Kertokaa kannustavia tarinoita - uuden parisuhteen löytyminen eron jälkeen!
Tilanne siis lyhyesti seuraava: Mieheni (tai siis tuleva ex-mieheni) oli ensirakkauteni. Hänen kanssaan olimme yhdessä lähes 20 vuotta ja saimme lapsenkin, kunnes hän pari viikkoa sitten ilmoitti, että haluaa eron + uusi nainen on jo kiikarissa. Tämä tuli itselle aivan yllätyksenä; mitä nyt ainoa ongelma vuoden sisällä on ollut se, että miestä ei ole seksi kiinnostanut, vaikka miten olen yrittänyt. Aiemmin siis seksi ollut aivan mahtavaa.
Itkut on nyt itketty ja uusi asuntokin katsottu minulle ja lapselle, joka tulee asumaan vuoroviikoin meidän molempien luona. Riitaa minulla ja miehellä ei ole - koska rakkaus on nyt molemmin puolin loppu - vaan hoidetaan ero finaaliin asiallisesti ihan vaan jo lapsen vuoksi.
En kuitenkaan haluaisi uskoa, että elämäni rakkausannos oli nyt tässä, vaan haluaisin kuulla teiltä kokemuksia siitä, miten ja mistä olette löytäneet uuden rakkauden elämäänne! Olen siis päättänyt olla silmät ja sydän avoinna, jos sopiva osuu kohdalle. Olen, ainakin omasta mielestäni, vielä oikein mojova pakkaus, vaikka ikää onkin jo 40. Ulkonäkö nätti, hyvä työ, ystävällinen luonne, harrastuksia löytyy - ei mitään isompaa valitettavaa siis.
Valakaa minuun uskoa tulevasta - kertokaa omakohtaisten kokemusten pohjalta, että vielä minuakin joskus voi lykästää yhtä lujaa kuin silloin parikymmentä vuotta sitten! Kiitos jo ennakkoon!:)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun rakkautesi ole kahdessa viikossa taputeltu, sori vaan. Pistä tinderi ja katso kauanko pää kestää sitä meininkiä ja jos löytyy joku laastari. Puolen vuoden - vuoden päästä voit alkaa miettimään että haluaisitko ihan oikeasti olla jonkun kanssa taas. Voi olla että et edes halua. Tuo on tuollaista yksinjäämispaniikkia nyt alkuun. Kyllä se siitä. Tulet oppimaan paljon itsestäsi ja elämästä.
T. Joku joka on puoli vuotta edellä sinua tällä samalla polulla
Täällä yksi kanssa samassa veneessä ollut/oleva. Nyt olen ollut yksin jo lähes vuoden. Alkuun oli just tuo paniikki, että pitää saada joku äkkiä. Nyt tuntemukset ovat enemmänkin kallelleen siihen suuntaan, että en taida edes haluta parisuhdetta. Joo ja Tinderi on nähty, helpolla sieltä saa 1000 tykkäystä, mutta se todellisuus siellä on aivan muuta. Ei sieltä mitään aitoa ole ainakaan minulle löytynyt ;(
Minäkin latasin Tinderin mutta ei siellä mitään ole. Seksiseuraa siellä haetaan, lukipa ilmoituksessa se suoraan tai että mies hakee pidempää suhdetta.
Yhden miehen kanssa-autoilijat match. Profiilistaan kertoi etsivänsä vakavaa suhdetta. Kirjoiteltiin hetki ja mies totesi, että jos edes seksiseuraa saisi minusta.
Yksillä Tinder -treffeilläni kävin ja totesin että oli viimeiset laatuaan. Miehen kuvat olikin olleet useamman vuoden takaa ja mies etsi vuoroviikkonaista eli naista niille viikoille kun hänen lapset oli ex-vaimolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun rakkautesi ole kahdessa viikossa taputeltu, sori vaan. Pistä tinderi ja katso kauanko pää kestää sitä meininkiä ja jos löytyy joku laastari. Puolen vuoden - vuoden päästä voit alkaa miettimään että haluaisitko ihan oikeasti olla jonkun kanssa taas. Voi olla että et edes halua. Tuo on tuollaista yksinjäämispaniikkia nyt alkuun. Kyllä se siitä. Tulet oppimaan paljon itsestäsi ja elämästä.
Täällä yksi kanssa samassa veneessä ollut/oleva. Nyt olen ollut yksin jo lähes vuoden. Alkuun oli just tuo paniikki, että pitää saada joku äkkiä. Nyt tuntemukset ovat enemmänkin kallelleen siihen suuntaan, että en taida edes haluta parisuhdetta. Joo ja Tinderi on nähty, helpolla sieltä saa 1000 tykkäystä, mutta se todellisuus siellä on aivan muuta. Ei sieltä mitään aitoa ole ainakaan minulle löytynyt ;(
Minäkin latasin Tinderin mutta ei siellä mitään ole. Seksiseuraa siellä haetaan, lukipa ilmoituksessa se suoraan tai että mies hakee pidempää suhdetta.
Yhden miehen kanssa-autoilijat match. Profiilistaan kertoi etsivänsä vakavaa suhdetta. Kirjoiteltiin hetki ja mies totesi, että jos edes seksiseuraa saisi minusta.
Yksillä Tinder -treffeilläni kävin ja totesin että oli viimeiset laatuaan. Miehen kuvat olikin olleet useamman vuoden takaa ja mies etsi vuoroviikkonaista eli naista niille viikoille kun hänen lapset oli ex-vaimolla.
Jep, ehkä pitää antaa AP:n vielä elää toivossa uuden kumppanin löytämisestä. Yksi viisas neuvo tulikin jo aiemmin: pysy poissa sovelluksista. Ja toinen: 3-kymppinen laastari kehiin, ovat innokkaita ja kokeilunhaluisia!
Joo, ei mitään Tindereitä mulle! Erästä leffasarjaa lainatakseni ”I’m toi old for that shit”! 😅
Ap
Erosin miesystävästäni vuonna 2015. Tämä mies kohteli minua huonosti ja kylmästi. Ja nyt 7 vuoden jälkeen olen edelleen sinkku. Meni monta vuotta, että en todellakaan halunnut mitään miestä enkä parisuhdetta. Nyt olisin kyllä taas valmis. Eli haavojen paraneminen saattaa viedä pitkäänkin.
Olen pahoillani, että sinulle kävi noin. Onneksi olet nyt jo toipunut ❤️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä löytyy, jos oikeasti haluat kumppanin.
Koskeeko tämä vain aloittajaa, vai lupailetko ihan yleisesti randomeille ihmisille kumppaneita? Itse olen ollut koko ikäni vastentahtoisesti sinkku ja olen ap:n kanssa samaa ikäluokkaa. Omasta mielestäni olen oikeasti halunnut miestä, miksi en ole sellaista sitten saanut? En tarkoita olla hyökkäävä, mutta mieti miltä tuollaiset toivoa herättävät lupaukset voivat saajasta tuntua jos sitä miestä ei löydykään? Se tuntuu todella pahalta, alkaa miettimään mikä itsessä on niin pahasti vialla ettei löydäkään miestä. Siksi en koskaan heittele tuollaisia kevyitä "rohkaisuja" joilla on noin suuri mahdollisuus osoittautua katteettomiksi.
Taas trolli samalta tekijältä.
Ja nopeastipa ne itkut on itketty, kun ap kertoo, että mies ilmoitti erosta vasta pari viikkoa sitten.
Jos ero tulee noin yllättäen, niin siitä ei taatusti selviä parissa viikossa.
Ei ainaokaan ihminen.
Ja sitäpaitsi on hoidettavana niin paljon käytännön asioita, että tuossa vaiheessa ei ehdi eikä edes jaksa ajatella uutta parisuhdetta tai edes uutta tapailuystävää.
Miksi postaat ap noita omasta päästäsi keksittyjä stooreja tänne jatkuvasti?
Taas sun aloituksessi ei ollu päätä eikä häntää, se oli täysin epäjohdonmukainen.
Yfyguhgh kirjoitti:
Ap tässä. Joo, en todellakaan halua vaan jotakuta väkisin - olen aina nauttinut myös itsekseen olemisesta ja hiljaisuudesta.
Miten olet ap jo nauttinut itsekseen olemisesta, kun mies ilmoitti erosta vasta pari viikkoa sitten?
Jopas se asunto nopsasti löytyi, ihan kahdessa viikossa ja muutot siihen päälle.
Sinä valehtelet niin, että nokkasi ulottuu Kiinan asti.
Vanha tarinahan kertoo siitä, miten valehtilija nenä/nokka kasvaa ja pitenee joka kerta kun hän valehtelee, tarina kertoo Pinnokiasta.
Ja sinä olet kyllä tämän palstan ylivoimainen Pinokkio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on kivaa itsetunnon kohotusta näin naisena. Ja siten siihen kannattaa suhtautua eikä yrittää löytää sieltä hampaat irvessä jotain. Itse tykkään jutella siellä ihan tuhansien kilometrien päässäkin olevien miesten kanssa.
No voihan sitä ihminen viettää aikaa yksinään, vaikka olisi parisuhteessa!😳
Ja eikös aapee sanonut asuneensa yksin ennen miehen tapaamista.
Itse aikoinani erosin ja uusi majapaikka + muutto tuli hoidettua viikossa. Toiset vaan osaavat organisoida. Toki tunteiden selvittelyssä meni sitten kauemmin, mutta saman katon alta halusin pois mahdollisimman pian.
😂😂 ota tosta kolme ekaa numeroa pois, niin saat potentiaalisten määrän. Sekin voi olla liikaa luvattu.