Avovaimo painostaa seksiin
Olemme hieman ylikolmekymppinen pariskunta. Avovaimo on pitkään suunnitellut lasten hankintaa. Itse olen ollut sitä vastaan.
Syksyllä avovaimo halusi jatkuvasti keskustella aiheesta. Useamman kerran keskustelu päätyi huutamiseen, hänen huutamiseensa siis, itse menen hieman lukkoon noissa tilanteissa.
Lopputulos ”keskusteluille” oli, yritämme lasta tai ero. Valitsin lapsen yrittämisen.
Seksiä meillä ennen lapsi toivetta oli harvoin. Vaimoni oli erityisen jyrkkä kieltäytymään jos ”vonkasin”, eli hänen mielestään olin mukava saadakseni seksiä.
Toki ainahan minulla oli toiveissa seksi, mutta pyrin kyllä aina olemaan mukava. Seksi nyt oli mahdollista vain joissain tilanteissa. Olin mukava vaikka seksiin ei olisi ollut edes mahdollisuuksia.
Jos sain pakit, se toki harmitti mutta pidin sen sisälläni. Eikä asia minua kaivellut, vain jos vaimoni sanoi sen kovin ilkeästi. Sellaista ei onneksi tapahtunut usein.
Olemme yrittäneet lasta syksystä asti. Vielä ei ole tärpännyt. Seksin määrä on moninkertaistunut. Vaimoni ei ehdota vaan ilmoittaa että nyt on seksin aika. Masturbointi on minulta kielletty.
Olen väsynyt tilanteeseen. Tunnen itseni käytetyksi. Vertaan tilannetta aikaisempaan. Siis miten tiukat ”säännöt” seksiin liittyi. Piti olla oikea tunnelma, edes jotain romanttista ja missään nimessä ei saanut suoraan haluta seksiä.
Nyt ei ole romantiikasta tietoakaan ja seksi on suoritus. Hän ei edes yritä nauttia, mutta minun kuulemma pitäisi olla iloinen kun kerrankin ”saan” niin paljon.
En haluaisi suostua aina mutta siitä alkaa huuto. Olen kuulemma luvannut enkä voi perua.
Kommentit (63)
Lapsen jälkeen se loppuu sitten kokonaan, ennen kuin nainen haluaa toisen.
Vau. Harvinaisen yksimielisesti näitä vastauksia peukutetaan. Mutta joo, pidä pippeli housuissas, eroa ja hakeudu terapiaan, tunnut olevan täysin hukassa. Elämä on kivempaa kun sen tekee omilla ehdoillaan ja hyvässä ihmisuhteessa.
Veikkaan että hyvännäköinen. Siihenhän se miesten "rakkaus" perustuu.