Miesystävä ei suostu ottaan yhtään alkoa, jos lapsi on luonani
Miehen isä oli alkoholisti, eikä hän siksi juo edes yhtä olutta, jos lapsia paikalla. Hänen omiaan tai muita.
Miten saada se rentoutumaan ja juomaan vaikka lasi viiniä, kun lapset nukkuu?
Kommentit (45)
Miksi sinulle on ongelma viettää iltaa yhdessä selvinpäin? Kuullostaa empaattiselta mieheltä.
Miksi pitäisi? Etkö itse osaa ”rentoutua” ilman alkoa? Fiksu mies sinulla!
Esimerkillinen mies.Miksi pitää juoda?
Normaali ihminen rentoutuu ilman alkoakin.
Sinulla taitaa nolottaa oma juomisesi.
Onko ap:n mielestä mies rentoutunut vain, jos suostuu juomaan viiniä? Ap löytänyt fiksun ja esimerkillisen miehen ja haluaa muuttaa tätä... kummallista.
Tästäkin pitää nalkuttaa. Ei ihme että niin moni mies valitsee yksin elämisen.
Järkevä mies. Traumat taustalla. Niin on itsellänikin. Kotona ei juoda.
Ottaan?
Miten miehen juomattomuus voi olla noin iso ongelma. Mieti miksi sä tarvitset alkoa rentoutumiseen?
Muakin harmittaa, kun mies ei hakkaa mua yhtään illanvieton päätteeksi. Eikä edes piilota kännyköitä hätäpuhelujen estämiseksi. Mikä tuota miestä oikein vaivaa?
0/5 mutta kyllähän tämäkin mammoja kiukuttaa 🤣
Mies on oikeassa. Lasten ei tarvitse nähdä alkoholismia. Itse en pidä pahana vaikkapa viinilasin juomista tai yhtä olutta, mutta siihen se sitten saa jäädäkin jos on lapsia paikalla.
Mä en edes tupakoi jos on lapset. En halua itseäni mainostettavan että ****** haisi ihan tuhkakupille.
White trash yh problems. Kohta pääsee taas baariin hakee ukkoa joka osaa dokaa, eikä tarvi katella mitään traumaattista poikaa.
Fiksu mies löytänyt tyhmän yh:n. Vastenmielinen piirre ihmisessä jos ei osaa olla ilman alkoholia ja nauttia elämästä olematta aina kännin haussa. Olet juoppo.
Hyvä mies, toivottavasti dumppaa alkkis AP:n ja löytää parempaa seuraa.
Olen samanlainen, alkoholistiperheestä lähtöisin ja omien lasten ollessa missään lähimaillakaan en ota pisaraakaan alkoholipitoista, sillä muistan liian hyvin miten turvaton olo minulla oli lapsena aina, kun vanhemmat ottivat. Lapsi huomaa kyllä ne pienet erot vanhemman käytöksessä ja olemuksessa jo yhden lasillisen jälkeen, vaikka vanhempi kuinka yrittäisi olla normaalisti. Se hämmentää ja pelottaa lasta helposti. En halua, että lapseni joutuvat ikinä kokemaan sellaista minun vuokseni. Sinulla on erittäin fiksu mies.
Kysyy nimimerkki "alkoholisti joka ei ymmärrä olevansa alkoholisti".
taitaa ihan jonkun muun opetella rentoutumaan.