire on tosiaan sarjassa kirjoitettu paljon ärsyttävämmäksi kuin kirjoissa. Toisaalta mielestäni Jamie taas oli kirjoissa rasittava, mutta sarjassa pidin hänestä.
Minullakin jäi Outlander kesken, kun päähenkilöt on jo keski-ikäisiä ja silti ei elämässä ole hetkeäkään rauhaa vaan pelkkää draamaa ja vielä aivan överiksi vedettyä sellaista. Ei vaan pystynyt katsomaan aikuisten ihmisten teineilyä, enkä ole itse edes kuin kolmekymppinen.
The Crown jäi myös kesken, mutta päinvastaisesta syystä: oli todella tylsä ja pitkäveteinen. Toiselle kaudelle pääsin ennen kuin kyllästyin.
Mä kestin yhden jakson Outlanderia, ja taidan olla sentään kohderyhmää, nelikymppinen nainen. Eivaan pysty intohimoiseen harrastajabotanistiin, joka ei tunnista lemmikkiä - ja villit skottisoturithan olisivat iskeneet komentelevalle sairaanhoitajalle kirveen ohimoon, koska katsojankin teki tottavie mieli. Juonen kannalta turhanaikaisesta paneskelusta en edes aloita.
Tämä oli pari ensimmäistä jaksoa ihan kiinnostava, mutta muuttui paskaksi sen saari-kuvion myötä samantien.