Vaimoni näyttää Pamela Andessonilta
Oletko kateellinen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdf66225-812c-46cc-90c3-ef20dd…
Kommentit (17)
Eikö sillä oo niitä tatuointejakaan? Vai oliko ne vain maskeerausta? Ja sitten hölmöt siiderivalaat meni ottamaan samanlaiset piikkilangat käsivarsiinsa.
Pitäisköhän lähettää Pamsulle puteli sinistä shampoota/hoitoainetta?
Ja Pamela A. näyttää rupsahtaneelta keski-ikäiseltä saarijärveläismammalta.
Wautsi hei!? Oikeesti....jos olisi, niin et täällä sitä kuulluttaisi. Toiveajattelua ap, valitettavasti. Jaxuhalit sinulle kumminkin.
Tuollaisiahan ihmiset ovat ilman meikkiä.
Ai vanhan juopon näköinen? Otan osaa.
Minun mielestäni tuo näyttää 54-vuotiaaksi naiseksi varsin hyvältä. Ei ole plösähtänyt 120-kiloiseksi tai leikannut tukkaansa tätipolkaksi, saati alkanut pukeutua muumikaapuihin ja tunikoihin. Mielelläni näyttäisin Pamelalta viisikymppisenä. :)
Otan osaa. Laitatko pussin vaimon päähän kun panette? Tuskin sulla seisoo jos näet sen naaman
ihan normi viisikymppisen naisen näköinen. Pitäisikö aina meikata raskaasti ja pukeutua minimekkoihin?
Pamelaa arvostan, koska hän on tehnyt hyvää työtä eläintensuojelun hyväksi!!
Ei oo sentään les bo niin kuin monet alastomuudellaan ja seksikkyydellään rahaa tahkonneet naiset ovat lopulta olleet.
On oikein, että ulkonäöllään itseään myyneet ja muille naisille alemmuuskomplekseja aiheuttaneet naiset päätyvät tuonnäköisiksi. Ei ollut sisäisesti kaunis ihminen näköjään kun mitään kauneudesta ei jäänyt jäljelle!:D
Kivat kynnet Pamelalla noissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on kuumempi.
Tiedän, olen testannut.
Keijo Vilhunen kirjoitti:
Otan osaa. Laitatko pussin vaimon päähän kun panette? Tuskin sulla seisoo jos näet sen naaman
Pane keijo sinä sitä peraas vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä oo niitä tatuointejakaan? Vai oliko ne vain maskeerausta? Ja sitten hölmöt siiderivalaat meni ottamaan samanlaiset piikkilangat käsivarsiinsa.
En tiedä mikä tarve sulla on haukkua muita ihmisiä, mutta Pamela on poistattanut tatuointejaan vuonna 2014.
Tässä linkki tatuointien poistoa koskien http://www.popstartats.com/buzz/pamela-anderson-removing-barbed-wire-ta…
Ihan ku mä.
Suomi taitaa olla täynnä pamela-andersoneja.