Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, taas Prismassa

Vierailija
14.01.2022 |

Teinityöt availi kemppariosastolla myyntipakkauksia. Minkä ihmeen takia jokainen shampoo, deodorantti ja naamarasva pitää nuuhkia läpi? Voisiko joku opettaa näille, että jos testeriä ei ole, tuotetta ei ole tarkoitettu kaupassa testattavaksi! Voi ostaa sen 1-4€ putelin ja testailla kotona, niin kun me muut tehdään.
Vasta syksyllä ostin kaupasta hiusvahan, joka oli täynnä jonkun karvoja. Mikä ihmisiä vaivaa??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemppari?

Ennen oli erillisiä kemikalio-liikkeitä. Kemppareita.

Uutisissa ollut sanavaraston köyhtyminen näkyy tässäkin, että tuo henkilö joka kysyy mikä on kemppari, on saanut noin monta yläpeukkua.

Sokoksen Emotion-liikkeet ovat kemppareita ja tavarataloissa on kemppariosasto.

Kyllä minä ainakin tiesin mikä on kemikalio, mutta kempparista en ollut ennen kuullut.

Vierailija
22/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausten availu on selvästi vähemmän häiritsevää kuin aikuinen joka aloittaa lauseensa "Huoh" tai "Hih".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina omaa "hajustetta" hotellien suihku ja shampoopurkkeihin :D :D

t. Mies

Vierailija
24/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkausten availu on selvästi vähemmän häiritsevää kuin aikuinen joka aloittaa lauseensa "Huoh" tai "Hih".

No ei varmasti ole kaupan kannalta, eikä edes asiakkaiden kannalta, mehän se perseily maksetaan. Ja S-ryhmässä asiakas on se omistaja. (Joskaan en näe sitä suurena omistajahyötynä, mut se on eri keskustelu.)

Teineille sakko näpistyksestä, rikosrekisterimerkintä. Katsotaan sit, oppivatko.

Vierailija
25/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myyjänä teen ihan samaa.

On vähän niinkuin luontaisetu.

Teen mä kyllä muutakin...

Kyllä sinut tiedetään ja hommailujasi tarkkaillaan.

Vierailija
26/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemppari?

Uutisissa ollut sanavaraston köyhtyminen näkyy tässäkin, että tuo henkilö joka kysyy mikä on kemppari, on saanut noin monta yläpeukkua.

Ihmettelin samaa: kemppari on kemikalio-osasto tavaratalossa tai itsenäisenä erikoistliikkeenä. 

Mistä nää ihmettelijät ostaa kemikaliotuotteensa puhekielessään? "Mä käyn hakemassa Sokkarin k_e_m_i_k_a_l_i_o_-_o_s_a_s_t_o_l_t_a uuden suihkugeelin ja huulirasvan"? 

Kemppari kun olisi ihan tavallinen arkipäivän sana.

t: Kempparin myyjä  Sokkarista

Vierailija
27/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ostaa uutta suihkugeeliä nuuhkaisematta, mitä se tuoksuu. Ei se purkki sinne Prisman hyllyyn jää edes viikoksi, jos minä en sitä osta ja laitan takaisin hyllyyn. 

Vierailija
28/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on liikaa tyrkyllä näitä tuotteita. Hyllytila pienemmäksi eikä koko kerrosta täyteen. Sitten vain testerit näytille ja myyjältä avaamaton kun on ostopäätöksen tehnyt. Simple.......

Vierailija
29/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemppari?

Ihmettelin samaa: kemppari on kemikalio-osasto tavaratalossa tai itsenäisenä erikoistliikkeenä. 

Mistä nää ihmettelijät ostaa kemikaliotuotteensa puhekielessään? "Mä käyn hakemassa Sokkarin k_e_m_i_k_a_l_i_o_-_o_s_a_s_t_o_l_t_a uuden suihkugeelin ja huulirasvan"? 

t: Kempparin myyjä  Sokkarista

Ei minulla ole ainakaan tapana erikseen mainita mille kaupan osastolle olen menossa. Tuossa tilanteessa sanoisin vain meneväni ostamaan suihkugeelin siitä ja siitä kaupasta. En ole koskaan tarvinnut sanaa kemikalio-osasto, ja kempparista kuulin ensimmäisen kerran tässä ketjussa. Muistan kyllä vielä erilliset kemikaliot, en ole vain koskaan kuullut niitä kutsuttavan kemppareiksi.

Vierailija
30/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tekee moni aikuinenkin. Oikein perheen voimin lähdetään haistelemaan kosmetiikka- ja pesuainetuotteita. Moni palstalainenkin melskaa, että kyllä pitää haistaa ennen kuin voi ostaa alle 3 e suihkugeelin. Aivan pimeetä…

31/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Teinitytöt. Huoh 🙄

Älä ota    I         D              I              O               O                T                   E                 J                    A       mukaan kauppaan.

Vierailija
32/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään ostaa uutta suihkugeeliä nuuhkaisematta, mitä se tuoksuu. Ei se purkki sinne Prisman hyllyyn jää edes viikoksi, jos minä en sitä osta ja laitan takaisin hyllyyn. 

Varmaan kuitenkin tiedät, että myyntipakkauksia ei saa avata, vaikka sitten teet tahallaan väärin?

Vierailija
33/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosiläskiä harmittaa kun miehet kuolaa teinityttöjä oma kokonsa etunenässä.

Mitähän tämä tarkoittaa suomeksi?

Vierailija
34/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäkin yritän haistaa jos ostan uutta shampoota/saippuaa.

Usein sen haistaa korkin läpi, joskus avaan korkin. Joskus joku on ollut siinä lähistöllä niin en oo kehdannut haistaa ja oon ostanut ihan hirveen hajuista shampoota. :/

Vierailija
35/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemppari?

t: Kempparin myyjä 

Sokkarista

Huoh. Kaikki tietää miltä osastolta noita tuotteita ostetaan, ei sitä tarvitse erikseen sanoa.

"Kemppari" oli minullekin tuntematon sana.Huoh!

Vierailija
36/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran kaupan hyllystä pumppupullon käsisaippuaa ja olin laittamassa sitä koriini muiden ostosten joukkoon, kun siitä putosi korkki pumppuineen pois ja saippua kuorrutti ostokseni. Joku id iootti siis tuollaisiakin pulloja availee, eikä vaivaudu edes laittamaan kunnolla takaisin kiinni.

Vierailija
37/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingis noi väritetyt teinit tekee samaa ja kuulemma laittsvat vain tyhjän pakkauksen hyllyyn.

Värillisistä ei ole koskaan mitään hyvää seurannut.

Vierailija
38/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kempparihulluista tulee mieleen se tyyppi, joka tuon tuostakin ihmettelee palstalla miten aikuinen ihminen ei tiedä mikä on hankiainen :D

Vierailija
39/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingis noi väritetyt teinit tekee samaa ja kuulemma laittsvat vain tyhjän pakkauksen hyllyyn.

Värillisistä ei ole koskaan mitään hyvää seurannut.

Mihin ne sen sisällön lurauttaa? Siis jos sitä on on monta sataa ml?  :o

Vierailija
40/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä täysin syytön tähän.

Ostan Lidlistä hajusteettomia kemppari + pyykkituotteita. Ei tartte etukäteen haistellakaan, kun ovat hajusteettomia.