Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikat naiset ovat monesti niin ilkeitä kurvikkaita kohtaan?

Vierailija
12.05.2015 |

Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]

Laihalla on nälkä ja siitä tulee pahalle tuulelle. Ja laihaa vituttaa kun joku kehtaa syödä mitä haluaa ja pystyy elämään onnellisena kurviensa ja jopa läskiensä kanssa. 

[/quote]

Tiedätkö, moni hoikka syö mitä huvittaa. Ylipäänsä outo ajatus, että kaikki salaa toivoisivat voivansa ahtaa itseensä pohjattomasti roskaruokaa. Yök.

Vierailija
22/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen hoikka ja muodokas, ja syön mitä huvittaa. Herkuttelen paljon myös töissä muiden nähden, mitat 92-61-91. Kerran, siis YHDEN kerran, söin töissä lounaaksi salaatin, ja pullea työkaveri taivasteli sitä koko loppupäivän. Miehet ei tykkää laihoista jne. No minun mieheni tykkää minusta, huvitti tuo..
Isommat ihmiset ne monesti ilkeämpiä on, kun tämä asia tulee puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]

Laihalla on nälkä ja siitä tulee pahalle tuulelle. Ja laihaa vituttaa kun joku kehtaa syödä mitä haluaa ja pystyy elämään onnellisena kurviensa ja jopa läskiensä kanssa. 

[/quote]

Onks tää sitä kuuluisaa minäminä-juttua? Koska sulla on nälkä niin muillakin on? Kaikki eivät ole venyttäneet vatsaansa pohjattomaksi. Kyllä, voin syödä mitä haluan enkä koe nälkää vaikka olen hoikka. Sun logiikalla sä vaan ahdat ruokaa vaikka ei ole nälkä, sillä jos mulla ei ole nälkä niin ei voi olla sullakaan.

Vierailija
24/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koksa ei ole olemassa kurvikasta on olemassa vain läski.

Vierailija
25/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vituttaa että isommat naiset ovat tyytyväisiä itseensä eikä niitä nokkimalla voikkaan pönkittää omaa itsetuntoa.

Vierailija
26/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreiltä naisilta on tullut palautetta, että miehet tykkäävät, kun on mistä ottaa kiinni. Isot naiset ovat aina arvostelemassa muita, mutta haukkuminen kertoo huonosta itsetunnosta. Jos olisivat itseensä tyytyväisiä, tuskin jaksaisivat tarkkailla koko ajan muita naisia.

Vierailija
27/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Kaikenkokoisten ihmisten nälviminen ja kokoon\painoon puuttuminen on perseestä oli sitä hoikka, keskikokoinen, lihava, kurvikas yms. Olkoot jokainen sellainen kuin haluaa olla eikä yksikään muu ole toista parempi. Olen hoikka jolla on tissit ja perse ja olen saanut kuulla koostani niin superlaihoilta kuin vähän isommiltakin enkä ymmärrä mitä se ketään liikuttaa minkä kokoinen olen. Ikinä en ole pahaa sanaa kenenkään koosta sanonut mutta mua saa näköjään arvostella miten halutaan.

Vierailija
28/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:30"]Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan?
[/quote]

Tissikateus ja ison perseen kauhistus kamppailevat heidän sisällään. Haluaisivat siis ison tytön tissit, mutta eivät persettä... Tätä ongelmaa ei ole afrikkalaisilla naisilla.

Vierailija
29/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]Laihalla on nälkä ja siitä tulee pahalle tuulelle. Ja laihaa vituttaa kun joku kehtaa syödä mitä haluaa ja pystyy elämään onnellisena kurviensa ja jopa läskiensä kanssa. 
[/quote]
Lihava ei ole sana kuin kurvikas. Mutta sehän on osa sitä lihavien itsepetosta.
[/quote]
Itse miellän itseni enemmänkin kurvikkaan lihavaksi. :D ylipainoa on noin 20kg, vyötärö erottuu selvästi, isot tissit ja leveä lantio.

Vierailija
30/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen vartalonmallin haukkuminen nousee yleensä huonosta itsetunnosta, mutta huono itsetunto ei tee kaikista haukkujia.

Vierailija
31/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta tuli mieleeni viesti viime viikolla eräällä FB-kirppiksellä, jossa joku nainen kysyi, että löytyykö kyseiseltä kirppikseltä kokoa 44 vai ovatko kaikki vaatteet pienikokoisille mallipimuille, joilla pappa betalar.

Kirvoitti kunnon keskusteluryöpyn ennen kuin koko ketju poistettiin.

Vierailija
32/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:43"]Pyöreiltä naisilta on tullut palautetta, että miehet tykkäävät, kun on mistä ottaa kiinni. Isot naiset ovat aina arvostelemassa muita, mutta haukkuminen kertoo huonosta itsetunnosta. Jos olisivat itseensä tyytyväisiä, tuskin jaksaisivat tarkkailla koko ajan muita naisia.
[/quote]
Vahingossa alapeukutin piti yläpeukuttaa!

Tosiaan voisin tässä samalla myös korjata harhaluulon että laihoilla on aina nälkä. Mulla on nälkä silloin kun nälättää, syön ja nälkä menee ohi. Ei mitenkään tarvi kituutella koskaan. Syön joskus terveellisesti ja joskus epäterveellisdsti. Mietin ruokaa aika vähän, tylsä aihe musta.

Mullekin on lihavat töksäytelleet jotain ilkeitä kommentteja joskus. Jotkut lihavat on myös muuten ilkeitä ihmisiä, ehkä huonon itsetunnon takia. Mutta paras ystäväni on lihava ja hän ei koskaan sano pahaa sanaa laihoista joten en voi yleistää :)

Vierailija
33/34 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:30"]Ovatko kateellisia, kun itse ovat tikun muotoisia? Vai mistä johtuu näiden pikkutyttö -vartalon omaavien naisten jatkuva nälviminen muodokkaita naisia kohtaan? [/quote] Tissikateus ja ison perseen kauhistus kamppailevat heidän sisällään. Haluaisivat siis ison tytön tissit, mutta eivät persettä... Tätä ongelmaa ei ole afrikkalaisilla naisilla.

[/quote]

Mikä ihmeen tissikateus? Alan olla vakuuttunut, että isotissiset kuvittelevat riippakiviensä olevan jotenkin nättejä ja seksikkäitä. Sitähän ne eivät ole. Pienet on paljon naisellisemmat ja seksymmät. Mummoille sopii isot ryntäät, mutta nuorempaa naista ne vanhentaa. Taitaa nuo isotissisten luulot olla peräisin samalta ajalta, jolloin lihavuus kuvasi talon varakkuutta...

Vierailija
34/34 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi