Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo painostaa seksiin

Vierailija
15.01.2022 |

Olemme hieman ylikolmekymppinen pariskunta. Avovaimo on pitkään suunnitellut lasten hankintaa. Itse olen ollut sitä vastaan.
Syksyllä avovaimo halusi jatkuvasti keskustella aiheesta. Useamman kerran keskustelu päätyi huutamiseen, hänen huutamiseensa siis, itse menen hieman lukkoon noissa tilanteissa.
Lopputulos ”keskusteluille” oli, yritämme lasta tai ero. Valitsin lapsen yrittämisen.
Seksiä meillä ennen lapsi toivetta oli harvoin. Vaimoni oli erityisen jyrkkä kieltäytymään jos ”vonkasin”, eli hänen mielestään olin mukava saadakseni seksiä.
Toki ainahan minulla oli toiveissa seksi, mutta pyrin kyllä aina olemaan mukava. Seksi nyt oli mahdollista vain joissain tilanteissa. Olin mukava vaikka seksiin ei olisi ollut edes mahdollisuuksia.
Jos sain pakit, se toki harmitti mutta pidin sen sisälläni. Eikä asia minua kaivellut, vain jos vaimoni sanoi sen kovin ilkeästi. Sellaista ei onneksi tapahtunut usein.
Olemme yrittäneet lasta syksystä asti. Vielä ei ole tärpännyt. Seksin määrä on moninkertaistunut. Vaimoni ei ehdota vaan ilmoittaa että nyt on seksin aika. Masturbointi on minulta kielletty.
Olen väsynyt tilanteeseen. Tunnen itseni käytetyksi. Vertaan tilannetta aikaisempaan. Siis miten tiukat ”säännöt” seksiin liittyi. Piti olla oikea tunnelma, edes jotain romanttista ja missään nimessä ei saanut suoraan haluta seksiä.
Nyt ei ole romantiikasta tietoakaan ja seksi on suoritus. Hän ei edes yritä nauttia, mutta minun kuulemma pitäisi olla iloinen kun kerrankin ”saan” niin paljon.
En haluaisi suostua aina mutta siitä alkaa huuto. Olen kuulemma luvannut enkä voi perua.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata painaa sitä kakaraa nyt maailmaan kun jos ja kun joskus otat eron tuosta naisestasi niin oot parisuhdemarkkinoilla huonossa saumassa koska kukaan lapseton nainen ei halua lapsellista isää. Joten arvosi pysyy korkeampana tuleville sinkkumarkkinoille jos et nyt siitä sitä siitosta. Paina vain munansuojalla, elä ilman.

Vierailija
22/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että älä tee lasta toisen mieliksi. Ja vaimosi ei saa käyttää sinua hyväkseen, vaan sulla on oikeus kieltäytyä jos et halua. Niinkuin kaikilla on. Ei miehetkään ole mitään aina valmiita robotteja. Ja lapsi on niin valtava muutos elämään, koko loppuelämään, että perhettä ei pidä perustaa ellei täysillä sitä halua. Edessä on rankka pikkulapsiaika, pitkä lapsen kouluaika, mahdollisesti vaikea murrosikä jne. Vanhemman tehtävä on jaksaa kasvattaa lapsi aikuisuuteen niin että heistä kasvaisi mahdollisimman täyspäisiä ja omassa elämässään aikanaan pärjääviä aikuisia. Ei mikään helppo rasti. Aikuisenakin toki tarvitsevat vanhempiensa tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu kuin seinään kun akkas tulee raskaaksi. Se mikä jää on elarit.

Pakene!

Vierailija
24/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut salaa vasektomian teettämistä. En haluaisi erota, mutta ehkä hän ei jättäisi minua jos olisin ”kyvytön” saamaan lapsia.

Vierailija
25/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että itse eroan. Vaimoni onnistuu kääntämään pääni. Ennenkuin aloimme yrittää, puhuimme myös erosta.

Vaimo mielestä olin velkaa hänelle lapsen, koska hän on siinä iässä.

Jos tämä on totta niin... juokse! Toivon että on trolli.

Vierailija
26/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran hämmästyttää, minkä ihmeen takia olet tuollaisessa suhteessa? Ja miksi suostut hankkimaan lapsia vasten tahtoasi vain siksi, että saisit jäädä huonoon suhteeseen, jota ilman voisit joka tapauksessa paremmin?

Ei ole nyt järjen hiventäkään sinun toiminnassasi. Niin kuin näissä parisuhdeketjuissa yleensäkin.

Vierailija
27/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Elareita maksat 12 x 18 x 300e hyvässä lykyssä. Juokse säästät montasataa tonnia. Tai tee vasektomia niin saat pillua mutta akkas ei kakaraa.

Vierailija
28/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut salaa vasektomian teettämistä. En haluaisi erota, mutta ehkä hän ei jättäisi minua jos olisin ”kyvytön” saamaan lapsia.

Kuunteles nyt vähän itseäsi. Tuolla tavallako oikeasti haluat elää? Rakkaudeton suhde vaimokkeesi puolelta. Miksi elät valheessa, millä tavalla se tekee sinut onnelliseksi?

Plus papsia ei pidä yrittää jos molemmat eivät niitä halua, piste.

N48

Vierailija
29/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä raasua. Nosta kytkintä ja paina kaasua.

Vierailija
30/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on peikko.

Vierailija
31/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järkkäät kaikkea ihanaa ja annat sellaista seksiä, että oksat pois. Siis naisen nautinto edellä. Pidät huolta siisteydestä kotona ja huomioit avovaimoa kaikin tavoin. Näin nainen syttyy. Huomioit huolella ja näet oikeasti vaivaa. Josko silloin olisi mielessä muukin, kuin pikapano lasta tehden. Hyvään seksiin jää nimittäin koukkuun. Mutta vain hyvään.

Siis jos et kerran aio erota.

Vierailija
32/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hänen perheensä kohtaaminen eron jälkeen hirvittäisi. Tiedän hänen vanhempien odottavan lasta myös.

Te saatte eron kuulostamaan helpolta, mutta ei se ole.

Vierailija
33/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja otappa nyt ohjat käsiisi. Lapsikin lähtee helpommin alulle nautinnollisesta touhusta (vanhan kansan viisaus). Vaimosi taitaa stressata yrittämistä ja purkaa sen sinuun. Kenties joku kaveri juuri raskaana ja haluaisi itsekin päivittää masu-uutisia someen?

Vierailija
34/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan sinulle kristallipallosta...sinulla on jossain takaraivossa, että suostumalla vaimosi vaatimuksiin ja hankkimalla lapsen, parisuhteenne jostain taikaiskusta muuttuu tasapainoiseksi unelmasuhteeksi. Saatte lapsen ja vaimosi muuttuu entistä vaativammaksi. Ero tulee parin vuoden päästä. Eron jälkeen vaimosi alkaa kiristää lapsen tapaamisoikeuksilla tehden muutenkin uuden elämäsi vaikeaksi.

Luepa oma aloituksesi läpi ja mieti, onko suhteenne mielestäsi tasapainoinen ja tasa-arvoinen suhde.

Vierailija
35/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös hänen perheensä kohtaaminen eron jälkeen hirvittäisi. Tiedän hänen vanhempien odottavan lasta myös.

Onnea appivanhemmille iltatähdestä.

Vierailija
36/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salavasektomia varmisti että taas trollataan. Camoon nyt, hankkikaa elämä.

Vierailija
37/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon suhteeseen ei pidä tehdä lapsia. Vellot katkeruudessa jo nyt.

Minä olen ehkä vieläkin lasten tekemistä vastaan. Jos pysyn kanssani se on ero. En haluaisi erota.

Miksi et? Ulkopuolisen korvaan tuo teidän suhde kuulostaa kamalalta. 

Kai muuten ymmärrät, että raskauden tärpätessä suhde palautuu takaisin siihen seksittömyyteen? Mutta ehkä se on parempikin, kun ei tämäkään tilanne tunnu hyvältä. 

Vierailija
38/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

Vierailija
39/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän onpakko olla trolli. Jollain on palstalla ollut muutenkin kova tarve todistella, ettei miehet niitä lapsia halua vaan naiset manipuloivatm huijaavat tai pakottavat. No tietty persoonallisuushöiriön todennäköisyys on muutama prosentti, muttei miehenkään ole sitä pakko sietää.

Vierailija
40/63 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pois sieltä tossun alta...jos täällä alkaisi jokaisen ihmisen odotusten mukaan elää, niin saisi kyntää naama hiekassa koko ajan. Ero ei ole koskaan helppo, mutta kynnysmattona eläminen on tuhat kertaa raskaampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän