Olen vähään tyytyvä ja minimalistisesti elävä mies. Tuntuu että tällaiselle miehelle vain ei löydy naista sitten millään
Aina tapailu tökkää siihen että minulla ei ole omaisuutta, tai en edes tavoittele sitä. Olen oppinut elämässäni arvostamaan ihan muita asioita.
Tuntuu että naiset ihan poikkeuksetta hakevat sitä "menestynyttä", "kunnianhimoista" tai "varakasta" miestä.
Ihan sama mikä ilmaisu, niin lopputulemana on aina että miehellä pitäisi olla paljon omaisuutta (ainakin naiseen nähden)
Mistä oikein tällainen mies voi löytää naisen? Onko meistä kiinnostuneita naisia edes olemassa?
Kommentit (50)
Mulle kelpaisi jos muuten natsaisi. Itse kyllä välillä törsään johonkin eli oletan ettei minun elämäntapaani puututtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että vihervassari-piireistä löytyisi sulle helpostikin nainen. Mene Kallion kuppilohin pyörimään, mielellään arkisin ja keskellä päivää. Siellä ne parveilee.
Entä jos AP haluaa normaalipainoisen ja normaalin näköisen naisen?
No jos ei hennot ja hehkeät kasvissyöjäkaunokaiset kelpaa niin sitten ei mahda mitään.
No älä nyt viitsi hei. Jokainen tietää millainen on tyypillinen vassarifeministi
He ovat juuri tällaisia kuin videon Trumpvihaaja joka sai kuulla aikoinaan vaalituloksen
Ja kuten huomasimme, hän oli täysin oikeassa 👍. Suorastaan oraakkelimaisen, koska suurin osa ei uskonut että Trump sentään pystyy näin pahaan tuhoon parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin todella pitää miehestä, joka ei ole mitenkään erityisen menestynyt, mutta kuitenkin pärjää elämässä sen verran ettei ole kovissa veloissa tai ole päihdeongelmainen. Vaan nimen omaan minimalisti.
En jaksa ihmisten jatkuvaa kulutusta ja materiaalin hamuamista ja muutenkin ylöspäin kipuamista vain saadakseen mainetta ja mammonaa.
Elämästä saa irti muutakin, ihan ilmaiseksi. Tai vähintään pienellä rahalla.
Minä olen sellainen. En ole koskaan ollut rahan perään vaan olen sen sijaan kehittänyt itseäni. Tietoa on päässä valtavasti myös oman alan ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin todella pitää miehestä, joka ei ole mitenkään erityisen menestynyt, mutta kuitenkin pärjää elämässä sen verran ettei ole kovissa veloissa tai ole päihdeongelmainen. Vaan nimen omaan minimalisti.
En jaksa ihmisten jatkuvaa kulutusta ja materiaalin hamuamista ja muutenkin ylöspäin kipuamista vain saadakseen mainetta ja mammonaa.
Minä olen sellainen. En ole koskaan ollut rahan perään vaan olen sen sijaan kehittänyt itseäni. Tietoa on päässä valtavasti myös oman alan ulkopuolelta.
Onko tiedon ja materian rohmuamisessa lopulta niin suuri ero? Vanhemman ihmisen mielestä molemmat pohjimmiltaan yhtä turhia. Ei kuulosta minimalismilta minun korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähään tyytyväinen ja minimalistisesti elävä mies, eli olisit tyytyväinen ulkonäöllisesti hyvinkin puutteiseen ja työttömään naiseen, jota ei pahemmin kiinnosta seksi? Kumma jos ei niitäkään mistään löydy, kun kumminkin itse on vähään valmis tyytymään.
Minimalismi viittaa materiaan ja ettei siitä viehäty. Se ei tarkoita että mies olisi tyytyväinen 1/10 naiseen.
Siis mitä tällä materialla tarkoitetaan? En itse tunne hirveästi naisia, jotka haaveilevat luksustaloista ja veneistä. Merkkivaatteistakaan monet ei tykkää.
Mutta jo perusasioihin menee aika paljon, varsinkin jos haluaa lapsia, mutta vaikkei haluaisikaan. Hyvät ruokaostokset, asunto johon mahtuu, ehkä autokin. Ei se mitään ahneutta ole, jos noita asioita arvostaa.
Ja se ulkonäkö ei muuten pysy yllä ilman rahaa. Vaikka nainen olisi luonnonkauniskin, niin kehon ja kauneuden hoitoon menee rahaa. Ja - jos nainen on luonnonkaunis, hänellä on luultavasti jonkin verran muitakin ottajia, osalla joista on rahaakin.
Mitä tarkoittaa se, että ap korostaa antimaterialismia ja minimalismia? Miten se liittyy ihmissuhteeseen? Tarkoittaisiko että ap ei koskaan lähde naisen kanssa minnekään, ei vietä syntymäpäiviä, ei matkustele, yms.? Vai mitä? Miten viettäisi aikaa naisen kanssa? Mitä harrastaa ja mistä on kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on MGTOW?
Men going their own way straight to the vauvapalsta at 7.00 in the morning.
😂 Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa se, että ap korostaa antimaterialismia ja minimalismia? Miten se liittyy ihmissuhteeseen? Tarkoittaisiko että ap ei koskaan lähde naisen kanssa minnekään, ei vietä syntymäpäiviä, ei matkustele, yms.? Vai mitä? Miten viettäisi aikaa naisen kanssa? Mitä harrastaa ja mistä on kiinnostunut?
Tämä olisi kiva tietää. Mistä tulee liima yhdessäoloon? Mitkä asiat kiinnostavat kun rahaa ei käytetä vaikka sitä olisikin?
Itse olen minimalistinen nainen ja tapailin, tai siis yritin tapailla minimalistista miestä joka kaatui puhtaasti tekemättömyyteen kun eihän sitä voinut kun se maksaa rahaa esim käynti naapurikaupungissa.
Olisi voitu mennä pyörällä kesällä mutta sekin oli liikaa. Pyörä olisi pitänyt huoltaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedon ja materian rohmuamisessa lopulta niin suuri ero? Vanhemman ihmisen mielestä molemmat pohjimmiltaan yhtä turhia. Ei kuulosta minimalismilta minun korvaan.
Tiedolla on iso merkitys elämässä. Sillä voi välttää monet elämän karikot ennaltaehkäisevästi.
Minimalismi viittaa materiaan ja ettei siitä viehäty. Se ei tarkoita että mies olisi tyytyväinen 1/10 naiseen.