Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon paras kaveri ärsyttää.

Miesssmm
09.02.2023 |

Taas tämä helvetin harakka on sinkku.. en ihmettele yhtään.
No mitä se tarkoittaa.. joka viikkoista mun vaimon puoliväkisin raahaamista baariin, erilaisiin harrastuksiin ym.. Joka toinen päivä tää harakka notkuu meillä ja selittää teini tytön tasoisia juttuja miten oli kännissä ja miten miehet oli sekaisin.
Sulla on ikää 31. Aikuistu.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

31 on tosi nuori.

Antaa tyttöjen vähän bilettää välillä.

Vierailija
2/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä kaksi kaveriani hieman mollasivat miestäni.

Kerroin miehelle ja hän kysyi, miten voin olla ihmisten kanssa, jotka haukkuvat häntä (aihetta ei siis ollut). - En voinutkaan. Aloin ottaa etäisyyttä ja pikkuhiljaa jäivät taakse. Mieheni oli minulle se tärkein ja on edelleen. En kaipaa "ystäviä", jotka tuovat pahaa mieltä.

Ap:lle: Mitäs vaimo sanoo asiasta, kun keskustelette siitä perhepalaverissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, enkä tee mitään noista. Älä ota kotiisi sitä vaimon kaveria, kiellä vaimoa tuomasta sitä ja sano olet kurkkua myöten täynnä sitä soopaa. Sano vaimolle nyt riitti baarireissut ja viinat. Vaimon ei ole pakko mennä kaikkiin harrastuksiin just sen yhden kanssa. Vaimo hankkii oman elämän, ilman huonoa vaikutusta.

Vierailija
4/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alakouluaikojen jälkeen jaksanut parhaitakaan kavereita monta kertaa viikossa.

Vierailija
5/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelle ja hän kysyi, miten voin olla ihmisten kanssa, jotka haukkuvat häntä (aihetta ei siis ollut). - En voinutkaan. Aloin ottaa etäisyyttä ja pikkuhiljaa jäivät taakse. Mieheni oli minulle se tärkein ja on edelleen. En kaipaa "ystäviä", jotka tuovat pahaa mieltä.

On ärsyyntynyt. tuo bile jankkaus alkaa maanantaina ja jatkuu ja jatkuu niin kauan et vaimo suostuu lähtemään.. yleensä vaimolla on vielä tylsää koska tää löytää aina jonkun miehen tyyliin 22.00.

Vaimo tulee sit kotiin.. seuraava viikko meidän olkkarissa kuunnellaan miten siisti reissu oli ymym.

Vierailija
6/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, enkä tee mitään noista. Älä ota kotiisi sitä vaimon kaveria, kiellä vaimoa tuomasta sitä ja sano olet kurkkua myöten täynnä sitä soopaa. Sano vaimolle nyt riitti baarireissut ja viinat. Vaimon ei ole pakko mennä kaikkiin harrastuksiin just sen yhden kanssa. Vaimo hankkii oman elämän, ilman huonoa vaikutusta.

Kyl vaimo tietää mun ajatukset. Molemmat rukoillaan että se löytäisi taas jonkun miehen. Silloin yhteydenotot loppuu. Ja se alkaa roikkua siinä ukossa.

Vaimolla on oma elämä. Mut ei vaan pysty sanomaan tuolle suoraan et ei kiinnosta.. lapsuuden kaveri ja nainen kellä ei muita kavereita ole. En ihmettele

Vierailija
7/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ärsyyntynyt. tuo bile jankkaus alkaa maanantaina ja jatkuu ja jatkuu niin kauan et vaimo suostuu lähtemään.. yleensä vaimolla on vielä tylsää koska tää löytää aina jonkun miehen tyyliin 22.00.

Vaimo tulee sit kotiin.. seuraava viikko meidän olkkarissa kuunnellaan miten siisti reissu oli ymym.

Vaimon pitäisi nyt keksiä uusia harrastuksia, joko todellisia tai keksittyjä. Voi alkaa kutoa mattoja, laulaa kuorossa tai harrastatte yhdessä. Onhan pariskunnilla kaikenlaisia yhteisiä aktiviteetteja, kuten ultrajuoksu. Sanotte juoksevanne (saa oikeastikin juosta) 50 km lenkkejä, joihin pitää ensin latautua kunnolla ja joista sitten palaudutaan useita päiviä. Bileillat ei oikein mahdu teidän uuteen urheilupainotteiseen elämäntapaan.

Missään nimessä vaimollasi ei ole velvollisuutta toimia jonkun kolmikymppisen lapsen hoitajana.

Ei kukaan jaksa sellaista, että joku murkkuikätasoinen roikkuu kyläilemässä kaiken aikaa.

Vierailija
8/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte omaa tekemistä viikonlopuiksi tästä eteenpäin. Eiköhän ala tajuamaan Pikku hiljaa etsimään muuta seuraa.

Mun ystävän mies ärsyttää.

Se aina kähmii ystävääni läsnäollessani ja puheet on seksistisiä. Olen sinkku.

Vierailija
9/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaa väkisin. :D Sun vaimokkeesi haluaa bailata ja kaveri on siinä oiva syntipukki.

Vierailija
10/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepalaveri :D

Vierailija
11/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lle ei tule mieleen, ettei se muuta tilannetta miksikään, jos kertoo asiasta vauva.fi:n kautta kaikille muille suomalaisille, mutta ei sille vaimolle...?

Vierailija
12/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa oikeasti ärsyttää vaimon toiminta kun ei osaa sanoa asiasta ja laittaa rajoja.

Vierailija
13/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan selvää, että myös vaimon omaa menojalkaa kutukuttaa edelleen, koska hän kerran jaksaa tätä kaveriaan.  Ap:hän kertoi itse, että "vaimo raahataan puoliväkisin joka viikko baariin ja harrastuksiin". 

Vai että oikein puoliväkisin raahataan! 😂

Vierailija
14/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

harakka on siis 31v. ei tule enää löytämään miestä, joka tuollaista jaksaa, eli iki-sinkku ja loppuiän vaiva teille. juoppoutunut vanhapiika alkaa olla yleinen näky ravintoloissa ja palstoilla. ja syyhän ei voi olla itsessä, vaan miessioissa.

Vierailija
15/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raahaa väkisin. :D Sun vaimokkeesi haluaa bailata ja kaveri on siinä oiva syntipukki.

Joo selkeästi. Sen takia vaimo kieltäytyykin aina sen 4-5 päivää kunnes murtuu painostuksen alla lähtemään parille. Yleensä tulee 22.00-23.00 kotiin hyvin ärsyyntyneenä.

Keksii tekosyitä ettei tarvitse lähteä.

Vierailija
16/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee perinteisen kaavan mukaan niin alkaa puhumaan vaimoledi että kannattaa erota se on niin hienoa olla vapaa

Vierailija
17/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lle ei tule mieleen, ettei se muuta tilannetta miksikään, jos kertoo asiasta vauva.fi:n kautta kaikille muille suomalaisille, mutta ei sille vaimolle...?

Kuten tuolla jo aiemmin sanoin. Olemme keskustelleet vaimon kanssa useasti asiasta. Vaimo toivoo että tilanne ratkeaisi nopeasti sillä että nainen alkaa taas seurustella.

Sitten hänestä tulee taas normaali 31v nainen. Joka käy miehensä kanssa joskus kylässä ja hoitaa yhteydenpitoa puhelimella. Ei istumalla meillä 30h viikossa.

Vierailija
18/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän kateudelta. Vaimollasi on kaveri ja pääsee baariin. Sinä homehdut kotona.

Vierailija
19/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa kuvaillussa tilanteessa asetelma on toisin päin. Mies haukkuu naisen parasta kaveria ja mies ei tykkää tästä kaverista. Syynä on ennen kaikkea mustasukkaisuus (mies ei kestä, että vaimonsa käy baarissa jne.). Kuitenkin aika nuoret n. 30v ihmiset kyseessä, että aika harva varsinkaan kaupunkilainen sitoo puolisoaan kotiin tuolla tavalla.

Todella iso red flag, että mies pyrkii lopettamaan naisensa kaverisuhteet, varsinkin kun motiivina mustasukkaisuus. Tuohon pari lasta ja miehelle ajatus, että nainen on nalkissa, niin alkaa 100-varmasti parisuhdeväkivalta naista kohtaan. Sehän alkaa aina sillä, että ensin pelataan naiselta kaverit ulos kuviosta.

Toivottavasti vaimo tajuaa laittaa ap:n pihalle ajoissa.

Vierailija
20/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeeeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo selkeästi. Sen takia vaimo kieltäytyykin aina sen 4-5 päivää kunnes murtuu painostuksen alla lähtemään parille. Yleensä tulee 22.00-23.00 kotiin hyvin ärsyyntyneenä.

Keksii tekosyitä ettei tarvitse lähteä.

:D :D :D

Sua viilataan linssiin täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan