Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin naisille on tärkeää saada huomiota miehiltä?

Vierailija
21.03.2015 |

voisiko joku selventää, kiitos?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa että tämän aiheuttaa huono itsetunto. Ristiriitaista on, että en kalastele huomiota ja kiusaannun siitä, mutta silti haluan sitä. Pidän itseäni rumana ja ällöttävänä ja tuntuu hyvältä tietää etten ole. Se kestää kuitenkin vain hetken ja huono itsetunto palaa takaisin.

Vierailija
2/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikista ihanaa, ei ylianalysoida,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole huonoitsetunto, enkä kalastele huomiota miehiltä, vaan saan huomiota ehkä iloisuuteni vuoksi. En sitä mitenkään kerjää ja juuri tämä, että mun ystävällisyys ja hymy tulkitaan flirtiksi. Vaikkei ole.
En siis ole mikään missi, ihan tavallisen näköinen nainen.

Vierailija
4/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhat, keskenkasvuisuus, harlekiinikirjat/sinkkuelämää-sontasarjan kaltaiset oksennukset.

Feminismi, joka antaa ymmärtää naisen olevan Pyhä Vulva, joka tulee nostaa jalustalle täysin ansiottomasti.

Vierailija
5/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:00"]Olen miettinyt tätä jo vuosia sitten. Ja ne suurimmassa huomiontarpeessa olevat olivat hyvin kauniita. Mietin miksi juuri he hakivat sitä huomiota, olisi luullut, että he olisivat olleet tyytyväisiä ulkonäköönsä ja saaneet huomiota muutenkin.
[/quote]

Se että sun mielestä joku on kaunis ei tarkoita että hänellä on hyvä itsetunto. Se ei aina riipu ulkonäöstä. Itse olen lähes kaikkien kavereiden ja tuttujen kommenttien mukaan hyvin nätti, itsetunto on ihan ok, mutta kyllä silti pidän huomiosta. En hakemalla hae sitä mutta tykkään kun sitä saan, tuntemattomilta tai enemmänkin tutuilta.

Vierailija
6/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee hyvä olo kun tuntee itsensä kauniiksi ja halutuksi. Ei siihen mitään huonoa itsetuntoa välttämättä liity.

Huono itsetunto on lähinnä niillä rumilla ja lihavilla av-mammoilla jotka rationalisoi näitä asioita tällä tavalla tällä palstalla kateuspäissään. Teillä ei edes olisi mahdollisuutta saada sitä huomiota miehiltä, joten sitten täytyy suorittaa arvonkielto toiminnalle ja ihmetellä että "mitenhän ne nyt niin sitä huomiota haluaa, varmaan heikko itsetunto, minä olen vahva nainen ja pärjään hyvin yksin kissoineni täällä läppärin äärellä, ei sillä että edes haluaisin mitään huomiota."

Vierailija
7/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä nauttii vastakkaisen sukupuolen huomiosta.

Vierailija
8/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:10"]

Mulla ei ole huonoitsetunto, enkä kalastele huomiota miehiltä, vaan saan huomiota ehkä iloisuuteni vuoksi. En sitä mitenkään kerjää ja juuri tämä, että mun ystävällisyys ja hymy tulkitaan flirtiksi. Vaikkei ole. En siis ole mikään missi, ihan tavallisen näköinen nainen.

[/quote]

Suomessa kaikki sitruunanaamaisuudesta hymyynpäin poikkeava tulkitaan flirtiksi :D

Vierailija
9/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:15"]

Siitä tulee hyvä olo kun tuntee itsensä kauniiksi ja halutuksi. Ei siihen mitään huonoa itsetuntoa välttämättä liity.

Huono itsetunto on lähinnä niillä rumilla ja lihavilla av-mammoilla jotka rationalisoi näitä asioita tällä tavalla tällä palstalla kateuspäissään. Teillä ei edes olisi mahdollisuutta saada sitä huomiota miehiltä, joten sitten täytyy suorittaa arvonkielto toiminnalle ja ihmetellä että "mitenhän ne nyt niin sitä huomiota haluaa, varmaan heikko itsetunto, minä olen vahva nainen ja pärjään hyvin yksin kissoineni täällä läppärin äärellä, ei sillä että edes haluaisin mitään huomiota."

[/quote]

Periaatteessa se ei ole kaukaa haettua, koska kauniin ei koskaan tarvitse kerjätä huomiota, saa sitä muutenkin. Ainakin minun tuntemani huomionkipeät naiset ovat olleet perusnättejä. Sitä on todella ärsyttävää katsoa vierestä, kun nainen keimailee ja tyrkyttää itseään, vaikka haluaa vain saada miehen ihastumaan tai ruokkii niin miehen ihastusta, mutta ei ole aikomusta viedä asiaa pidemmälle. Halutaan itselleen hyvä olo sillä. Minun mielestäni lapsellista.

Vierailija
10/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:18"]Halutaan itselleen hyvä olo sillä. Minun mielestäni lapsellista.

[/quote]

Olet vain kateellinen kun haluaisit itsekin huomiota miehiltä muttet kehtaa tyrkyttää itseäsi.

Vierailija
11/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
12/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio kiihottaa :)

Vierailija
13/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Ei ehkä osaa itse itseään tarpeeksi arvostaa. Tarvitsee ulkopuolelta itsetunnon pönkitystä...

Vierailija
14/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä jo vuosia sitten. Ja ne suurimmassa huomiontarpeessa olevat olivat hyvin kauniita. Mietin miksi juuri he hakivat sitä huomiota, olisi luullut, että he olisivat olleet tyytyväisiä ulkonäköönsä ja saaneet huomiota muutenkin.

Vierailija
15/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sinulle "kauniin" naisen näkökulmasta:

En ole koskaan hakenut tietoisesti miesten huomiota, mutta jokainen hymyni tai keskusteluni miehen kanssa tulkitaan usein flirtiksi. Jos tiedän jonkun ystäväni olevan mustasukkaista sorttia, niin en uskalla edes katsoa tämän poikaystävän suuntaan.

Pitäisikö minun pukeutua burkaan ja pysyä vain kotona?

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:00"]

Olen miettinyt tätä jo vuosia sitten. Ja ne suurimmassa huomiontarpeessa olevat olivat hyvin kauniita. Mietin miksi juuri he hakivat sitä huomiota, olisi luullut, että he olisivat olleet tyytyväisiä ulkonäköönsä ja saaneet huomiota muutenkin.

[/quote]

Vierailija
16/16 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus omasta ulkonäöstä kenties? Jos on vääristynyt minäkuva niin onhan se helpottavaa tietää että jollekin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän