Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minun pitäisi käyttää rintsikoita

Vierailija
14.01.2022 |

niin en saisi niitä millään avattua/suljettua. Kädet eivät vaan yletä tonne lapaluiden väliin. Siksi on aina ollut kiinnostavaa katsella kun naiset touhuavat notkeilla käsillään liivien kanssa. Sama kyllä tuossa jooga-touhussa, mun polvet eivät taivu tuohon lotus-asentoon. Venyttelen nykyään päivittäin, mutta hidasta on kehitys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ota niitä tolleen pois. Käännän rintsikat ja sitten saan avattua edestä ne.

Vierailija
2/5 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisi hyvin mun manboobseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimareille ei tee vaikeuksia, niiden kädet on taipuisat. Ja naiset saa usein apua miehiltä rintsikoiden riisumisessa.

Vierailija
4/5 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa rintsikoita, jossa ne hakaset ovat edessä, rintojen välissä. Tosin niissä ei ole ympärysmitalle lainkaan säätövaraa.

Toisaalta, hakaset voi laittaa kiinni edessä, vaikka vyötärön korkeudella, ja pyöräyttää rintsikat sen jälkeen oikein päin, ja nostaa olkaimet ylös. Ja pois ottaessasi toimit päinvastaisessa järjestyksessä, eli ensin olkaimet alas, rintsikat sellaiselle korkeudelle, että sinun on niitä helppo käsitellä, ja sitten käännät hakaset etupuolelle, ja naps, auki vain.

Vierailija
5/5 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ota niitä tolleen pois. Käännän rintsikat ja sitten saan avattua edestä ne.

Tästähän kaikki alusvaatemyyjät aina jäkättää. Yhdetkään liivit eivät ole tällä taktiikalla itsellä mitenkään venyneet tai vanuneet viimeisen 20 vuoden aikana mitä olen rintsikoita käyttänyt.