Olen saanut kolme rokotetta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos et olisi saanut rokotteita? Olisit pahassa koronassa etkä kirjoittelisi tänne.
Tämä jossittelu on aina hyvä argumentti, koska tuotahan ei voi oikeasti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos et olisi saanut rokotteita? Olisit pahassa koronassa etkä kirjoittelisi tänne.
Älä nyt viitsi. Hyvin harva saa pahan koronan ilman rokotettakaan.
Milloin sait kolmannen? Millaiset oireet? Miksi niin moni kolmannen saanut on koronassa? Minä olen saanut kaksi.
Minä ja työkaverini sekä puolisoni olemme saaneet kolmannen rokotteen, kukaan meistä ei ole koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sait kolmannen? Millaiset oireet? Miksi niin moni kolmannen saanut on koronassa? Minä olen saanut kaksi.
Rokotteen saanut saa koronan, koska rokotteet ei toimi niinku ollaan totuttu rokotteiden toimivan. Taudinaiheuttajan sijaan onkin injektoitu synteettistä palasta tästä taudinaiheuttajasta, jonka kuuluisi lihaksessa alkaa valmistamaan lisää tätä osaa taudinaiheuttajasta (piikkiproteiinia) mutta tässä taudinaiheuttajassa on toinenkin osa, se missä nämä piikkiproteiinit on kiinni. Ihan luonnollista ettei keho pysty sitä vastaan valmistautumaan tuolla rokotteella, vaikka sitä kolmesti tai vaikka viidesti olis saanut. Onneksi kohta tulee se perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, koska siitä voi olla oikeasti hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jossittelu on aina hyvä argumentti, koska tuotahan ei voi oikeasti tietää.
Turhia riskejähän kannattaa elämässä ottaa. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen saanut saa koronan, koska rokotteet ei toimi niinku ollaan totuttu rokotteiden toimivan. Taudinaiheuttajan sijaan onkin injektoitu synteettistä palasta tästä taudinaiheuttajasta, jonka kuuluisi lihaksessa alkaa valmistamaan lisää tätä osaa taudinaiheuttajasta (piikkiproteiinia) mutta tässä taudinaiheuttajassa on toinenkin osa, se missä nämä piikkiproteiinit on kiinni. Ihan luonnollista ettei keho pysty sitä vastaan valmistautumaan tuolla rokotteella, vaikka sitä kolmesti tai vaikka viidesti olis saanut. Onneksi kohta tulee se perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, koska siitä voi olla oikeasti hyötyä.
Tälle pitäis antaa "kultainen foliohattu"-palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle pitäis antaa "kultainen foliohattu"-palkinto.
Ööö mikä tuossa menee vastoin vaikka thln kertomaa rokotteesta? Rokotteen jälkeen keho osaa alkaa valmistamaan vain sitä piikkiproteiinia, eli sitä mitä on viruksen pinnalla. Sitten kun kehoon tulee kokonainen koronavirus, on oletettu että se osais sen piikkiproteiinin avulla tuhota sen, mutta ilmeisesti ei osaa, ja se on ihan ymmärrettävää, kun kokonaiseen virukseen kehoa ei ole tuolla rokotteella valmisteltu.
Jotkut jopa toivoo kolmannen jälkeen tartuntaa. Saisi laajemman immuniteetin seuraavaa varianttia vastaan. Tosin ei suositella kuitenkaan tahallaan hankkimaan. Itseäni kuitenkin on auttanut tuo ajatus, niin en stressaa tartunnasta enää.
Koronavirus | Kannattaisiko kolmesti rokotetun sairastaa koronatauti alta pois superimmuniteetin saavuttamiseksi? Husin Järvinen: ”En voi mitenkään suositella itsensä sairastuttamista”: https://www.hs.fi/tiede/art-2000008540161.html?share=2bacb1d782e55ff30e…
Minä olen ottanut kaikki kolme koronapiikkiä ja vielä influenssapiikinkin. Sanokoon kuka mitä ikinä haluaa, olen aikuinen ja päätän itse omista asioistani, rokotevastaiset saavat kaikessa rauhassa riekkua mitä haluavat, se ei minua huoleta. Jos kuolen niin se olen minä joka kuolen, siitä ei pitäisi kenenkään muun välittää.
Olen ottanut kaikki suositellut rokotteet aina. Lääketiede on mututietoa luotettavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koronapassin tarkoitus oli?
minulla 0 rokotetta ja 0 koronaa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut kaikki kolme koronapiikkiä ja vielä influenssapiikinkin. Sanokoon kuka mitä ikinä haluaa, olen aikuinen ja päätän itse omista asioistani, rokotevastaiset saavat kaikessa rauhassa riekkua mitä haluavat, se ei minua huoleta. Jos kuolen niin se olen minä joka kuolen, siitä ei pitäisi kenenkään muun välittää.
Jos olet riskiryhmää, olet tehnyt oikein. Muussa tapauksessa en ota kantaa.
Itse teen lähityötä lähikontaktissa maskittomien asiakkaiden kanssa ja vaikka olen kolmesti rokotettu ja pidän ffp2- maskia, niin en kuvittele, että en saa koronaa. Saan lievemmän koronan.
Mistä saisin koronan? Sitä olen 2 vuotta metsästänyt… 3 kertaa altistunut eikä vieläkään tärpännyt
Vierailija kirjoitti:
Itse teen lähityötä lähikontaktissa maskittomien asiakkaiden kanssa ja vaikka olen kolmesti rokotettu ja pidän ffp2- maskia, niin en kuvittele, että en saa koronaa. Saan lievemmän koronan.
Pelkäätkö flunssaakin?
Vierailija kirjoitti:
Sama! 👍 Pidän FFP2- ja FFP3- maskeja. En kuulu riskiryhmään.
Luotatko tähän mieheen
https://www.stripersonline.com/surftalk/uploads/monthly_2021_02/gates_m…