Kuinka yleisiä on löysät pimpit?
Eli miehille kysymys, kuinka yleisiä on löysät, tiukat ja keskiverrot pimpit? Jos olet ollut vaikka 15 naisen kanssa, arviolta kuinka monella näistä on löysä, entä tiukka, entä keskiverto?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:41"]
Ei ole tullut vastaan löysiä, mutta yksi todella tiukka, ei meinannut mennä sisään sitten millään.
[/quote]
Oliko sukkahousut jalassa?
Mikä määritellään löysäksi?
-Nainen
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:21"]Mikä määritellään löysäksi?
-Nainen
[/quote]Sen määrittelee mies. Jos ennen synnytystä on ollut ok ja synnytyksen jälkeen ei tunnu miltään, ei meinaa mälli lentää jne. Silloin on väljä.
Kun Suomessa on yli 2,5 miljoonaa naista ja minä olen päässyt kokeilemaan vain 25 naisen elimen tiukkuutta, niin ei minun otokseni anna tilastollisesti markittävää tulosta. Viidellä on ollut selvästi tiukka, viidellätoista hyväksyttävän tiukka ja viidellä löysä. Mutta ei siinä ikä ole ollut merkittävässä asemassa. Lihavilla on ollut keskimäärin löysempi tässä otannassa samoin kuin synnyttäneillä. Mutta kuten sanottu, otos ei ole ollut random, joten se ei mittaa kaikkia naisia Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:09"]Kun Suomessa on yli 2,5 miljoonaa naista
[/quote] Ei taida ihan olla. Älä huomioi alaikäisiä ja vanhuksia.(yli 60 v)
Kun itellä on ollu semmosii tilanteita ettei oo meinannu mahtua nii ei se ole kuivuutta merkinny koska olen yleensä ollut kiihottunut ja kostea ennen kuin kalu on työnnetty sisään
pari kertaa on tullut niitä että on työnnetty väkisin niin että on ihan oikeasti sattunut ja kerran on tullut verta sen takia ja nämä on ollu semmosia tilanteita joissa mies on alistanut hyvin agressiivisesti N27
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:05"]
Kun itellä on ollu semmosii tilanteita ettei oo meinannu mahtua nii ei se ole kuivuutta merkinny koska olen yleensä ollut kiihottunut ja kostea ennen kuin kalu on työnnetty sisään pari kertaa on tullut niitä että on työnnetty väkisin niin että on ihan oikeasti sattunut ja kerran on tullut verta sen takia ja nämä on ollu semmosia tilanteita joissa mies on alistanut hyvin agressiivisesti N27
[/quote]
No eipä ole ollut kivaa. Miksi alistut tällaiseen?
Oli tarkoitukseni sanoa että sillä kertaa kun tuli verta niin tämä kyseinen mies käytti oikeasti väkivaltaa (lyömistä/hakkaamista) saadakseen minut alistumaan joten periaatteessa minut raiskattiin tämä asia on kuitenkin jo poliisin käsittelyssä
Olen selkeästi keskivertoa isokokoisempi kaveri. Hetken iloitteluja ehti kertyä nuorena liikaakin. Useimmiten minun on ollut vaikeaa mahtua sisään, vaikka nainen olisikin rento. Useita kertoja on muljahtanut sisään yllättävän mukavasti (eli ei ole tarvinnut varoa paljoa( en kuitenkaan ole mikään hirmupitkä 19cm) joten paksuus on se juttu minkä kanssa minun pitää olla varivainen. Mutta kerran on tullut vastaan nainen jonka kanssa hämmästyin. Hän oli niin väljä, että jouduin katsomaan että olenko sisällä vai miten ei ole kunnolla tuntumaa. Orgasmin saadessaan toki kiristyi. Mutta on olemassa myös väljiä naisia. Tosin olen ymmärtäyt että todella vähän.
Olen selkeästi keskivertoa isokokoisempi kaveri. Hetken iloitteluja ehti kertyä nuorena liikaakin. Useimmiten minun on ollut vaikeaa mahtua sisään, vaikka nainen olisikin rento. Useita kertoja on muljahtanut sisään yllättävän mukavasti (eli ei ole tarvinnut varoa paljoa( en kuitenkaan ole mikään hirmupitkä 19cm) joten paksuus on se juttu minkä kanssa minun pitää olla varivainen. Mutta kerran on tullut vastaan nainen jonka kanssa hämmästyin. Hän oli niin väljä, että jouduin katsomaan että olenko sisällä vai miten ei ole kunnolla tuntumaa. Orgasmin saadessaan toki kiristyi. Mutta on olemassa myös väljiä naisia. Tosin olen ymmärtäyt että todella vähän.
Frigidi on tiukin - eli ilmeisesti asiasta mekastavien miesten unelmakumppani. Se, että nainen tuntuu miehestä tiukalta ei liity ikään vaan se liittyy siihen, että nainen ei ole kiihottunut, NAINEN EI HALUA SINUA, hän jännittää. JA tällainen tosiaan varamaan tavallisempaa näillä miesten himoitsemilla 20-kymppisillä kuin 40-kymppisillä. Eli nämä miehet siis haluavat seksikumppanikseen naisen, joka ei ole kiinnostunut asiasta. Nää ääliöt kommentteineen kannattaa kiertää kaukaa. Ainut joka puhuu asiaa tuntuu olevan tää yli 60 v mies.
Niin infantiileja on näiden ääliöiden kommentit pituus/ympärysmittoineeen cm-lukuina, että varmasti eivät pysty naista sytyttämään ja kyllä sitten tuntuu tiukalta ! Kiihottunut, kostea nainen ei tunnu tiukalta.
terv erikoislääkäri
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Ootko ihan viivottimella mitannut ? Voi sinua. Et tiedä rakkaudesta etkä seksistä mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:14"]Frigidi on tiukin - eli ilmeisesti asiasta mekastavien miesten unelmakumppani. Se, että nainen tuntuu miehestä tiukalta ei liity ikään vaan se liittyy siihen, että nainen ei ole kiihottunut, NAINEN EI HALUA SINUA, hän jännittää. JA tällainen tosiaan varamaan tavallisempaa näillä miesten himoitsemilla 20-kymppisillä kuin 40-kymppisillä. Eli nämä miehet siis haluavat seksikumppanikseen naisen, joka ei ole kiinnostunut asiasta. Nää ääliöt kommentteineen kannattaa kiertää kaukaa. Ainut joka puhuu asiaa tuntuu olevan tää yli 60 v mies.
Niin infantiileja on näiden ääliöiden kommentit pituus/ympärysmittoineeen cm-lukuina, että varmasti eivät pysty naista sytyttämään ja kyllä sitten tuntuu tiukalta ! Kiihottunut, kostea nainen ei tunnu tiukalta.
terv erikoislääkäri
[/quote] Ei. Kyllä nainen on löysimmillään silloin, kun ei ole lämmitelty yhtään. Mitä sinäkin muka tänne tulet pätemään, itse olen koulutukseltani nussimisen lisensiaatti. Revi siitä!
Ei ole tullut vastaan löysiä, mutta yksi todella tiukka, ei meinannut mennä sisään sitten millään.