Vanhempien/Vanhemman tavarapaljous!
Siis järkyttää mun äiti joka ei heitä mitään roskiin yritin jo 20vuotta sitten kysyä että kenelle meinaat näitä säästää..vastausta ei oikein tullut..siis roskiskamaa..jotain poltettuja kynttilänjämiä 70luvulta yks hylly täynnä jne..kerran sitten totesin että mulle vissiin jätät kaiken siivomisen ja roskiin heittämisen..piti mua varmaan kauheena..ennen ois voinut vaan heittää sekajätteeseen..toki vieläkin voi jos kehtaa..mutta äidillä muutenkin niin pienet jätesäiliöt..itse tein totaalisen hävityksen pari vuotta sitten oli iso homma mutta mulla tosi isot sekajätealtaat mihin vein pari isoa jätesäkkiä viikossa ja nyt on kaapit tyhjät turhasta...jäi vissiin itsellekkin joskus ettei saa heittää mitään pois kun vanhemmilta opittu..
Kommentit (3)
Kuolinpesä maksaa asunnon tyhjentämisen eli käytännössä se maksetaan äitisi varoista. Miten ahneita lapset voikaan olla, kun vanhan äidin pitäisi siivota, että lapsille jäisi isompi perintö.
No omiaanhan säästää. Sitten kun jäävät sinulle voit tehdä niille mitä parhaaksi katsot, tai vaikka kieltäytyä perinnöstä jos koet liian vaikeaksi.
Ainahan voit myydä koko jäämistön jollekin trokarille, niin hoitaa homman puolestasi. Toki jos suurin osa tavarasta on arvotonta, joudut maksamaan tyhjennyksestä.