Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmiston kannattajilla jyrkkä muista poikkeava profiili

Vierailija
11.05.2015 |

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3054869/vasemmistoliiton-kannattajilla-jyrkka-muista-poikkeava-profiili

Heidän näkemyksensä on todella kaukana valtavirran näkemyksistä, ja se oli kyllä nähtävissä näissä vaaleissakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tämä selittää täydellisesti minkä takia vasemmistoliitto on tuntunut selvästi kaikista kauimmaiselta puolueelta omiin arvoihin nähden. Toi kymmenen kohdan lista, eritoten nämä, mä en vaan yksinkertaisesti edes ymmärrä millä perusteilla joku tulee tällaisiin johtopäätöksiin. Niin kaukana ollaan mun omasta ajattelusta että käsityskykyni ei riitä, tunnustan.

Korkea verotus ei heikennä työhaluja.

Yksilön menestyksen ei nähdä riippuvan yksilöstä itsestään.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 08:48"]

No ainakin tämä selittää täydellisesti minkä takia vasemmistoliitto on tuntunut selvästi kaikista kauimmaiselta puolueelta omiin arvoihin nähden. Toi kymmenen kohdan lista, eritoten nämä, mä en vaan yksinkertaisesti edes ymmärrä millä perusteilla joku tulee tällaisiin johtopäätöksiin. Niin kaukana ollaan mun omasta ajattelusta että käsityskykyni ei riitä, tunnustan.

[/quote]

Uskotaan ideologiaan jolloin jos maailma näyttää erilaiselta kuin ideologiassa niin maailma on väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 08:48"]

[/quote]

Uskotaan ideologiaan jolloin jos maailma näyttää erilaiselta kuin ideologiassa niin maailma on väärässä.

[/quote]

Tosin näissä tapauksissa tutkimustieto maailmasta myötäilee käsityksiä melko selkeästi.

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri tuon takia myös tavallisten työntekijöiden on vaikea samaistua vasemmistoon. Pienipalkkaiset ihmiset äänestävät mielmmin porvaripuolueita, koska se on lähempänä heidän arvomaailmaansa.

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on viisaita näkemyksiä, jotka hyvää vastapainoa nykymenolle. Jos puolue jättäisi porvarillisen uusliberalismin vihreille ja ryhtyisi toteuttamaan kulttuurista jälkimarxismia plus 80-luvun SDPn ohjelmaa, se olisi hyvä askel. Nykyisellään, Suvi-Anne Siimeksen jälkeen, puolue on vain sosialistisempi vihreät ja näin oma identiteetti on hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi