Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät osaa arvioida naisten painoa ulkonäön perusteella

Vierailija
11.05.2015 |

Mistä tämä mielestäsi johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miesten yleisimmät veikkaukset ovat että olen 23-vuotias ja painan noin 50 kiloa T: 26-vuotias, 174cm/60kg

Vierailija
22/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ihmiset on todella huonoja arvioimaan painoa tai ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kerro painoani naisille, koska lukema on aika paljon alle sen mitä koon perusteella muuten voisi olettaa. Varsinkin deittipalstoilla alkoi tulla menestystä vasta, kun jätin painon mainitsematta: kuva, pituus ja ruumiinrakenne toki edelleen näkyvissä.

Vierailija
24/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:31"]

No esimerkiksi monilla treffisivustoilla miehet laittavat todella tarkat määreet sille minkä mittainen ja painoinen naisen pitäisi olla, ja esimerkiksi 170 cm pitkän ja 50 kg painavan naisen pitäisi samalla olla todella kurvikas, mikä ei jotenkin ole ihan looginen vaatimus. Useimmilla naisilla kun on todella pienet rinnat tuolla painolla, vaikka olisikin lantio luustoltaan leveä ja vyötärö luonnostaan kapea. 

[/quote]

Mä en ole koskaan nähnyt treffi-ilmoitusta, jossa naisen vaadittaisiin olevan 170cm, 50kg ja vielä todella kurvikas. Mahdoitkohan nyt keksiä omiasi?

Vierailija
25/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 90 kg ja miehet kuvittelee mun painon olevan jotain 70. Suurin osa aikuisista naisista painaa vähintään sen 70 ja ne on niitä joita miehet pitää tosi hoikkina. Alle 50 kiloinen on oikeasti ihan älyttömän pieni ja ne on todella harvinaisia. Tyypillistä on myös yrittää ahtautua ihan liian pieniin vaatteisiin ja jopa sellaisiin joita ei ikinä voisi kuvitellakaan jonkun yrittävän mahtua. Jos vaikka farkuista jää 20 senttiä väliä ettei niitä saa kiinni on ihan turha kuvitella että niitä voisi juuri koskaan käyttää. Sen takia ei ole hyvä että kaikki myyjät on nuoria luurankoja koska ne ei tunnetusti osaa olla ihmettelemättä ja nauramatta isoja kokoja. Sama on kengissä että numeron 45 jalka yrittää ahdata 39 kenkään ja sitten valittaa kun jalkoihin sattuu paljon niin kengät on huonot. Mä en ymmärrä muutenkaan sitä että on pakko yrittää pitää sellaisia vaatteita jotka tuo mahamakkarat esille tai käyttää korkkareita kun ne nyt oikeasti sopii ehkä viidelle sadasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä