Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARGH! Junakäyttäytymisestä....

Vierailija
11.05.2015 |

Jos juna tulee Helsingin asemalle vaikka 10 min myöhässä, miksi laiturilla olijoiden täytyy hengenhädässä pakkautua sisään ennen ulosmenijöitä ja ennenkuin junasiivoojat ovat saaneet tehtyä työnsä.

Juna ei TAATUSTI lähde salaa ja jätä teitä laiturille.

Ja miksi junastapoistujien täytyy "ennakoida"ja siirtyä jo 20 km ennen määräasemaa tukkimaan käytävät. Kyllä te ehditte, rakkaat kanssamatkustajat perkele! Ei mulla muuta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa saada parhaan paikan tietenkin. Mullakin on yksi suosikkipenkki mihin haluan ja siksi olen todellakin siinä ihan ekana että pääsen paikalleni. Muutenhan joutuisin mulkoilemaan penkinvaltaajaa koko matkan.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:09"]Jos juna tulee Helsingin asemalle vaikka 10 min myöhässä, miksi laiturilla olijoiden täytyy hengenhädässä pakkautua sisään ennen ulosmenijöitä ja ennenkuin junasiivoojat ovat saaneet tehtyä työnsä.

Juna ei TAATUSTI lähde salaa ja jätä teitä laiturille.

Ja miksi junastapoistujien täytyy "ennakoida"ja siirtyä jo 20 km ennen määräasemaa tukkimaan käytävät. Kyllä te ehditte, rakkaat kanssamatkustajat perkele! Ei mulla muuta.
[/quote]
Kuule mä voin nousta koska tahansa käytävälle ja mistä syystä milloinkin. Joskus puutuu selkä ja joskus vaan pierettää ja pistää mahaan, niin että on vaikea istua. Joskus taas oon jo muutenkin myöhässä tapaamisesta ja haluan ovien eteen käytävälle että pääsen mahdollisemman nopeasti pois. Olen syvästi pahoillani kun se aiheuttaa sinussa ärtymistä, mutta koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus ihan huvukseni välikössä piereskelemässä ja kattomassa ikkunasta. Sit pikkuhiljaa sinne ahtautua näitä jo ennen 50 km perilletuloa jonottavia. Ne ovat aina tavattoman huolissaan siitä, että KUMMALLA puolella se laituri on.

Kaikki luulee, että se on siellä puolen, missä seison pieremässä ja naputan kännykkääni. Kun jonoa on kertynyt, hämmennän tilannetta ja vaihdan mitään sanomatta puolta. Ihmisten hämmennys on käsinkosketeltavaa. Yleensä jono alkaa sitten siirtyä toiselle puolelle. Ja lopulta, voi, se laituri olikin siellä alkuperäisellä puolella.

Olen jo harkinnut kylttiä "I don't know if the station is on the left or on the right. I'm just farting. Thank You."

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:15"]Jokainen haluaa saada parhaan paikan tietenkin. Mullakin on yksi suosikkipenkki mihin haluan ja siksi olen todellakin siinä ihan ekana että pääsen paikalleni. Muutenhan joutuisin mulkoilemaan penkinvaltaajaa koko matkan.
[/quote]

Tässä puhutaan kaukojunista. Ap.

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:15"]Jokainen haluaa saada parhaan paikan tietenkin. Mullakin on yksi suosikkipenkki mihin haluan ja siksi olen todellakin siinä ihan ekana että pääsen paikalleni. Muutenhan joutuisin mulkoilemaan penkinvaltaajaa koko matkan.
[/quote]

Tässä puhutaan kaukojunista. Ap.
[/quote]
Aijaa. No ne tunkee kun ne on landeja ja niillä on kiire takas landelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi