Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä nukkumaan

Vierailija
11.05.2015 |

Pelkään että yöllä joku tulee asuntooni. Mistä ihmeestä tällainen pelko nyt yhtäkkiä tuli?? Ei ole syytä miksi tai miten joku tulisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä.

Vierailija
2/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vauvan myötä pelko nukkua silloin, kun mies on työmatkalla. Sitä niin kauheasti pelkää, että joku tulisi ja tekisi vauvalle jotain pahaa. Onneksi on ajan myötä helpottanut. Joku hormonisekoominen kai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissanpentujen katselu auttaa aina :-)

http://i.imgur.com/PBwAxT1.gif

Vierailija
4/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lukea koko yö av-palstaa. lisäksi piereskely auttaa

Vierailija
5/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Se murhaaja on jo varmasti sänkysi alla.

Vierailija
6/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:44"]

Höpö höpö! Se murhaaja on jo varmasti sänkysi alla.

[/quote]

:(

Vierailija
9/11 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Joskus öiden tunteina voi varmasti sen aistia, ettei ole yksin. Kaikki tässä huoneessa ehk' ei paljastu kerralla, siis varaudu yllätyksiin. Ja tee mitä teet, kunhan muistat vaan - vanha Beelsebub ei nuku koskaan, ei nuku koskaan.''

Vierailija
10/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy turvaketju niin pistä se päälle. Helpottaa varmasti tunnetta. Mieti myös että miksi joku hullu tulisi juuri sinun asuntoon. :) Itse olen nuori yksin asuva nainen ja minulle tulee myös välillä turhia pelkoja kun olen alkamassa nukkumaan! Tällöin pitää vaan ajatella juuri niin että miksi joku haluaisi juuri minun asuntooni murtautua/tulla. Kyllä se siitä! :)

Vierailija
11/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikanaan alimmassa kerroksessa ja mulla oli pieni takapiha. Säikähdin hereille niin perkeleesti aamuyöllä kun joku kolkutteli takapihan ikkunaan. Onneksi olin juuri alannut tapailemaan avokkiani joka oli mun luona yötä. Oli joku humalainen baarista tulossa ollut mies joka oli vissiin erehtynyt takaovesta. Meillä kun oli naapurin pihan takaovi aivan vieressä.

Meni kyllä hetki ennen ku nukahti uudelleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi