Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisen alapääkarvoituksesta (jälleen kerran)

Vierailija
12.05.2015 |

Kysymys: Tykkäätkö naispuolisella seksikumppanillasi (huom. en kysy tykkäätkö itselläsi tai naisilla yleensä) täysin ajelemattomasta eli luomusta alapäästä?

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Tuli vaan mieleen, kun jotkut ilmoittaa tykkäävänsä. Haluaisin tietää, kuinka yleistä tämä on ja missä ikäluokissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:58"]Kaikki käy, sanottiin pankissa. Mutta oikeasti ei sillä ole mitään väliä minkälaiset karvat on. Kaikkia oon nuollut ja pannut.

t. m-50
[/quote] säpäs oot nopee mies jos oot kaikkia pannu :)

Vierailija
22/27 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistitty luomu kelpaa mulle.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että nainen ei häpeä omaa alapäätään. Mulle on ihan sama minkä verran siellä on karvaa. Itsevarmuus on seksikästä.

M37

Vierailija
24/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat pitää olla naisella jalkovälissä mun maun mukaan, ei oikein sytytä karvattomat

mies 32

Vierailija
25/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia kokeiltu ja molemmissa on puolensa. Karvojen ajeluun liittyy oma vaivansa ja siitä on seurannut sisäänpäin kasvaneita karvoja ja pieniä paikallisia ihotulehduksia. Minun mielestäni ei ole vaivan ja haittojen väärti, vaikka antaakin mahdollisuuden liukkarin kanssa erinäisiin leikkeihin.

m45+

Vierailija
26/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ajelemattomasta, koska se on epämiellyttävä suuseksin aikana.

m40

Vierailija
27/27 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan ajeltu on liian "pikkutyttömäinen" joten siistitty on parempi vaihtoehto.

M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän