Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä pese käsiään ja nyt suuttui kun kysyin pesikö kädet...

Vierailija
14.01.2022 |

Mies tietää, ettei mulle ole montaa juttua, mistä nalkutan, mutta yksi niistä on käsien pesu ennen ruoanlaittoa. Ällöttää ajatus paskasin käsin tehdystä ruoasta, jos siis tiedän että ruoka on tehty käsillä joilla on just kaiveltu kasseja. Joo varmaan pikkumaista, mutta kun kysyin pesikö hän kädet, niin mies viskasi veitsen keittiön pöydän nurkkaan ja lähti jalat tömpsyen käsienpesulla. Takas tullessa oli punainen ku palosireeni kiukusta ja päätin häipyä pois ennenku se räjähtää... Pitäiskö mun vaan malttaa jatkossa vai oliko miehen reaktio nyt ylimitoitettu?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko pihalle. Jos ei aikuinen ihminen viitsi huolehtia perushygieniasta, vaan kiukuttelee asiasta kuin pieni ipana niin pellolle vaan.

Idi**tti. Ero ei ole mikään leikinasia.

Vierailija
22/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte peseekö mies kätensä vessareissulla vai eikö? Kuunteletteko te oven takana?

Meillä ainakin kaksiossa vessan hanan ääni kuuluu koko kämppään, ei tarvii kyttäillä oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla tällainen sankari. Tulee kassalta syömään ja kahville, koskaan en ole nähnyt pesevän käsiään (ja ihan paljain käsin ollaan kassalla). Kuvitelkaa, tällaisena aikana vielä.

Vierailija
24/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä menisi kyllä mies vaihtoon. Pahempi tuossa on se kiukuttelu, sitä on vaikea sietää. Käsien peseminen on niin perusasia, että jo lapsenkin pitäisi se osata tehdä esim. vessassa käymisen jälkeen. Tämä kuitenkin on asia, jossa on vain yksi oikea vaihtoehto, ja tuommoinen raivoaminen olisi minulle riittävä syy pistää yhteiselo päätökseen.

Itse en pese käsiä läheskään aina. Ison hädän jälkeen yleensä ja yleisissä wc:ssä käymisen jälkeen aina. Käden kuivuu lotraamisesta ja tulee ihottumaa, joka ei lähde kuin pitkän myrkkyvoidekuurin jälkeen.

Vierailija
25/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työpaikalla tällainen sankari. Tulee kassalta syömään ja kahville, koskaan en ole nähnyt pesevän käsiään (ja ihan paljain käsin ollaan kassalla). Kuvitelkaa, tällaisena aikana vielä.

Eikö ole oma asiansa? Mitä se sinua koskee? Syöttääkö käsillänsä ruokaa sinulle?

Vierailija
26/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte peseekö mies kätensä vessareissulla vai eikö? Kuunteletteko te oven takana?

Meillä ainakin kaksiossa vessan hanan ääni kuuluu koko kämppään, ei tarvii kyttäillä oven takana.

Jep sama meillä. Harvemmin suljetaan pikkuhädällä oveakaan. T. Ap

Vierailija
27/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole oma asiansa? Mitä se sinua koskee? Syöttääkö käsillänsä ruokaa sinulle?

No usein niillä likaisilla käsillä kosketaan kahvinkeittimen, jääkaapin oveen jne mihin itsekin joutuu koskemaan tuollaisen likanäpin jälkeen. Jos asuu yksin eikä kestitse vieraita niin sitten voi käyttäytyä niin sijaisesti kun haluaa mutta jos elää muiden seurassa niin olisi kohteliasta ottaa muut huomioon ja noudattaa yleisiä hygienia sääntöjä kaikkien hyvinvoinnin takia.

Vierailija
28/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä käsilleni paskonut."

Vierailija
29/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naisille on ok ottaa miehen sukuelin suuhun mutta käsienpesu on jotenkin eri asia?

Laapitko sää sillä sukuelimelläsi pitkin pintoja, mihin kaikki ihmiset koskee (kaiteita, ovenkahvoja, hissin nappeja jne.)? Etkä pese koskaan? 😲

Joo en sellaista sukuelintä kyllä ottaisi suuhuni. 🤮

Vierailija
30/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka ei pese käsiä. Minulle on opetettu jo vuonna 1972 että kädet pestään aina ennen ruuan laittoa, wc käynnin jälkeen ja aina kun tulet kotiin jostain esim. kaupasta, roskiksen viennin jälkeen jne.

Vierailija
31/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu juttu jo ennen koronaa jos ihmiset pesisi käsiään wc käynnin jälkeen ja muutenkin useammin niin voitaisiin välttää monia tauteja mm. noro ja hengitystieinfektiot.

Vierailija
32/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pese käsiä vaikka mulla on sytostaattilääkitys

Vierailija
33/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pikkupojalta, tulikohan sulle kirjoitusvirhe?

Vierailija
34/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kädet siinä kokkaillessa puhdistuu! T: M65+

Vierailija
35/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kun ruoka kuitenkin kypsennetään. Enemmän tuon on sellainen mielikuvajuttu kuin todellinen terveysriski.

Vierailija
36/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinun lääkityksesi mihen käsiin vaikuta.

Vierailija
37/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen kaivelua.

Vierailija
38/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun ryhtyy miehelle äidiksi kannattaa alkaa etsimään uutta osoitetta.

Miksi oletat, että naiset pitäisi muuttaa pois? Entä jos pariskunta asuukin naisen omistamassa kämpässä? Miehelle tulee nopeasti lähtö, jos ei pese käsiään. 

Vierailija
39/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinun lääkityksesi mihen käsiin vaikuta.

Häpeätkö tyhmyyttäsi? 

Vierailija
40/40 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kun ruoka kuitenkin kypsennetään. Enemmän tuon on sellainen mielikuvajuttu kuin todellinen terveysriski.

Ruokaa tehdessä kosketaan astioihin ja muihin tavaroihin. Eikä kaikkia ruokia kypsennetä, esim. salaattia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän