Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mummoni kuoli 11v sitten ja tänään näin

Vierailija
11.05.2015 |

kaupassa aivan samannäköisen mummelin kuin mitä oma mummoni oli. Hänellä oli jopa kävelytyyli samanlainen.
Mua alkoi itkettää ja teki mieli mennä halaamaan tätä vierasta ihmistä.
Mummoni oli minulle todella todella läheinen, läheisempi kuin mitä oma äitini.
Mitäköhän mummo olisi sanonut jos olisin mennyt häntä halaamaan....luultavasti olisi pelästynyt pahanpäiväisesti ja saantu vielä sydärin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt juttelemaan sille kaikkea outoa kuolemasta, ja kysellyt jos hän on kuitenkin kuolleista noussut mummosi? Varmaan olisi se vanha mummo ollut mielissään.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia :(<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt aivan samalla lailla. Vaatteet ja silmälasitkin oli kuin mummillani. Tämä henkilö asuu samalla paikkakunnalla kuin minä ja aina satunnaisesti näen hänet. Joskus tekisi mieli mennä juttelemaan

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama homma. Olin kotihoidossa työharjoittelussa ja yksi asiakkaista oli ihan kuin kuollut mummoni. Hiustyyli, vartalon malli, pukeutuminen, samat harrastukset ja sisustuskin olivat kuten mummollani oli. Hyvin hämmentävä tilanne :o

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin kerran kaupassa kuolleen mummoni kaksoisolennon. Toljotin ja melkein aloin itkeä. Se mummeli vielä hymyili takaisin ja se hymykin oli sama kuin mummollani:(