Lapsettomuuden syy löytyi miehestä.
Ei siittiöitä eli tuhkamuna. Lukee tuolla keittiön puolella innoissaan esitteitä jostain siittiöiden kirurgisesta kaivamisesta kiveksistä ja todella rankoista hormonihoidoista MINULLE. Miksi minun pitäisi kärsiä pistoksista ja hirveistä hormoniannoksista, koska mies ei kykene saamaan minua raskaaksi?
Miten kertoisin miehelleni, että aion jättää hänet? Haluan perheen, enkä mitään hormonikuuria.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:23"]Kauanko muuten yrititte ennen kuin testasitte sperman? Onko sinulle tehty ovulaatiokartoitus? Entäs munatorvien aukiolotutkimus? Verikokeet? Miehesi ei välttämättä ole ainoa ongelma.
[/quote]
Kaikki tutkimukset on nyt tehty. Minussa ei ole vikaa, vaan miehessä. Tuo siittiöiden kaivaminen kiveksistä on ainoa mahdollisuus.
Ap
Mitäs tuota kiertelään sano sille että haluan sinusta eron tuhkamuna.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:12"]
Tuhkamunaisuus periutuu myös lapselle, joten parempi etsiä uusi ja parempi vedos.
[/quote]
Miten lapsettomuus voi periytyä, kun yleensä ne lapsettomat eivät saa ketään perinnöllistä.
[/quote]Juurihan he hakevat hoitoa lapsettomuuteen. Ei se hoito sentään geenejä muuta. Tuhkiksia tulee lapsistakin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:23"]Kauanko muuten yrititte ennen kuin testasitte sperman? Onko sinulle tehty ovulaatiokartoitus? Entäs munatorvien aukiolotutkimus? Verikokeet? Miehesi ei välttämättä ole ainoa ongelma.
[/quote]
Kaikki tutkimukset on nyt tehty. Minussa ei ole vikaa, vaan miehessä. Tuo siittiöiden kaivaminen kiveksistä on ainoa mahdollisuus.
Ap
[/quote]
Kaikki :D Hei oikeesti. Sä et edes kärsi lapsettomuudesta. Tietäsit paremmin noista kaikista jutuista. Säälittävä paska olet ja halvennat oikeasti tahattomasti lapsettomia.
Kauanko muuten yrititte ennen kuin testasitte sperman? Onko sinulle tehty ovulaatiokartoitus? Entäs munatorvien aukiolotutkimus? Verikokeet? Miehesi ei välttämättä ole ainoa ongelma.