Mitkä kengät sandaalien tilalle teinille?
Olemme lähdössä kesällä kaupunkilomalle jossa kävellään päivittäin kilometri tolkulla, yleensä kaikilla ollut ns. Vaellussandaalit joilla hyvä kävellä ja vilpoisat vaikka olisi hellettä. Nyt teini ilmoitti, että ei laita sandaaleja koska ne on nolot. En viitsi niitä siis ostaa jos poika ei jalkaansa niitä laita. Mitä siis tilalle? Itse olisi kävelemässä consseissa mutta varmaan jalat kipeytyvät kun pari viikkoa niillä pitäisi tallata
Kommentit (32)
Ottakaa sille kahdet kengät mukaan, sekä converset että lenkkarit. Voi sitten pitää jompia kumpia sen mukaan miltä tuntuu eikä tule turhaa kiukuttelua. Ostakaa sille myös hengittäviä urheilusukkia, jotka tuntuvat viileältä jalassa, niin ei hikoile niin paljon.
Mäkin olen etsinyt hyviä kenkiä itselleni, kiitos vinkeistä
Anna kävellä consseissa, ehdottomasti. Ei kyllä aiheudu ongelmia arkikäytössäkään niin miksi siellä sitten
Lenkkarit? Noi Niket nyt ainakin tuntuvat kovasti olevan nuorten suosiossa.
Jotkut jalalle vähän paremmat tennarit, esim Niken! Kuitenkin mahdollisimman kevyet ja ohuet.
piikkikorkkarit tai nahkasaappaat ja lateksihousut
Lenkkarit tai tennarit. Meilläkin lapset kieltäytyivät jossain vaiheessa sandaalien käytöstä enkä nostanut siitä meteliä.
Voisitte ehkä koko perhe harkita jotain muita kenkiä, jos olette kaupunkilomalla... Fiksu teini teillä!
Mulla hankautui jalka rakoille vaellussandaaleissa, kun remmi hankasi ja en vaan saanut paremmin. Ei ne joka jalkatyypille sovi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:21"]piikkikorkkarit tai nahkasaappaat ja lateksihousut
[/quote]
Sopii teinipojalle hienosti :-)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:21"]piikkikorkkarit tai nahkasaappaat ja lateksihousut [/quote] Sopii teinipojalle hienosti :-)
[/quote]
Sopii kenelle tahansa.
Sandaalit on jalkojen kauhistus! Ei, ei ja ei. Pikkukivet ja kaikki muukin paska kivasti varpaiden välissä ja jalkapohjassa tekemässä kipeää. Jee. Ymmärsin jo lapsena kieltäytyä moisista hirvityksistä. Anna teinisi laittaa kunnon kengät jalkaan.
Vansit ovat mukavemmat kuin consit
Nike flyknit tai vastaava, on siis sellaisra neulosta joka hengittää, niitä pidetään ilman sukkia.
Nike Free. On nykyää muodikkaat ja hyvät jalassa. Suosittelen!!:)
Skechersin memory foam -tossut, maailman parhaat reissukengät!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:00"]
Skechersin memory foam -tossut, maailman parhaat reissukengät!
[/quote]
Olin tulossa ehdottamaan.
Minulla on Skechersin go walk kengät. Parhaat kengät ikinä. Ostan tänä kesänä myös pojallesamantyyppiset. Itselleni uudenlaiset. Tytölle myös.
Nike roshe run, hienot ja hengittää superhyvin ja hyvä pohja kävellä! https://theotherfootblog.files.wordpress.com/2012/11/nike-roshe-run-8.jpg