Ihana suloinen tyttölapsi kiusattiin
Kosken seudun yläasteella täysin hajalle eikä kukaan koskaan joudu siitä vastuuseen. Se on niin väärin kuin voi ikinä olla. Sen suloisempaa lasta ei ollut ja kuinka hänestä on nyt jäljellä vain raunio. Tekisin mitä tahansa, jotta saisin kaikki tuntemaan hänen tuskansa, koska se on ainoa keino saada heidät lopettamaan.
Kommentit (16)
Lasisilmärehtorin paksu vaimo myös arvostelee lasten kehoja, vaikka itse ei saa edes yhtä punnerrusta tehtyä.
Onko mahdollista muuttaa koulua? Voit ainakin tehdä kantelun aluehallintovirastoon.
Onko sukua sille iloiselle pojalle joka nykyään on vuoteen omana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasisilmärehtorin paksu vaimo myös arvostelee lasten kehoja, vaikka itse ei saa edes yhtä punnerrusta tehtyä.
Suomalainen empatia on ihan kamalaa. Säälitää jotain läskiä. Suomalaisilla lapsia on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Ja paino vaikuttaa tutkitusti painoon.
Sinut ylipainoinen oli lasisilmärehtorin vaimo. Voin koska tahansa haastaa hänet punnerruskisaan, vaikka voitto ei ole paljoa vaadittu. Mutta lasta onkin helpompi kiusata kuin tasavertaista aikuista.
Kiusaaminen on aina väärin oli suloinen tai ei.
Minä olen aina hänen puolellaan, joten hän ei koskaan ole yksin.
Tän takia vedin omiakin kiusaajia yksi kerrallaan turpaan. Siihen loppui se kiusaaminen
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvoiva lapsi kiusaa muita?🤔
Jos näitä oikeasti haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä tekijöille on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen empatia on ihan kamalaa. Säälitää jotain läskiä. Suomalaisilla lapsia on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Ja paino vaikuttaa tutkitusti painoon.
Sinut ylipainoinen oli lasisilmärehtorin vaimo. Voin koska tahansa haastaa hänet punnerruskisaan, vaikka voitto ei ole paljoa vaadittu. Mutta lasta onkin helpompi kiusata kuin tasavertaista aikuista.
Oot sä kova.💪
Vierailija kirjoitti:
Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin.
Laittakaa vähintään shekki, kiitoskortti ja muodollinen rahasumma samalla
T: eri
Lasisilmärehtorikin kiillottaa kuvaansa kiusattujen suojelijana, vaikka oikeasti ei välitä paskaakaan.