Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä pese käsiään ja nyt suuttui kun kysyin pesikö kädet...

Vierailija
14.01.2022 |

Mies tietää, ettei mulle ole montaa juttua, mistä nalkutan, mutta yksi niistä on käsien pesu ennen ruoanlaittoa. Ällöttää ajatus paskasin käsin tehdystä ruoasta, jos siis tiedän että ruoka on tehty käsillä joilla on just kaiveltu kasseja. Joo varmaan pikkumaista, mutta kun kysyin pesikö hän kädet, niin mies viskasi veitsen keittiön pöydän nurkkaan ja lähti jalat tömpsyen käsienpesulla. Takas tullessa oli punainen ku palosireeni kiukusta ja päätin häipyä pois ennenku se räjähtää... Pitäiskö mun vaan malttaa jatkossa vai oliko miehen reaktio nyt ylimitoitettu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese koskaan käsiään... hyi s'tana. Mistä olet moisen kultakimpaleen löytänyt?

En todellakaan söisi tuollaisen tekemää ruokaa.

Vierailija
2/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei koskaan oli liioiteltua, muttei aina vessakäynnin jne jälkeen pese. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieskään pese, mut ei sitä meillä päästetä laittamaan ruokaakaan.

Vierailija
4/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten naisille on ok ottaa miehen sukuelin suuhun mutta käsienpesu on jotenkin eri asia?

Vierailija
5/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota miten te keskustelette isommista asioista, jos käsienpesu tuottaa vaikeuksia.

Vierailija
6/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee ite ruoat pestyin käsin

Vierailija
7/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies pese käsiä vessassakäynnin jälkeen.

Ja varmaan kans suuttuisi jos pyytäisin pesemään koska ”mitä väliä sillä muka on”. Ennen ruuanlaittoa kyllä eri asia

Vierailija
8/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ei koskaan oli liioiteltua, muttei aina vessakäynnin jne jälkeen pese. T. Ap

Seuraat häntä vessaankin nalkuttaen?

Ps. Tee oma ruokasi.

Vierailija
9/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta nalkuta. Ei teidän suhde enää kauaa kestä.

Vierailija
10/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun ryhtyy miehelle äidiksi kannattaa alkaa etsimään uutta osoitetta.

Vierailija
11/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt jatkamaan sitä ruoanlaittoa, kun mies näköjään mielenosoituksellisesti tekemisen lopetti ja meni sohvalle makaamaan. T. Ap

Vierailija
12/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pihalle. Jos ei aikuinen ihminen viitsi huolehtia perushygieniasta, vaan kiukuttelee asiasta kuin pieni ipana niin pellolle vaan.

Vierailija
14/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte peseekö mies kätensä vessareissulla vai eikö? Kuunteletteko te oven takana?

Vierailija
15/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun ryhtyy miehelle äidiksi kannattaa alkaa etsimään uutta osoitetta.

Tämä. Siksi on tuhoon tuomittu yritys ryhtyä suhteeseen, jossa mies ei ole oppinut normaaleja aikuisen ihmisen tapoja. Ei toista kannata ruveta holhoamaan ja ojentamaan, ihan toivoton työsarka.

Vierailija
16/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua täydellisesti. Olen mies itse ja mua ällöttää ihan yhtälailla jos tehdään ruokaa pesemättömillä käsillä.

Vierailija
17/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mies pese käsiä vessassakäynnin jälkeen.

Ja varmaan kans suuttuisi jos pyytäisin pesemään koska ”mitä väliä sillä muka on”. Ennen ruuanlaittoa kyllä eri asia

Hyi hemmetti. Eikö näitä ole opetettu lapsena pesemään käsiä? Mistä te näitä tomppeleita löydätte.

Vierailija
18/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menisi kyllä mies vaihtoon. Pahempi tuossa on se kiukuttelu, sitä on vaikea sietää. Käsien peseminen on niin perusasia, että jo lapsenkin pitäisi se osata tehdä esim. vessassa käymisen jälkeen. Tämä kuitenkin on asia, jossa on vain yksi oikea vaihtoehto, ja tuommoinen raivoaminen olisi minulle riittävä syy pistää yhteiselo päätökseen.

Vierailija
19/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Mä olen tarkka käsihygieniasta, pesen kädet aina kun tulen kotiin, ennen ruoanlaittoa ja astianpesukoneen tyhjennystä sekä tietysti ennenkaikkea vessakäynnin jälkeen. En ikinä alkaisi millekään ihmisen kanssa jolla ei ole nämä tavat hallussa, muissa asioissa voin joustaa mutta käsien pesemättömyys on ällöttävää.

Vierailija
20/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ravintolassa. Käytkö kysymässä onko kokki pessyt kätensä pas..... käymisen jälkeen? Välillä tuntuu että normaali järki on kadonnut hyvin monelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan