Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa jotain liikuntamuotoa raskaana olevalle!
20.09.2006 |
Esim. äitiysjoogaa tms. Ja kertokaa, missä näitä voi pääkaupunkiseudulla harrastaa.
Kommentit (2)
Mie kävelin raskauden lopullakin 4-8km päivässä, se teki tosi hyvää.
Harmi että muksun myötä hyvä harrastus jäi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hapenottokykyä tuut tarvimaan ja raitis ilma ei tee muutenkaan pahaa. Eikä rasita niveliä pahemmin.
Ton uinnin muuten jotkut neuvolan terkat kieltää, lisää kuulemma tulehdusriskia ihan älyttömästi, tiedä sitten pitääkö paikkaansa?