Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä auttanut OCD-oireisiin?

Vierailija
15.01.2022 |

En jaksaisi enää näitä oireita. Olen aika loppu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin hillitseminen. Minulla ainakin tietyt oireet lisääntyy heti kun olen stressaantunut.

Vierailija
2/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressin hillitseminen. Minulla ainakin tietyt oireet lisääntyy heti kun olen stressaantunut.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten vakava. Ja mitä taustalla.

Jos vaan alkaa poikkeamaan tavasta ja huomaa ettei mitään kamalaa tapahdu niin saattaa helpottaa.

Apua voi ja kannattaa hakea,jos oikeasti pahana.

Vierailija
4/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu,liikunta,rauhallinen musiikki,alkoholi (vaikutuksen alaisena ainoastaan.) Onhan noita.

Vierailija
5/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan alkaa poikkeamaan tavasta ja huomaa ettei mitään kamalaa tapahdu niin saattaa helpottaa.

Minulla on alttius ollut jo varmaan lapsena, muutamia muistoja on sieltä saakka. Nyt pahentunut juurikin äärimmäisen stressin myötä. Tällä hetkellä on pahana, sen myönnän. Silti koen ettei ongelma ole itse OCD vaan se on stressin ja muun oire. Stressini oireilee OCD:n lisäksi päänsärkynä, lihaskipuna jne. Yritän hoitaa stressiä, mutta OCD-oireet tuottavat ja pahentavat sitä. Se on itseään ruokkiva kierre ja tuntuu, että hukun siihen.

Ap

Vierailija
6/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kognitiivinen psykoterapia yhdistettynä lääkitykseen. Lisäksi ahdistuksen ja stressinhallintakeinojen harjoittelu, mm erilaiset rentoutus/ hengitysharjoitukset.

Vierailija
7/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on alttius ollut jo varmaan lapsena, muutamia muistoja on sieltä saakka. Nyt pahentunut juurikin äärimmäisen stressin myötä. Tällä hetkellä on pahana, sen myönnän. Silti koen ettei ongelma ole itse OCD vaan se on stressin ja muun oire. Stressini oireilee OCD:n lisäksi päänsärkynä, lihaskipuna jne. Yritän hoitaa stressiä, mutta OCD-oireet tuottavat ja pahentavat sitä. Se on itseään ruokkiva kierre ja tuntuu, että hukun siihen.

Ap

Saisitko jostain apua siihen? Kannattaa yrittää hakea jos oikein pahana,eikä omat keinot riitä. Nettihän on täynnä erilaisia ohjeita. Ja mikä sen stressinkin aiheuttaa.. niin monia asioita mitä ottaa huomioon.

Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän