Kenelläkään kokemuksia fistauksesta (vain asiallisia kiitos!)?
Jostakin syystä olen alkanut kiinnostumaan aiheesta ja haluaisin mieheni kanssa varovaisesti kokeilla. Kaikki kokemukset ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan! Kiitos :)
Kommentit (4)
Parhaimmillaan todella intensiviinen ja syvä henkinen/emotionaalinen kokemus. Vaatii ainakin itseltä täydellistä luottamusta ja turvallisuuden tunnetta.
Miehelläni on tuosta joku pakkomielle ja minäkin olisin periaatteessa myötämielinen, mutta ei vaan onnistu :( Mulla ei emättimen aukon seutu anna periksi niin isoa objektia sisään laittaa kuin miehen nyrkki. Väliliha tuntuu repeämisvaarassa olevalta jo kauan ennen kuin on nyrkkiä sisässä. En tiedä johtuuko osin siitä että olen ratkennut siitä kohtaa synnytyksessä ja siinä on arpikudosta joka ei jousta.
No tärkeää on ainakin se, että edetään todella hitaasti ja sormi kerrallaan. Itselleni on ollut todella suuri yllätys, millainen on emättimen kyky venyä (ja palautua todella nopeasti). Ja toisin kuin voisi luulla, ainakaan itsellä emätin ei jää tuosta mitenkään auki, vaan päinvastoin esim. yhdyntä tuntuu tuon jälkeen heti paljon paremmalta.
Minusta tuo on kokemuksena jotenkin todella syvällinen eikä todellakaan mitään rumaa pervojen touhua.
Ai että nyrkki pimperoon/takapuoleen?