Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähään tyytyvä ja minimalistisesti elävä mies. Tuntuu että tällaiselle miehelle vain ei löydy naista sitten millään

Vierailija
14.01.2022 |

Aina tapailu tökkää siihen että minulla ei ole omaisuutta, tai en edes tavoittele sitä. Olen oppinut elämässäni arvostamaan ihan muita asioita.
Tuntuu että naiset ihan poikkeuksetta hakevat sitä "menestynyttä", "kunnianhimoista" tai "varakasta" miestä.
Ihan sama mikä ilmaisu, niin lopputulemana on aina että miehellä pitäisi olla paljon omaisuutta (ainakin naiseen nähden)

Mistä oikein tällainen mies voi löytää naisen? Onko meistä kiinnostuneita naisia edes olemassa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin todella pitää miehestä, joka ei ole mitenkään erityisen menestynyt, mutta kuitenkin pärjää elämässä sen verran ettei ole kovissa veloissa tai ole päihdeongelmainen. Vaan nimen omaan minimalisti.

En jaksa ihmisten jatkuvaa kulutusta ja materiaalin hamuamista ja muutenkin ylöspäin kipuamista vain saadakseen mainetta ja mammonaa.

Elämästä saa irti muutakin, ihan ilmaiseksi. Tai vähintään pienellä rahalla.

Vierailija
22/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vastata että minä voisin olla sellainen mutta en tiedä sitten kuitenkaan. Haluan oma asunnon/talon, tämä nyt ei ole toki miehestä kiinni. Haluan että rahat riittää pakollisten laskujen maksuun enkä halua miettiä kaupassa jokaisen tuotteen kohdalla voinko ostaa sen. Nämä on asioita mitkä järjestän itse itselleni enkä odota miehen sitä tekevän puolestani.

Muuta materiaa en tarvitse ympärilleni, tarvitsen kuitenkin kodin turvapaikakseni. Omaisuutta en muussa muodossa kaipaa, mieluummin elän ja koen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Voi sitä joku nainen olla samanhenkinen mutta harvempi.

Vierailija
24/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuo "pitäisi olla asiaa x, y ja z mutta minä en ole sitä, mutta olen parempi!" - asenne on todella luotaantyöntävä. Ole mitä olet äläkä keskity vertailemaan itseäsi muihin.

Itse tykkään miehestä, joka on vaatimattomampi ja raha ja materia ei ohjaa koko elämää, mutta toisaalta myös liiallinen penninvenytys on ärsyttävää. Rahaa on myös ihan ok käyttää.

Kannattaa myös miettiä minkälaisia naisia tapaat. Välillä tulee vastaan ihmisiä, jotka haikailevat kumppanin perään, joka on aivan erilainen kuin he itse persoonlataan ja arvoiltaan. Nämä kannattaa kysyä jo heti kättelyssä.

Vierailija
25/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa kilttikseltä  🤮

Kiltit ihmiset on ihan parhaita! Siis jos ovat sitä aidosti eivätkä sitten kuitenkin passiivis-aggressiivisia tai ovimattoja.

Vierailija
26/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että vihervassari-piireistä löytyisi sulle helpostikin nainen. Mene Kallion kuppilohin pyörimään, mielellään arkisin ja keskellä päivää. Siellä ne parveilee.

Entä jos AP haluaa normaalipainoisen ja normaalin näköisen naisen?

No jos ei hennot ja hehkeät kasvissyöjäkaunokaiset kelpaa niin sitten ei mahda mitään.

Vihervassarit harvemmin on hentoja ja hehkeitä. Alkoholia tissuttelevia pötkylöitä ne on, tatuointia ja meikkiä enemmäin, kuin paljasta ihoa. Hiukset ajetaan armeijasiiliksi, mutta muita karvoja kasvatetaan hullunkiilto silmissä ja nekin harvinaiset, jotka on naisellisia ja normaalipainoisia, on usein joko pippelieläimiä, tai/ja eivät suostu koskemaan valkoiseen lihaa syövään heteromieheen pitkällä tikullakaan

Vierailija
27/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat materialisteja. Se on ikävä totuus. En haluaisi, että näin on. Mutta eipä tälle mitään mahda.

Vierailija
28/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat materialisteja. Se on ikävä totuus. En haluaisi, että näin on. Mutta eipä tälle mitään mahda.

Jos olet ap, oikeasti vika on joko siinä että yrität pinnallisia naisia (koska panostavat tavista enemmän ulkonäköönsä) tai luonteessasi on isoja ongelmia, mistä ketju kertookin jo karua kieltään. Joka tapauksessa olet päättänyt selittää asian itsellesi parhain päin.

Vierailija
29/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa kilttikseltä  🤮

Kiltit ihmiset on ihan parhaita! Siis jos ovat sitä aidosti eivätkä sitten kuitenkin passiivis-aggressiivisia tai ovimattoja.

En nyt sanoisi, että kiltit on parhaita. Se, että on mukava toista kohtaan, on ihan vähimmäisvaatimus, jota jokaisen kuuluisi noudattaa ja usein moni noudattaakin. Mutta ei sillä kyllä itseä markkinoida, ei kemioita pelkällä kiltteydellä saa kohtaamaan

Vierailija
30/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että vihervassari-piireistä löytyisi sulle helpostikin nainen. Mene Kallion kuppilohin pyörimään, mielellään arkisin ja keskellä päivää. Siellä ne parveilee.

Entä jos AP haluaa normaalipainoisen ja normaalin näköisen naisen?

No jos ei hennot ja hehkeät kasvissyöjäkaunokaiset kelpaa niin sitten ei mahda mitään.

Vihervassarit harvemmin on hentoja ja hehkeitä. Alkoholia tissuttelevia pötkylöitä ne on, tatuointia ja meikkiä enemmäin, kuin paljasta ihoa. Hiukset ajetaan armeijasiiliksi, mutta muita karvoja kasvatetaan hullunkiilto silmissä ja nekin harvinaiset, jotka on naisellisia ja normaalipainoisia, on usein joko pippelieläimiä, tai/ja eivät suostu koskemaan valkoiseen lihaa syövään heteromieheen pitkällä tikullakaan

Kuten Ohisalo, Kari, Marin, Andersson, Suomela…?

Vierailija
31/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat loputtoman pinnallisia ja rakastavat statusta ja valtaa. Yleensä he eivät kykene näitä itse saavuttamaan ja siksi yrittävät hankkia miehen, jonka kautta näitä saavat.

Naiset sanovat arvostavansa älykästä miestä mutta se on vain siksi että älykkyys korreloi usein palkan kanssa. Muuta merkitystä miehen äyllä ei naiselle ole. Naiset ovat pohjattoman pinnallisia.

Järkevämies on oman elämänsä herra. Siksi M G T O W.

😂😂😂 Oh dear. Taas tämä kasetti alkaa soida. Alkoikin heti nukkumaan meno houkuttaa.

Vierailija
32/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat loputtoman pinnallisia ja rakastavat statusta ja valtaa. Yleensä he eivät kykene näitä itse saavuttamaan ja siksi yrittävät hankkia miehen, jonka kautta näitä saavat.

Naiset sanovat arvostavansa älykästä miestä mutta se on vain siksi että älykkyys korreloi usein palkan kanssa. Muuta merkitystä miehen äyllä ei naiselle ole. Naiset ovat pohjattoman pinnallisia.

MGTOW tyypit ovat pahempia paasaajia kuin vegaanit. Aina aatettaan jakamassa muille sen sijaan, että menisivät niitä omia teitään ja antaisivat muiden mennä omiaan. 

Vierailija
33/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Oh dear. Taas tämä kasetti alkaa soida. Alkoikin heti nukkumaan meno houkuttaa.

Ei vaadita psykologian maisterin tutkintoa ymmärtääkseen, että nyt kolahti tyttöön ja kunnolla ;)

Vierailija
34/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW tyypit ovat pahempia paasaajia kuin vegaanit. Aina aatettaan jakamassa muille sen sijaan, että menisivät niitä omia teitään ja antaisivat muiden mennä omiaan. 

Pelottaako? Mikä on ihmisarvosi jos siitä otetaan pois miesten ihailu? Kun riittävän moni mies oivaltaa Mgtow:n, ei ihailijoita enää riitä. Jäljelle jää armoton kilpailu miesten kanssa ja siinä kisassa miehet voittavat.

Vierailija
35/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako? Mikä on ihmisarvosi jos siitä otetaan pois miesten ihailu? Kun riittävän moni mies oivaltaa Mgtow:n, ei ihailijoita enää riitä. Jäljelle jää armoton kilpailu miesten kanssa ja siinä kisassa miehet voittavat.

Eri mutta voi sinua reppanaa. Lähtien ihan tuosta selostuksestasi ihmisarvosta, kertoo varmaan eniten sinusta ja jotain todella surullista, miten määrittelet ihmisarvon muodostumisen. Usko jo että me naiset kyllä pärjätään. Eniten huolestuttaa miten teikäläisten pää kestää.

Vierailija
36/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla sellainen nainen

Samoin minä, mutta jos tuo minimalismi koskee pätkääkääkään myös seksuaalista viriliteettiä ja tunneilmaisua niin sitten ehdoton kiitos ei. Samoin kuin se jos vähään tyytyminen on samalla synonyymi saituudelle ja harmaslle ankeudelle, pienilläkin rahoilla voi elää kivaa elämää

Vierailija
37/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on MGTOW?

Vierailija
38/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MGTOW?

Men going their own way straight to the vauvapalsta at 7.00 in the morning.

Vierailija
39/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aito minimalisti, niin mihin sitä naista tarvitset?

Vierailija
40/50 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähään tyytyväinen ja minimalistisesti elävä mies, eli olisit tyytyväinen ulkonäöllisesti hyvinkin puutteiseen ja työttömään naiseen, jota ei pahemmin kiinnosta seksi? Kumma jos ei niitäkään mistään löydy, kun kumminkin itse on vähään valmis tyytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme