Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku koputtaa oveeni! APUA!!!

Vierailija
11.05.2015 |

Mitä teen? Lähin naapuri on puolen kilometrin päässä... asun siis yksin! Auttakaa!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa ikkunasta?

Jos koputtajalla on kovasti asiaa, niin varmaan huuteleekin jotain?

Vierailija
2/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et avaa ovea ja jos jatkuu soitat poliisille. Minulla on ovisilmä enkä avaa ikinä ovea ventovieraille, miksi ihmeessä avaisin. Ja ketä helvetti tulee tähän aikaan kylään arkipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asut omakotitalossa? Kurkkaa ikkunasta? Kysy oven läpi mitä haluaa? Ala lukea Herran Siunausta äänekkäästi siinä oven takana? Ehkä siellä on jollain hätä. 

Vierailija
4/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koputtajan auto on kosahtanut tielle, puhelimesta akku loppu ja apua tarvittaisiin? Ilmeisesti asut kuitenkin aika syrjässä, jos naapuriin on noin pitkä matka. 

Ovea en silti avaisi, ellei siellä olisi joku tuttu. Ovisilmästä tms. voi kurkata ja jos koputus kauan jatkuu, niin yritä selvittää puhumalla tilanne.

Vierailija
5/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin ikkunasta ja siellä on harmaa, punatukkainen nuorimies... naama ihan jäätävillä, mädäntyneillä haavoilla! Mitä mä teen?! En pysty liikkuun!! ap

Vierailija
6/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:25"]

Kurkkasin ikkunasta ja siellä on harmaa, punatukkainen nuorimies... naama ihan jäätävillä, mädäntyneillä haavoilla! Mitä mä teen?! En pysty liikkuun!! ap

[/quote]

Trollitutka piipittää... 

Vierailija
7/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun kerrostalossa ja oppinut jo että ei kannata avata ovea ventovieraille. Jehovan todistajia, kaupustelijoita ja hörhöjä. Yhdelläkään ventovieraalla ei ole ollut minulle ikinä mitään järkevää asiaa ikinä, joten päätin yhdessä vaiheessa, että en avaa enää ovea ventovieraille.

Ehkä jossain maaseudulla toimitaan toisin ja syrjäseudulla, täällä nyt ei ole mitään järkeä ovea availla  kenellekkään ventovieraalle.

Vierailija
8/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kakkaa tehdä vessassa

Vierailija
9/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:25"]

[/quote]

Kalrey Savage? Palstazombi?

Vierailija
10/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan pyörtyä iha just... ap

Vierailija
11/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla AV-mammojen suojeluskummitus! Rujo ulkomuoto ja karkeat tavat voivat pelottaa, mutta tietenkin yrität ujuttaa postiluukusta tai tuuletusikkunasta punotukseen peitevoidetta ja naamanaarmuihin Basibactia, jotta olento pääsee jatkamaan matkaa seuraavan AV-mammasen luo vähän freesimmässä kunnossa. Jos kummitus on oikein huomaavaisella tuulella, niin saatat vielä kuulla loittonevien askelten lomassa kiitollisena kaikuvan HÖÖn. Tsemppiä!

Vierailija
12/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se olen minä vain. Aion kiduttaa sinua ja sitten murhata raa'asti. Kuinka ehdotatte että kidutan ap:ta?

Vierailija
13/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:35"]

Hei, se olen minä vain. Aion kiduttaa sinua ja sitten murhata raa'asti. Kuinka ehdotatte että kidutan ap:ta?

[/quote]

Höpöhöpö, se on selvästi palstan zombi.

Vierailija
14/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se karjuu tuolla pihalla... pitäisikö mennä apuun? Kuulostaa tuskaiselta :( ap

Vierailija
15/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tissiä, jos se vaikka siitä rauhottuu.

Vierailija
16/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 03:41"]

Anna sille tissiä, jos se vaikka siitä rauhottuu.

[/quote]

Jos se on zombi, niin tissi ei auta. Muutu ap mieheksi ja tarjoa persettä sille, homo se on! ;)

Vierailija
17/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kop kop kop avaa rakas~

Vierailija
18/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllihän tämä vai mikälie, mutta kyllä on ruvenut vituttamaan täällä pyörivät ihmiset pimputtelemassa ovikelloa joka helvetin päivä. Pim Pom ja kun katson ovisilmästä joku molopää siellä tuijottaa ovea.

Vierailija
19/20 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko myöhässä oleva Nukku Matti?

Vierailija
20/20 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan pyörtyä iha just... ap

IIIIKKKKK !!!!!!

Mä taas en siis niiiiiiii-in kestä ! Mä kyllä myötätunto-pökrään sun kanssa ihan just, olen kyllä muutenkin ihan pähkinöinä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän