Mies juhlii enemmän äitiään kuin minua!
Ymmärrätkö sen että mies oikein juhlistaa äitiään mutta ei minua? Eilen äitiEnpäivänä. Teki kakkua, vei kukkia jne. Vietti anopilla aikaa ihan liikaa :( mulle ei lasten kanssa juurikaan mitään antanut...
On niin syrjitty olo.
Kommentit (8)
Voi iik! Vieläkö nämä itkuvirret jatkuu?
Anoppisi on kasvattanut miehestäsi ihastuttavan huomaavaisen, oikein itse leipoi kakun ja vietti aikaa äidin kanssa! Onnittelisin anoppia lämpimästi.
Mutta miksette menneet lasten kanssa mukaan? Lapsiahan teillä on, muuten et odottaisi juhlistamista äitienpäivänä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:33"]
Anoppisi on kasvattanut miehestäsi ihastuttavan huomaavaisen, oikein itse leipoi kakun ja vietti aikaa äidin kanssa! Onnittelisin anoppia lämpimästi.
Mutta miksette menneet lasten kanssa mukaan? Lapsiahan teillä on, muuten et odottaisi juhlistamista äitienpäivänä.
[/quote]
Sinä sitten langesit ilmiselvään provoon. Voi voi.
Joooojooojooo äitienpäivä meni jo! Ei kiiiiinnosta. Keksi uus
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:33"]
[/quote]
[/quote]
Newsflash, lähes kaikki keskustelut täällä ovat provoja. Mitä järkeä olla täällä jos vastaa ainoastaan tosiin juttuihin, eli siis esim "menen suihkuun"?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:33"]
[/quote]
[/quote]
* Lankesit
Huono. Yritä edes.