Sinä joka olet ns. unelmaduunissa
Mitä teet? Mitä ttyötehtäviä sinulla on? Mikä koulutus? Miten pääsit tähän työhön? Ikäsi? (Ja mikä liksa? :))
Kiinnostaa tietää, näistä asioista ei hirveästi puhuta ääneen ja itsellä horisontissa kiiltävä unelmatyö on valovuosien päässä. Eikä tietoa mitä se mahtaisi edes olla.
Kommentit (7)
31-vuotiaana. Pääsin käymällä yliopistoa 5v ja tekemällä paskempia töitä ensin.
4: No sitä tässä tiedustelenkin. Että mikä on juuri Sinulle unelmatyö. Mitä teet ja miten sen saavutit. Kiinnostaa tietää, minkälaiset työt tuottavat ihmisille mielihyvää. Se voi olla sairaanhoitaja, leipuri tai vaativa asiantuntijatyö.
Olen 33-vuotias nainen, joka työskentelee ICT-alalla vaativissa asiantuntija-/johtotehtävissä. Vedän omaa osastoani (6 henkeä), ja johtoryhmäpaikka yrityksessäni näyttää suhteellisen varmalta lähitulevaisuudessa. Työni on todella mielenkiintoista ja vaihtelevaa, opin jatkuvasti uutta, ja pysyn kehityksen aallonharjalla.
Olen koulutukseltani KTM. Ensimmäiset opiskeluvuodet otin rennosti, ja en todellakaan tehnyt mitään ekonomin töitä, mutta 25-vuotiaasta lähtien tsemppasin työelämässä ja olen edennyt nykyisiin hommiini pikkuhiljaa, työpaikkaa ja toimialaakin aina välillä vaihtamalla. Oon tehnyt hartiavoimin töitä erityisesti viimeiset 4 vuotta, ja voin sanoa, että olen todellakin ansainnut nykyisen asemani ja palkkani - nämä eivät todellakaan ole tulleet 37,5 tunnin työviikoilla, vaan aika paljon isommalla työmäärällä.
onko lisää?