Miten perheesi suhtautuu kumppaniisi??
Eli tuli tuosta yhdestä toisesta ketjusta mieleen, että mitenkä teidän perheenne ja muu sukunne suhtautuu kumppaniisi? Millainen kumppanisi ja perheesi ensitapaaminen oli? Oliko kauheaa draamaa vai menikö kaikki niin hyvin kuin olitte ajatteleetkin?
Voin itse aloittaa:
Perheeni tapasi poikaystäväni ekaa kertaa kun oltiin oltu noin. viikko yhdessä. Poikaystävä tuli meille kylään ja kaikki meni hyvin, vaikka pelkäsin mummini ja ukkini reaktiota :D He olivat silloin meillä käymässä ja he ovat aika konservatiivisia tietyissä asioissa.
Äitini yritti tuputtaa jatkuvasti ruokaa ja hössötti normaaliin tapaan..x) Iskä ei jutellut paljoa poikaystävän kanssa, mutta ei kertaakaan sanonut mitään pahaa kullasta ja huomaa kyllä että tykkää :D
Toiset mummi ja ukki tapasi poikaystävän pariviikkoa tuosta eteenpäin. Ukki ei sanonut juuta eikä jaata, ja mummi sanoi että ihan mukavan oloinen poika :)
Itse tapasin poikaystäväni äidin (isä ei ole kuvioissa) samalla viikolla kun alettiin seurustelemaan :) Tosi mukavaa oli, juteltiin niitä näitä ja autoin tiskikoneen täyttämisessä :D Ei kuulemma olis tarvinnut auttaa mutta en halunnut vaan olla tyhjänpanttina.
Vanhempamme taas tapasivat ekaa kertaa bänditreeneissä kun seurustelua oli takana n.2 vk. Vanhemmat tuli keskenään toimeen hyvin :)
Kertokaahan omia tarinoitanne! :)
T.16v
Kommentit (5)
Hei sun bändi on varmasti niin paskaa. Mene muualle selittää noita sun ihqraxupoxu juttuja
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:26"]Hei sun bändi on varmasti niin paskaa. Mene muualle selittää noita sun ihqraxupoxu juttuja
[/quote]
Siis minä teen asiallisen aloituksen ja sinä tulet haukkumaan? -Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:26"]Hei sun bändi on varmasti niin paskaa. Mene muualle selittää noita sun ihqraxupoxu juttuja
[/quote]
Siis minä teen asiallisen aloituksen ja sinä tulet haukkumaan? -Ap
[/quote]
Kirjoitin tämän eilen, käy lukemassa: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html
-Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:26"]Hei sun bändi on varmasti niin paskaa. Mene muualle selittää noita sun ihqraxupoxu juttuja
[/quote]
Sitä paitsi kasvotusten et tätä uskaltaisi sanoa kuitenkaan. Te av mammat olette lapsellisia. -Ap
Up