Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuuden syy löytyi miehestä.

Vierailija
11.05.2015 |

Ei siittiöitä eli tuhkamuna. Lukee tuolla keittiön puolella innoissaan esitteitä jostain siittiöiden kirurgisesta kaivamisesta kiveksistä ja todella rankoista hormonihoidoista MINULLE. Miksi minun pitäisi kärsiä pistoksista ja hirveistä hormoniannoksista, koska mies ei kykene saamaan minua raskaaksi?

Miten kertoisin miehelleni, että aion jättää hänet? Haluan perheen, enkä mitään hormonikuuria.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että haluat erota ja pakkaat tavarasi, kun rakkautesi on kerran heikoissa kantimissa. Mistä olet varma, että löydät miehen, joka haluaa kanssasi lapsia?

Vierailija
2/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa jaa. Ei ne hoidot nyt mielestäni niin rankkoja olleet, vaikka hormoneja saakin piikittää. Olishan se biologisesti teidän lapsi. Tai sun ainakin, jos lahjasiittiöt lopulta käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt nukkua yön yli. Taitaa ap olla shokissa vielä. Sano miehellesi, että et jaksa nyt käydä asiaa läpi.

Vierailija
4/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö olet.

Vierailija
5/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?

Vierailija
6/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälti sitä mieltä, että jos on valmis jonkun kanssa hankkimaan lapsia, pitäisi olla valmis saman henkilön kanssa elämään ilmankin lapsia. Ap, olet inhottava. Olisitko hyväksynyt, että miehesi olisi jättänyt sinut jos sinulla olisikin ollut ovulaatio-ongelmia?

Vierailija
7/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt oikeasti ihan tosissasi tätä aloitusta tehnyt? Jos teit, olen hirveä ihminen ja on hyvä, että mies pääsee sinusta eroon. Voi löytää vielä naisen, joka oikeasti rakastaa.

Vierailija
8/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkamunaisuus periutuu myös lapselle, joten parempi etsiä uusi ja parempi vedos.

Vierailija
9/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?
[/quote]

No mitä se mies joutuu tekemään, jos syy olisi minussa? Runkkaamaan kuppiin! Minä joudun hormonihoitoihin, oli syy minussa tai ei.

Ap

Vierailija
10/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?
[/quote]

No mitä se mies joutuu tekemään, jos syy olisi minussa? Runkkaamaan kuppiin! Minä joudun hormonihoitoihin, oli syy minussa tai ei.

Ap
[/quote]

Vierailija
11/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt? [/quote] No mitä se mies joutuu tekemään, jos syy olisi minussa? Runkkaamaan kuppiin! Minä joudun hormonihoitoihin, oli syy minussa tai ei. Ap

[/quote]

Et tunnu olevan valmis äidiksi. "Siis epäreiluu ku mä joudun mut toi toinen ei!!1"

Vierailija
12/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:12"]

Tuhkamunaisuus periutuu myös lapselle, joten parempi etsiä uusi ja parempi vedos.

[/quote]

Miten lapsettomuus voi periytyä, kun yleensä ne lapsettomat eivät saa ketään perinnöllistä.

Vierailija
13/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]
Niin ja sä joudut jopa synnyttämään sen lapsen ja mies vaan kattelee vierestä. .. joo ne hormoni hoidot on pientä verrattuna synnytykseen, ehkä sun ei kannata vielä yrittää lasta.

Vierailija
14/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?
[/quote]

Ap
[/quote]
niin no.. sun kannattaa sitten etsiä mies joka synnyttää, ettei sun tarvitse kaikkea kärsiä...

Vierailija
15/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan haluta lapsia sun kanssa. Niin empaattiselta kumppanilta kuulostat, että varmaan sun kanssa olisi ilo jakaa kasvatusvastuu. Laita puhelinnumero.

Vierailija
16/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap
[/quote]

Voi miten toivon niin, että vikaa sinustakin löytyisi! Vaan eiku hei! Löytyyhän sitä!
Olet iljettävä luuska, joka ei rakasta miestään aidosti vaan haluaa ainoastaan tätä käyttää siitosorinaan ja nyt kun mies ei kykene saamaan lapsia niin se heitetään roskikseen ja etsitään uusi siitosori tilalle.
Saakelin kaksnaamast toimintaa sulta ap!

Vierailija
17/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap
[/quote]

No ei ne siittiösolujen kypsyttämisetkään kivoja ole jos niihin lähtee.

Vierailija
18/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
19/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:09"]Miksi sitten edes testasitte? Jos vika olisi ollut sinussa, olisiko miehelläsi ollut oikeus käyttäytyä kuin sinä nyt?
[/quote]

Ap
[/quote]
niin no.. sun kannattaa sitten etsiä mies joka synnyttää, ettei sun tarvitse kaikkea kärsiä...
[/quote]

Ei minua synnytys häiritse millään tavalla.

Ap

Vierailija
20/26 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko muuten yrititte ennen kuin testasitte sperman? Onko sinulle tehty ovulaatiokartoitus? Entäs munatorvien aukiolotutkimus? Verikokeet? Miehesi ei välttämättä ole ainoa ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi