Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanhan kuvan voi mielestänne laittaa tinderiin?

Vierailija
15.01.2022 |

Mikä on se raja teidän mielestänne?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kuva joka on peräti 6:n vuoden takaa… Harrastukseen liittyvä, hyvin luonnollinen. Tilanne nykyiseen verrattuna oli silloin itse asiassa huonompi, oon laihtunut 14kg siitä kun kuva on otettu ja naama pysynyt samana, ehkä nykyään rentouden myötä jopa parempi 😊

Vierailija
22/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin 2 vuotta vanha kuva korkeintaan. Riippuu oletko esim. lihonnut, laihtunut, muuttanut radikaalisti hiustyyliä... Mitä uudempi kuva, sen parempi, se on lähtökohta.

Tämä on helpommin sanottu kuin tehty. Miehet ei yleensä ota itsestään paljon kuvia ja jos joskus juhlissa esim sattuu saamaan onnistuneen kuvan niin kyllä sitä kannattaa käyttää verrattuna siihen että sama mies ottaisi itsestään peiliselfien joka on toki uusi kuva mutta matcheja sillä ei saa yhtä paljon kuin onnistuneella juhlakuvalla.

Mikä vika peiliselfiessä on? Voit vaikka pistää hienot vaatteet päälle ja ottaa niin kuvan. Ja toki voi jonkun mielestään erityisen hyvän otoksen laittaa, mutta mielellään sitten joku uusi otos kaveriksi. Sen kuvan on kuitenkin tarkoitus näyttää, miltä sinä näytät, eikä sitä, että se on otettu hienolla kameralla tai jossain studiossa. Hyvin peiliselfiestäkin näkee, kunhan ei käytä salamaa ja putsaa peilin ennen kuvan ottoa.

Pari päivää sitten oli keskustelu, jossa oltiin sitä mieltä että peiliselfie on huono juttu koska se on merkki siitä ettei sulla ole kavereita😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen laittaisi tuoreen kokovartalokuvan alastomasta kropasta, niin tulisi parempia mätsejä.

Vierailija
24/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on yläkulmasta otettu kuva. Pelkkä naama näkyy.

Vaativat mieheltä pituutta ja lihaksikkuutta mutta kuvasta päätellen ovat itse "muodokkaita".

Ok Marko 👍

Vierailija
25/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin 2 vuotta vanha kuva korkeintaan. Riippuu oletko esim. lihonnut, laihtunut, muuttanut radikaalisti hiustyyliä... Mitä uudempi kuva, sen parempi, se on lähtökohta.

Tämä on helpommin sanottu kuin tehty. Miehet ei yleensä ota itsestään paljon kuvia ja jos joskus juhlissa esim sattuu saamaan onnistuneen kuvan niin kyllä sitä kannattaa käyttää verrattuna siihen että sama mies ottaisi itsestään peiliselfien joka on toki uusi kuva mutta matcheja sillä ei saa yhtä paljon kuin onnistuneella juhlakuvalla.

Mikä vika peiliselfiessä on? Voit vaikka pistää hienot vaatteet päälle ja ottaa niin kuvan. Ja toki voi jonkun mielestään erityisen hyvän otoksen laittaa, mutta mielellään sitten joku uusi otos kaveriksi. Sen kuvan on kuitenkin tarkoitus näyttää, miltä sinä näytät, eikä sitä, että se on otettu hienolla kameralla tai jossain studiossa. Hyvin peiliselfiestäkin näkee, kunhan ei käytä salamaa ja putsaa peilin ennen kuvan ottoa.

Pari päivää sitten oli keskustelu, jossa oltiin sitä mieltä että peiliselfie on huono juttu koska se on merkki siitä ettei sulla ole kavereita😆

Mulla on kavereita, mutta jos vietän aikaa heidän kanssaan, en halua pistää heitä laittamaan kuvaamaan minua. En minäkään haluaisi ryhtyä kaverini kuvaajaksi. Ja itse, kun ottaa kuvansa niin pystyy paremmin ottamaan sellaisen kuin haluaa. Muiden ottamissa kuvissa näytän lähes aina huonolta. Ja valitsetko treffikumppanisi sillä perusteella kuinka paljon hänellä on kavereita?

Vierailija
26/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku kuva voi olla vanhempikin, jos se on esim. harrastukseen liittyvä tai muuten spesiaali. Kasvokuvan pitää olla tuore, niitähän on niin helppo ottaakin.

En tajua mitä ihmiset kuvittelee saavuttavansa sillä, että laittaa Tinderiin vanhoja kuvia? Kyllä ärsyttää treffeillä todeta, että ihmistä ei edes tunnista kun painoa on 20 kg enemmän kuin kuvissa. Anteeksi nyt kovasti tästä mielipiteestä niille joiden mielestä se ulkonäkö ei nyt niin tärkeä saisi olla.

Vierailija
27/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne voi laittaa kuvaa jossa rehellisesti näyttää siltä miltä oikeasti näyttää?

Vierailija
28/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielellään ei sellaista 10v, 25kg sitten kuvaa.

Vierailija
29/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista en tiedä, mutta monilla keski-ikäisillä miehillä on Tinderissä yhtenä kuvana oma lapsuuskuva, miksi ihmeessä? Tämän näköisiä lapsia meille voisi tulla, vai mikä pointti?

Vierailija
30/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vuotta jos et ole radikaalisti muuttunut kuvan ottamisen jälkeen.

Törmäsin tinderissä erääseen tuttuun, jolla oli noin 8 vuotta vanha kuva ekana. Hän on nykyään selkeästi vanhemman näköinen koska luonnollisesti vähän päälle 20-vuotias näyttää paljon nuoremmalta kuin 30-vuotias. Noloa mielestäni.

Vierailija
31/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka vanhan kuvan laitat? Onhan yleistä F.B. vanhat naiset laitaa profilikuvan lapsena tai teininä.Kuka heidät tunnistaa,jos sukunimikin aviolitojen myötä muttunut useamman kerran?

Vierailija
32/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli juuri äskettäin vastaan tullut miehen profiili, jossa oli pelkkiä matka- ja maisemakuvia ja tekstissä oli maininta, että kaikki kuvat alle vuoden vanhoja👍

Vierailija
33/33 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naama näyttää nuoremmalta kuin vuosia sitten, kuulemma.