Miksi te nimiä kyselevät ette käytä nimi palstaa vaan kyselette täällä?
Onko kirjautuminen joku ongelma? Jos on kerran nimipalsta niin käyttäkää sitä, siellä ne niminikkarit majailee....
Kommentit (10)
Lisäksi tämä nyt sattuu olemaan aihe vapaa -palsta, jossa ilmeisesti saa keskustella lähes kaikista aiheista. Ja kyllä täälläkin niitä niminikkareita liikkuu...
kommentteja nopeammin kuin noilta muilta palstoilta. Ei ainakaan minua häiritse jos joku kysyy.
Olen kysynyt täällä montaakin asiaa, jotka ehkä " kuuluisivat" muualle ja syy on yksinkertainen; täältä saa vastauksen paljon nopeammin.
Joten miksi ei myös nimijutuista. Taitaisi olla aika hiljainen tämä palsta, jos kaikki aiheet olisivat omien aihealueiden alla.
kyselen täällä myös mm parisuhteesta, lastenkasvatuksesta ja lasten kasvusta, vaatteista, ruoista, matkoista jne vaikka kaikkeen noihin löytyisikin oma palstansa... en myöskään halua että kaikki viestini voidaan jäljittää ja siten luoda kuva siitä millainen minä olen, nyt olen jokaisessa kysymyksessä tai vastauksessa anonyymi
Ja noilla muilla palstoilla on niin paljon vähemmän porukkaa, että saa odottaa päivän, että joku vastaa...
Palstan nimi on : Aihe vapaa