Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut kolme rokotetta

Vierailija
15.01.2022 |

Ja nyt olen koronassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saisin koronan? Sitä olen 2 vuotta metsästänyt… 3 kertaa altistunut eikä vieläkään tärpännyt

Enpä ole saanut minäkään. Ikinä en ole maskia pitänyt ja ravannut kaupungilla jatkuvasti. Olen käynyt välillä maksullisissa naisissakin, ei tullut sieltäkään korona. Jännä tauti kun ei tartu sitten millään.

Vierailija
22/25 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sait kolmannen? Millaiset oireet? Miksi niin moni kolmannen saanut on koronassa? Minä olen saanut kaksi.

Mulla, miehellä, pojalla, tyttärellä, kaikilla työkavereilla ja ystävillä on kolme rokotusta. Kellään meistä ei ole koronaa. Tiedän yhden kolme rokotusta saaneen, jolla on on oireeton tartunta. Hän on monisairas ysikymppinen. Tiedän kaksi rokottamatonta, joilla on tartunta. Nuoria, perusterveitä ja hyväkuntoisia. Toisella kevyet flunssaoireet, toinen aivan hirveän sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut kaikki suositellut rokotteet aina. Lääketiede on mututietoa luotettavampaa.

On vai?

https://www.lewrockwell.com/assets/2020/10/Schwab-you-own-nothing-1024x…

Vierailija
24/25 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut kaikki kolme koronapiikkiä ja vielä influenssapiikinkin. Sanokoon kuka mitä ikinä haluaa, olen aikuinen ja päätän itse omista asioistani, rokotevastaiset saavat kaikessa rauhassa riekkua mitä haluavat, se ei minua huoleta. Jos kuolen niin se olen minä joka kuolen, siitä ei pitäisi kenenkään muun välittää.

Minä en ole ottanut yhtään koronapiikkiä enkä influenssapiikkiä. Sanokoon kuka mitä ikinä haluaa, olen aikuinen ja päätän itse omista asioistani, koronapassilliset saavat kaikessa rauhassa riekkua mitä haluavat, se ei minua huoleta. Jos kuolen niin se olen minä joka kuolen, siitä ei pitäisi kenenkään muun välittää.

Vierailija
25/25 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada tartuntaa kun en haluaisi rokotetta ottaa. Ei tartu sitten millään. Mikä neuvoksi?