Onkojoku rokottamaton saanut koronan?
Kommentit (42)
Ennen rokotuksia tiedän useammankin Koronan' sairastaneet. Yhdellä vakavammat oireet eli esim makuaisti meni puoleksi vuodeksi.
Muilla lähinnä silloin korkea kuume ja väsymys sekä lihasäryt. Pari oireetonta jotka jäi kiinni testeissä.
Nyt Omikronin aikana tiedän yhden rokottamattoman sairastuneen. Nuhaa, päänsärkyä ja väsymystä. Viikossa ohi.
Tiedän noin 10, joista 2 kuoli. Muilla vaihtelevia oireita sairaalahoidosta oireettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna perusterve 52-vuotias vietti joulun hengityskoneessa. Väsymystä ja keuhkot huonona.
Toivottavasti paraneminen kestää pitkään jotta tuo itsekäs olio ymmärtää että vapaamatkustajia tämä yhteiskunta ei vaan tarvitse. Kuinka tyhmä täytyy olla jos on itse töissä terveydenhoitoalalla eikä hanki rokotusta?
Sinä olet tyhmä.
Ihan samoja oireita on tietämilläni ihmisillä riippumatta montako rokotusta.
Siis oireettomia oli alkuaikoina rokottamattomista ja yhden kolmesti rokotetun tiedän kuolleen. Oli 85v tosin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olen saanut. Voi olla että en. Testeissä en ole käynyt.
Sama. Kolme flunssaa ollut elokukuun jälkeen enkä ole käynyt testeissä. Kaikissa samat oireet: pientä kurkkukipua ja nuha.
Poikani toissa syksynä.
Kuume nousi päivässä 39. Oli kolme päivää voimaton ja lähinnä nukkui. Ei yskää, eikä nuhaa. Lihaksia särki.
Ei aistimuutoksia.
Viikossa toipui
Asui opiskelukämpässä joten ei tartuttanut muuta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin vuoden lopussa oireettomana. Pieni yllätys oli kun testi olikin positiivinen, kävin siis virallisessa testissä.
Miksi menit testiin oireettomana?
Minä en menisi sitä grafeenioksidia ja etyleenioksidia sisältävää tikkua nenääni ottamaan mistään hinnasta.
Just yksi piikitön tuttu potee ja on kunnolla kipeä. Kuitenkin voi olla kotona.
Ystäväperheessä äiti,isä ja kaksi lasta. Viime keväänä.
Lapsilla pientä lämpöä.
Miehellä oli vaikein eli meni pari viikkoa toipumiseen.
Jos Omikron olisi tullut ensimmäisenä mitään paniikkia ei olisi syntynyt. Tiedän kaksi rokottamatonta ketkä sai silloin alussa Koronan ja olisivat todella kipeitä. Kova kuume joka kesti pitkään. Kumpikin otti rokotuksen heti kun sai. Nyt muutama tuttu saanut tämän uuden variantin ja oireet samat kuin rokottamattomilla ja ovat lieviä. Toki joku saattaa vieläkin joutua sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin vuoden lopussa oireettomana. Pieni yllätys oli kun testi olikin positiivinen, kävin siis virallisessa testissä.
Miksi menit testiin oireettomana?
Minä en menisi sitä grafeenioksidia ja etyleenioksidia sisältävää tikkua nenääni ottamaan mistään hinnasta.
Jos tauti kerran on niin helposti tarttuva kuin kerrotaan, niin minkä ihmeen takia se näyte pitää pitkällä tikulla kaivaa syvältä pään sisästä? Luulisi vähemmälläkin vaivalla onnistuvan.
Jos olen saanut niin olen sairastanut täysin oireettomana. Olen koko ajan liikkunut aivan normaalisti, maskia en ole käyttänyt, enkä ole välttänyt mitään paikkoja.
Mun lähipiiristä kuoli rokottamaton ja toiselta meni keuhkot todennäköisesti loppu-iäksi. Tää kuka kuoli oli jo vanha, mutta tää keneltä meni keuhkot oli vasta 35 ja nyt kuukauden jälkeen parantumisesta joutuu vetää henkeä välillä portaissa. Surullista niin kovin surullista
Siskoni ja hänen puolisonsa sairastivat viime keväänä koronan, rokottamattomina. Perusterveitä urheilullisia ihmisiä ovat. Toinen oli 3 päivää sairaalahoidossa hengitysvaikeuksien vuoksi, ja kummallakin korkea kuume yli viikon ajan. Sisko muistaa edelleenkin kauhukokemuksena sen, ja lähettelee kovasti tsemppiviestejä kaikille ko. tautiin sairastuneille.
En tiedä, mikä heidän kantansa rokotuksiin oli ennen sairastumista, koska heillä ei olisi ollut edes mahdollisuutta saada koronarokotetta ennen kuin sairastuivat.
Aloittaja kysyy, tunnetko ketään rokottamatonta, joka on sairastunut koronaan. Ja kun jotkut vastaavat tuntevansa, vastauksia alapeukutetaan. Mitä ihmeen ääliöitä täällä palstailee.
En ole saanut ellen oireetonta? Eikä kukaan rokotamattomista tutuistani. Tosin muutamilla rokotetuilla on ollut, ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni. Ajateltiin että ehditään seurata tilannetta ja ottaa rokote myöhemmin. No eipä ehditty. Itse olin 2 viikkoa sairaalassa hengitysvajauksen vuoksi ja mies yhteensä 7 viikkoa ja niistä 3 viikkoa teholla ja oli kuolla kahteen kertaan. Nyt kotona neljättä viikkoa ja kuntoutunut onneksi hyvin hyvän peruskuntonsa vuoksi. Ikuisesti kiitollinen tehon ammattitaitoiselle henkilökunnalle❤️
Ps. Mies perusterve nelikymppinen, liikunnallinen ja normaalipainoinen. Yleensä aina terve eikä sairastu edes flunssiin! Nyt iski kovemman kautta vastoin kaikkia odotuksia ja oma immuunipuolustus hyökkäsi virusta kohtaan niin voimakkaasti että tuhosi samalla myös tervettä keuhkokudosta. Ei ole leikin asia tämä tauti eikä sitä etukäteen tiedä mitkä kortit on saanut geenilotossa.
Perusterve mutta mitenkä c- ja d-vitamiiniarvot?
Minun tuntemaistani rokotevastaisista yksi ei usko koko taudin olemassaoloon, joten ei omin jaloin koronatestiin mene. Toinen väittää sairastaneensa koronan jo syksyllä 2019, ja sen jälkeen on itse diagnosoinut jokaisen flunssan koronaksi, vaikka testi olisi ollut negatiivinen. Eli uskoo saaneensa niiden ansiosta jo vahvan immuniteetin ko. taudille.
28-vuotias kämppikseni sairasti juuri koronan, on hoikka ja perusterve. Oireina taisi olla pientä kuumetta ja yskää, mutta ei vaikuttanut tavallista flunssaa pahemmalta ja parani muutamassa päivässä. Minä olen saanut 1. rokotteen kesällä, en tiedä sainko itse tartunnan mutta jos sain niin mitään oireita ei ole ollut.
Tunnen pelkkiä rokotettuja, jotka ovat sairastuneet. Vaihtelevia oireita kovasta kuumeesta ja lihaskivuista pieneen nuhaan. Toisaalta en tiedä kaikkien mahdollisten tuttujeni rokotusstatusta, joten joku rokottamatonkin saattaa joukossa olla. Mutta noilla, joista tiedän, oireet ovat olleet noita mainitsemiani.