Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö kouluttamattomat työttömät hoiva-avustajiksi ?

Vierailija
12.05.2015 |

esim. palvelutaloihin ja ryhmäkoteihin avustaviin tehtäviin (pesut ym.)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht. avustajaksi ainaskin pääsee.

Vierailija
2/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuja vain ei välttättä lasketa siihen avustavaan työhön mutta kyllä siihenkin pääsee ainakin jos ei ole koulutettuja hakijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee, ikävä kyllä.

Vierailija
4/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluttajiksi, lehtiä lukemaan ym. työkkärin kautta.

Vierailija
5/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisnainen, 20+ tyttö, on pelkän peruskoulun käynyt ja työskentelee kotiapuhommissa henkilökohtaisena avustajana vammaiselle. Ei minkään sortin koulutusta päivääkään peruskoulun jälkeen. Eiköhän suurin osa kotiaputöitä tekevistä ole samalla taustalla liikkeellä.

Vierailija
6/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kouluttautua? Jos jopa kehitysvammaisille on koulutuksia, niin miksei (oletettavasti) "normaali" voi hommata itselleen ammattia?

Vierailija
7/10 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:11"]Ulkoiluttajiksi, lehtiä lukemaan ym. työkkärin kautta.
[/quote]
No meille kyllä otetaan näitä "huonosuomi" työttömiä ihan perushoitoakin tekemään ja se ei ole oikein, näitä hoidettavia kohtaan. Se hoito on sitten sitä "vähän sinnepäin" hoitoa.

Vierailija
8/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonhan näitä on näkynyt

Vierailija
9/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:11"]Ulkoiluttajiksi, lehtiä lukemaan ym. työkkärin kautta.
[/quote]
No meille kyllä otetaan näitä "huonosuomi" työttömiä ihan perushoitoakin tekemään ja se ei ole oikein, näitä hoidettavia kohtaan. Se hoito on sitten sitä "vähän sinnepäin" hoitoa.
[/quote]

Miksei niille voi opettaa siihen hommaan. Itse olen ainakin saanut aina perehdytyksen uudessa työpaikassa. Ei se nyt kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole, vaikuttaa enemmänkin jäärien huonolta asenteelta.

Vierailija
10/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, plussana se että olen varovainen enkä tunge tekemään ihmisille juttuja mitä en osaa. Esim minulle kyllä näytettiiin insuliinin laitto mutta en olisi suostunut tekemään sitä käskystäkään. En ole yhtään alalle suuntautunut noin muuten mutta tehnyt olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi