Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan amanorrean

Vierailija
12.05.2015 |

Olen ehkä jo onnistunut ! Nyt menkat myöhässä jo n. 10 päivää ja luonnollisesti olen neitsyt :) Olen yrittänyt 11-vuotiaasta asti ja nyt 19v. Olen niin onnellinen ja helpottunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:37"]

En ymmärrä mistä siittiöitä voisi tulla, kun en todellakaan harrasta minkäänlaisia hävyttömyyksiä.... Olen niin lapsi vielä :) Liikkumisella olen varmaankin unelmani saavuttanut. ap

[/quote]

Normaaliliikunta ei aiheuta tuota, mutta kilpatason urheilun rääkki voi aiheuttaa. Ei siltikään tervettä puuhaa (googlaa ylikunto).

Joten olet todennäköisesti anorektikko. 10% kuolee, ellei hakeudu hoitoon. Meillä suvussa on vain yksi anorektikko, oli urheilija ja kilpailikin lajissaan. Sitten meni herjoittelu yli, kun puhkesi anoreksia. Valmentaja ja vanhemmat miltei pakotti pojan hoitoon. Anoreksia on nyt parantunut (ainakin niin hyvin kun se yleensä voi), mutta kilpaura on ohi. Sairauden aikana keho "söi" sydäntä, kun proteiinia ei saanut mistään.

Vierailija
2/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnellisena tuhoat kykysi saada lapsia?

Ding ding ding, hälytyskelloni soivat, kun nuorena köyhänä opiskelijana laihduin liikaa. Aloin laskemaan, että jäisi riittävästi rahaa ruokaan ennen muita menoja. Laitoin itselleni minimipainorajan, söin enemmän ja olin onnellinen, kun missään vaiheessa kuukautiseni eivät sentään olleet häiriintyneet. Kuukautisten rytmi kertoo minulle, että olen kunnossa ja terve!

Vanhenin 10 vuota ja tulin raskaaksi.  Sain kolme lasta vähän yli 2 v ikäeroilla. Imetin heitä yhteensä yli 7 vuotta. Kuukautiset pysyivät imetyksen vuoksi poissa parikin vuotta synnytysten jälkeen ja kun siihen lisätään raskausajat niin en 8 vuoteen saanut kuin kolmet kuukautiset! Tulinhan uudestaan raskaaksi helposti heti kun kuukautiset ehtivät käynnistyä.

Nuorinkin lapsi on jo 7 v. Kuukautiset tulevat taas säännöllisesti. En suunnittele uusia raskauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin onnistuin kun laihdutin vain riittävästi. Ei se niiiiin vaikeaa ole. Muistan kun kouluterkkari joskus sanoi, että ei saa laihduttaa, kun kuukautiset voi jäädä pois. Olin aivan innoissani tästä ideasta! Onnea :)

Vierailija
4/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) neitsytkin voi olla raskaana, ei se yhdyntää vaadi, riittää että siittiöt pääsee riittävän syvälle

b) noin nuorella kuukautiset voi heittelehtiä muutenkin, vaikka olisivat olleet aiemmin kellontarkat. myös moni muu vaikuttaa kuukautisiin melkeimpä huomaamatta, esim koulustressi. Itseltä jäi menkat pois kirjoitusten aikaan, mutta samana kesänä palasivat

c) Laihdutitko? anorektikoilla kuukautiset yleensä päättyy, kun bmi putoaa alipainon puolelle. Ei suositeltavaa.

d) Omani loppuivat kun aloin käyttämään minipilleriä. Tämä keino on c-kohdan keinoa miljoona kertaa parempi.

Vierailija
5/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä siittiöitä voisi tulla, kun en todellakaan harrasta minkäänlaisia hävyttömyyksiä.... Olen niin lapsi vielä :) Liikkumisella olen varmaankin unelmani saavuttanut. ap

Vierailija
6/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Toivottavasti et kuitenkaan anoreksiaan harhaudu. Pillereillä saa menkat pois, jos tahtoo.

Ymmärrän kyllä, että menkat tahtoo pois. Mulla katosi synnytyksen myötä. Kohtuun tuli kiinnikkeitä, jotka estävät vuodon. Oon oikeastaan ihan mielissäni tästä. En halua lisää lapsiakaan, joten oikein kätevää.

Vierailija
7/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavoitteesi oli saada menkat pois?

Vierailija
8/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:53"]

Miksi tavoitteesi oli saada menkat pois?

[/quote]

En halua niitä, enkä alunperinkään uskonut enkä halunnut että ne alkaisivat. Koulussa tietty kerrottiin kuukautisista, mutta ajattelin että ne ovat kuin jokin vakava sairaus eli "eivät varmaan koske minua". Olin pettynyt, kun ne sitten alkoivatkin 11-vuotiaana.

Vierailija
9/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni yli hilseen niin ettei edes pöllähtänyt!? Mitä h***tiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme