Gallup naisen alapääkarvoituksesta (jälleen kerran)
Kysymys: Tykkäätkö naispuolisella seksikumppanillasi (huom. en kysy tykkäätkö itselläsi tai naisilla yleensä) täysin ajelemattomasta eli luomusta alapäästä?
Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.
Tuli vaan mieleen, kun jotkut ilmoittaa tykkäävänsä. Haluaisin tietää, kuinka yleistä tämä on ja missä ikäluokissa.
Kommentit (27)
Siistitty luomu kelpaa mulle.
m41
Tärkeintä on, että nainen ei häpeä omaa alapäätään. Mulle on ihan sama minkä verran siellä on karvaa. Itsevarmuus on seksikästä.
M37
Karvat pitää olla naisella jalkovälissä mun maun mukaan, ei oikein sytytä karvattomat
mies 32
Molempia kokeiltu ja molemmissa on puolensa. Karvojen ajeluun liittyy oma vaivansa ja siitä on seurannut sisäänpäin kasvaneita karvoja ja pieniä paikallisia ihotulehduksia. Minun mielestäni ei ole vaivan ja haittojen väärti, vaikka antaakin mahdollisuuden liukkarin kanssa erinäisiin leikkeihin.
m45+
En tykkää ajelemattomasta, koska se on epämiellyttävä suuseksin aikana.
m40
Kokonaan ajeltu on liian "pikkutyttömäinen" joten siistitty on parempi vaihtoehto.
M26
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:58"]Kaikki käy, sanottiin pankissa. Mutta oikeasti ei sillä ole mitään väliä minkälaiset karvat on. Kaikkia oon nuollut ja pannut.
t. m-50
[/quote] säpäs oot nopee mies jos oot kaikkia pannu :)