Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperhekokemuksia

Vierailija
11.05.2015 |

Hei,
Kuulisin mielelläni ajatuksianne siitä, kuinka elämä muuttui kun uusioperheeseen syntyi vauva. Meillä tilanne se, että minulla 2 lasta edellisestä suhteesta ja miehelläni ei omia. Biologia asettaa aikarajoja joten montaa vuotta ei ole aikaa asian pohdintaan. Mukavuudenhalu vs. orastava vauvakuume. Paljon on hyvää näinkin. Toisaalta...

Oletteko katuneet vauvan saamista (voiko sitä edes katua) tai lapsen tekemättä jättämistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Vierailija
2/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uusperhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko uusperhekokemuksia?

Vierailija
4/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta, miehellä ei yhtään. Ollaan yli 40v ja minä vielä 7 v vanhempi, joten lapsia ei tule tähän suhteeseen

Vierailija
5/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli ensimmäisestä liitostaan 3 lasta ja yhteisiä saimme 2. Valitettavasti me olimme aina toisella sijalla joka asiassa, joten sukset menivät pahasti ristiin. Teillä kaikki lapset olisivat biologisesti sinun, joten varaudutvain siihen, että miehesi suhde biologiseen lapseensa voi olla hieman erilainen kuin ei-biologisiin. Riippuu tietenkin siitä, minkälainen miehen ja lasten suhde nyt on, mutta luulisin, että teillä menee hyvin, jos et romantisoi liikaa...eli et odota ja vaadi täysin samaa kohtelua tunnepuolella mieheltäsi kaikkia lapsia kohtaan. Käytännön kohtelu ja reiluus onkin sitten asia erikseen.Juttele myös miehesi kanssa hänen ajatuksistaan, että haluaako hän elämäänsä myös biologisen lapsen. Tähän kai halusit kokemuksia? 

Vierailija
6/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit oman kokemuksesi! Kyllä mieheni taitaa omaa lasta haluta, selvästi kuumeilee mutta toki myös järkeilee. Ja varmasti tunneside omaan lapseen olisi vahvempi, voin sen ymmärtää. Hän kyllä suhtautuu minun lapsiini aivan ihanasti, sanoo rakastavansa ja kaipaa heitä kun ovat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi