Ystäväni on nyt raskaana. Pitäisikö onnitella häntä?
Sillä, kun odotin toista lastani hän sanoi, ettei halua onnitella vielä (olin silloin raskausviikolla 20, kun kerroin). Hän sanoi vaan, että varmaan narraan, kun tulin hänen mielestään liian äkkiä uudelleen raskaaksi esikoisen jälkeen vaikka ikäeroa on 2 v. Eikä ole onnitellut vieläkään vaikka vauva jo puolivuotias.
Heheh. Itse kyllä onnittelin sitten häntä ihan sydämeni pohjasta, vaikka hieman kitkeränä muistona hänen sanansa silloin tuntuivat
Kommentit (5)
Omien murheidensa kanssa voi olla vaikea iloita toisen onnesta...
Siis tottakai mitä tahansa voi tapahtua vielä, mutta sellaista elämä on. Jos aina ajattelee, ettei voi onnitella tai tulla onnitelluksi, niin elämä on aika ankeaa...
Ei tullut mieleen silloin onnitella.
koska oli täyttänyt 30v ja ei lapsia eikä miestäkään. Otti sitten ensimmäisen kun tuli vastaan ja saavat lapsen ja oikeasti olen onnellinen hänen puolestaan. Enkä ole yhtään vähemmän onnellinen omista vauvoistani, vaikkei onnitellut. ap
erikseen pitää vielä korostaa ettei halua onnitella :/
eräälle ystävälleni sanoi hänen hääpäivänään yksi ihminen ettei onnittele kun ei usko avioliittoon, ja että jos vielä kolmen vuoden päästä ovat naimisissa niin sitten voi onnitella. jumalattoman ylimielistä.