Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeetön keino päästä eroon päänsärystä

Vierailija
12.05.2015 |

Kertokaa parhaat ja nopeiten tehoavat keinonne päänsäryn taltuttamiseksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, reipas ulkoilu niin, että niskajumit aukeaa, tee/kahvi. Tosin noi toimii vaan silloin, jos pääkivun on aiheuttanut joku noista eli väsy, jumi tai ulkoilman puute, muuhun nyt ei auta kun särkylääke, esim minulla vinojen hampaiden ja ahtaan leuan ajoittain aiheuttama päänsärky menee vaan lääkkeellä lievemmäksi.

Vierailija
2/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty syömään lääkkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä mielikuvien luomisessa ja Salaisuus-metodin käytössä. Käytän sitä myös päänsärkyyn, niin että vahvasti kuvittelen miten otan todella tehokkaan särkylääkkeen, ja sitten vakuutan itselleni, että puolessa tunnissa se alkaa tehota ja kipu menee pois. Aina toimii. Äärimmäinen plasebo-vaikutus! 

Vierailija
4/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennaltaehkäisy. Harrasta liikuntaa, varsinkin yläselän ja niskan lihaksiin vaikuttavaa kuten nyrkkeily ja uinti tai reipas sauvakävely. Venyttele. Vältä huonoja työasentoja. Opettele niskajumppa.

Vierailija
5/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyyn on useimmiten joku syy. Se voi olla niskajumi, poskiontelotulehdus, hampaiden narskuttelu, univaje, alhainen verensokeri, nesteen puutos jne jne. Jos syy selviää ja siihen saa avun, ei särkylääkkeitä tarvita.

Vierailija
6/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähieronta mulle paras. Lääkkeitä en silloin tarvitse lainkaan. Vettäkin kannattaa muistaa juoda tarpeeksi 

Vierailija
7/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:31"]

Päänsärkyyn on useimmiten joku syy. Se voi olla niskajumi, poskiontelotulehdus, hampaiden narskuttelu, univaje, alhainen verensokeri, nesteen puutos jne jne. Jos syy selviää ja siihen saa avun, ei särkylääkkeitä tarvita.

[/quote]

Noille kaikille vaan ei oikein voi mitään. Esim. itse nukun aina huonosti joten univaje on krooninen. Stressantuneena narskuttelen hampaita, sillekään ei oikein voi mitään. Lisäksi on naisilla aika yleistä että ennen menkkoja PMS-oireissa särkee päätä.

Vierailija
8/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:31"]

[/quote]

Noille kaikille vaan ei oikein voi mitään. Esim. itse nukun aina huonosti joten univaje on krooninen. Stressantuneena narskuttelen hampaita, sillekään ei oikein voi mitään. Lisäksi on naisilla aika yleistä että ennen menkkoja PMS-oireissa särkee päätä.

[/quote]

Pms oireet lähetee akupunktiolla 

Vierailija
9/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolanpuute aiheuttaa myös päänsärkyä.

Vierailija
10/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteeriset öljyt! Katso Frantsilalalta. :)

Vierailija
11/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:31"]

[/quote]

[/quote]
No noille molemmille ongelmillesi voit hakea lääkäristä apua. pms oireet taas juttu erikseen.

Vierailija
12/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylpyttämällä lähtee juiliminen.

Vierailija
13/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähieronta on pään jo särkiessä ihan pahinta! Siihen jos erehtyy, saa kyllä maata pimeessä loppupäivän pimeessä.
Päänsäryn ehkäisyssä säännöllinen pää- jalka- tai mikä tahansa siltä väliltä hieronta toimii varmaan hyvin, koska se avaa jumit ja lievittää stressiä.

Vierailija
14/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi

Vierailija
15/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako seksi? Miehillä pää särkee seksin vähyyden vuoksi 

Vierailija
16/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä etusormilla hitaasti kulmakarvojen suuntaisesti nenästä poispäin samalla painaen. Kun löydät kohdan, josta painaminen sattuu, hiero sitä. Päänsärky kaikkoaa.

Vierailija
17/24 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko seksi!!!!!!!!!!??!?!?!?!

Vierailija
18/24 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin auttaa... Tunti seksiä tekee kutaa

Vierailija
19/24 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet silmälasit.

Hieroja jos särky johtuu niskajumista.

Vierailija
20/24 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä etusormilla hitaasti kulmakarvojen suuntaisesti nenästä poispäin samalla painaen. Kun löydät kohdan, josta painaminen sattuu, hiero sitä. Päänsärky kaikkoaa.

Siis poskipäistä? Löytyy kipeä kohta. 

- ei ap, mut toinen päänsärkyinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä