Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla töissä erään ihmisen kanssa missään tekemisissä

Vierailija
11.05.2015 |

en siis missään. Miten pystyn toteuttamaan sen käytännössä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. 

Sano esimiehelle että teillä on sovittamattomia ristiriitoja. Anna esimerkkejä. Sano ettet pysty antamaan täyttä työpanosta jos joudut työskentelemään ko. henkilön kanssa. Näin minä tein. Ko. työkaveri on aivan hirveä. Ansaitsisi saada kenkää. 

Vierailija
2/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos olet ammattilainen ja ammatillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:47"]Et mitenkään, jos olet ammattilainen ja ammatillinen.
[/quote]

Jos et suostu joudut puhutteluun ja saat kiusaamisesta varoituksen. Ja siitä, että työt ei hoidu

Vierailija
4/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pomolle ja perustele. 

Vierailija
5/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:47"]

Et mitenkään, jos olet ammattilainen ja ammatillinen.

[/quote]

Jos perustelet hyvin, se onnistuu. Itse tein näin. Asiaa auttoi, että myös eräät asiakkaat valittivat tän tädin otteista. Eli ei ollut vaan sana sanaa vastaan. Valitettavasti akkaa ei saa virasta pois. 

Vierailija
6/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala? XD

Vierailija
7/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:49"]

Hoitoala? XD

[/quote]

Tää on munkin veikkaus. VITTUPÄÄ HOITSU, eikö ole?

nimim. kokemusta on

Vierailija
8/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:49"]

Hoitoala? XD

[/quote]

Tää on munkin veikkaus. VITTUPÄÄ HOITSU, eikö ole?

nimim. kokemusta on
[/quote]

Oli tai ei, typerää keskenkasvuista meininkiä

Vierailija
9/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut hänen kanssaan tekemisiin, ole etäinen ja viileä. Älä antaudu kanssakäymiseen tai vastaa muuten kuin yksitavuisesti. Näin kestän yhtä kammottavaa työkaveria. Jos se käy hankalaksi, katsot vain kuin ötökkä mikroskoopissa. Toimii. 

Vierailija
10/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:53"]

Jos joudut hänen kanssaan tekemisiin, ole etäinen ja viileä. Älä antaudu kanssakäymiseen tai vastaa muuten kuin yksitavuisesti. Näin kestän yhtä kammottavaa työkaveria. Jos se käy hankalaksi, katsot vain kuin ötökkä mikroskoopissa. Toimii. 

[/quote]

*ÖTÖKKÄÄ

Vierailija
11/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:49"] Hoitoala? XD [/quote] Tää on munkin veikkaus. VITTUPÄÄ HOITSU, eikö ole? nimim. kokemusta on [/quote] Oli tai ei, typerää keskenkasvuista meininkiä

[/quote]

Niin onkin. Ei ikinä uskois että eukko on jo 50 + -vuotias... 

Vierailija
12/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ole. Mullakin on varauksia monia ihmisiä kohtaan ja oon kehittänyt tyylin asiallinen eikä harhaudu näyttämään tunteita, mutta jos kysytään niin turha luulo, että mä tässä vapaaehtoisesti tai mielikseni olen. Ja teen vain työntekoon liittyvät pakolliset asiat. Sen sijaan jos mun itseni pitäisi pyytää anteeksi tai koen, että minulta pitäisi pyytää anteeksi niin koitan ratkaista itse ongelman. 

Vierailija
13/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei näin. Ammatillinen ihminen hoitaa työasiat normaalilla ja kypsällä tavalla ja käyttää puhuessaan asiallista äänensävyä. Ei tiuski, pyörittele silmiään tai katso olan yli. Kun työhön liittyvä kommunikointi on kohdallaan, en se lisäksi tarvitse muussa kanssakäymisessä ollakaan. Se teistä kahdesta on aikuisempi ja ammattimaisempi, joka tähän kykenee. Ja sen kyllä näkevät mahdolliset asiakkaat, potilaat, muut työkaverit ja esimieskin.

sh

Vierailija
14/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pomon pakeille ja hyvin rauhallisesti kerroin miksi en pysty tämän henkilön kanssa työskentelemään. Perustelin asian hyvin. Kyllä se järjestyi - ehkä etenkin siksi, että olen firmalle huomattavasti häntä tärkeämpi. Ennen kaikkea ole rauhallinen ja perustele.

Vierailija
15/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä alalla olet, mutta esim. asiakkaisiin liittyvät jutut painavat tässä paljon. 

Vierailija
16/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:57"]

[/quote]

Ei näin. Ammatillinen ihminen hoitaa työasiat normaalilla ja kypsällä tavalla ja käyttää puhuessaan asiallista äänensävyä. Ei tiuski, pyörittele silmiään tai katso olan yli. Kun työhön liittyvä kommunikointi on kohdallaan, en se lisäksi tarvitse muussa kanssakäymisessä ollakaan. Se teistä kahdesta on aikuisempi ja ammattimaisempi, joka tähän kykenee. Ja sen kyllä näkevät mahdolliset asiakkaat, potilaat, muut työkaverit ja esimieskin.

sh

[/quote]

Sulla taitaa olla hiukan eri käsitys etäisestä ja viileästä. Luetunymmärtäminen????

Vierailija
17/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:57"]Menin pomon pakeille ja hyvin rauhallisesti kerroin miksi en pysty tämän henkilön kanssa työskentelemään. Perustelin asian hyvin. Kyllä se järjestyi - ehkä etenkin siksi, että olen firmalle huomattavasti häntä tärkeämpi. Ennen kaikkea ole rauhallinen ja perustele.
[/quote]

Tadaa ja pomo voi ravistella ja kertoa totuuden; et saa valita kenen kanssa töitä tehdään

Vierailija
18/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sh

[/quote]

Etäinen ja viileä on nimenomaan asiallinen. Haloo

Vierailija
19/19 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sh

[/quote]

Mulla se kauhea työkaveri on just tällainen joka tiuskii ja pyörittelee silmiään. Myös asiakkaille. MINÄ olen asiallinen, ja siksi juuri en sitä ämmää kestä, että se on yhtä hirveä kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi