Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku (kateellinen) nainen selittää

Vierailija
11.05.2015 |

Törmään siis jatkuvasti seuraavaan tilanteeseen: muita naisia ärsyttää ulkonäköni ja käytökseni, se on heistä bimboa, tuovat hanakasti esiin miten kunnon (useimmiten heille sama kuin akateemiset) miehet eivät kiinnostu tällaisista typyköistä, turhaan kuulemma yritän. Sitten toisaalta kuitenkin taivastelevat, miten fiksu mies voi nähdä minussa jotain. Eli mikään ei ole hyvä ja syy tietenkin minussa. Mistä tämä kateus kumpuaa??? Tarkennuksena vielä, että en siis edes ole mikään erityisen hyvännäköinen, päinvastoin tavallinen, ohuthiuksinen, maantienvärinen oma sävy hiuksissa, pienirintainen, ihossa epätasaisuutta jne. eli en mikään hekumallinen tapaus. Hoikkka (tai laiha läski) kyllä olen ja melko pitkä, mikä vielä korostuu lyhyissä hameissa ja korkkareissa. Hymyilen myös paljon ja olen hieman hupsu, kun en osaa tehdä monia juttuja (teknisiä), tällaisissa miehet just esim. usein tarjoavat apuaan. Se tuntuu olevan jotenkin näiltä naisilta pois?? Kyse ei siis ole mistään seksijutuista, en sellaisista ole edes kiinnostunut, vaan ihan arkipäiväisistä asioista. Olen pikemmin viaton, kuin syöjätär. Osaisko joku selittää ja sanoa, miten pitäis suhtautua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minua kiusattiin tuolla lailla yläasteella ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän