Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innokas työntekijä

Vierailija
12.05.2015 |

Hei kaikki!
Olen 21-vuotias nuori nainen ja olen vielä vailla kesätöitä. Kokemusta minulta löytyy lähinnä lasten hoidon ja urheilun parista. Olen ahkera, tunnollinen, iloinen ja ystävällinen henkilö ja minusta varmasti olisi moneen työhön.
Lukuisista yrityksistä ja kymmenien työhakemusten lähettämisestä huolimatta en ole löytänyt töitä. Olisiko kenelläkään neuvoa mistä voisi mahdollisesti tärpätä?

Terveisin pääkaupunkiseutulainen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrafirmat, itella, siivousfirmat- näistä nyt ainakin. Kesäleirien yms. ohjaajat on taidettu jo valita, niihin olisit varmasti ollut hyvä.

Vierailija
2/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä, ettei sinulla ole koulutusta eikä työkokemustakaan. Ajat ovat kovat, nykyisin jopa korkeakoulutettujen on vaikea saada töitä, vaikka olisi pitkäkin työkokemus takana. Ei nykyaikana riitä, että on innokas ja valmis mihin vain, pitäisi olla rautaista ammattitaitoa siihen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöntekijät ovat tehneet talvella keikkoja.

Vierailija
4/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika myöhässä, mutta jos et nirsoile ja odota tolkuttomia palkkoja, niin löydät kyllä vielä. Älä luovuta!

Vierailija
5/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Hain kyllä lasten ja nuorten liikuntaleireille ja vuokrafirmoille, mutta vielä ei ole tärpännyt. Liikkeellä olen siis ollut jo tammikuusta lähtien enkä ole nirso ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä