Pölypussiton imuri
...onko kenelläkään kokemusta siitä imurista, johon ei tule erillistä pussia, vaan pölyt menevät säiliöön?
Onko helppo tyhjentää, minkälainen on imurointitulos, jne.
Ärsyttää nykyisen imurin kanssa jatkuvat pölypussiongelmat, kun ei sopivia löydy mistään...
Kommentit (12)
Säiliö on erittäin helppo tyhjentää ja pestä, samoin suodatin. Tyhjennän yleensä säiliön parin imurointikerran jälkeen, sillä jos säiliö on liian täynnä, imuteho heikkenee. Vanhaan imuriin verrattuna plussaa on myös selkeästi se, ettei imuri ala haista! Tässä imurissa on allergiaystävällinen hepa-suodatin.
Miten suoriutuu eläinten karvoista?
-ap-
Imuteho on todella hyvä ja äiliö on helppo tyhjentää sekä puhdistaa. Pussilliseen en enää palaa:)
Periaatteessa hyvä, koska kukaan ei koskaan muista ostaa pusseja sinne, mutta käytännössä olen minäkin aika tuskastunut tukkoon menevään suodattimeen. Imuteho laskee valtavasti, ja jos tekee sen virheen kuten minä että annoin suodattimen seisoa pitkään pesemättä kunnolla (hammasharjalla ja pulveri-astianpesuaineella) ja huuhtelin vaan juoksevan veden alla, niin tulos oli katastrofaalinen. Suodatin ei oikein enää lähtenyt kunnolla puhtaaksi, ja edessä onkin uuden suodattimen etsiskely.
Imutehoa voi säädellä. Teho tietenkin heikkenee jos ei tyhjennä säiliötä säännöllisesti. Mutta eikö pussillisessakin imurissa teho heikkene jos pussia ei vaihda!?
Joka tapauksessa on kiva kun ei tarvii vähän väliä ostaa uusia pusseja. Imuroin paljon;D
Ja imuteho on todella hyvä enkä kyllä enään vaihtaisi pois. Kyllä lähtee karvat matoista, meillä ainakin.
Mielestäni huono. Pussillinen imuri oli paljon kätevämpi ja helpompi tyhjentää. Mäkin kun imuroin joka päivä, niin helpompi vaihtaa pussi ja heittää roskiin kun että rupeaa tyhjentelemään sitä säiliötä ja pesemään sitä vielä tarvittaessa. Imutehokaan ei ole mitenkään huippu. Meillä ainakin osa koiran karvoista jää lattialle. Olen vaihtamassa takas perinteiseen imuriin kun toi ei toimi.
pussiton samsug, olisiko imuteho ollut jotain 380, varmaksi en mene vannomaan. Olin tosi yllättynyt p. skan määrästä mitä säiliöön kertyi yhdestä matosta! Tosi helppo tyhjentää. Ruma! Ja teleskooppi varsi antaa periksi kovassa käsittelyssä. Parempi kuitenkin mitä aikaisempi vanha pussillinen. Saanut jonkin all. liiton hyväksynnän. . .
olen todella tyyttyväinen tyhjennän jo 2-4 imuroinnin jälkeen ja imuteho säilyy. Suosittelen.
Se on loistava peli, ikinä en takaisin normi-imuriin vaihda. Muut pussittomat imuroit on muuten laimeita kopioita tosta Dysonista....
ei tunnu imevän kovin tehokkaasti kun se suodatin menee aina tukkoon. Myyn heti jos joku haluaa! Ja ollaan sen verran allergisia että tarvisin tehokkaamman.